Przetargi.pl
Rozbudowa ul. Żwirki i Wigury i remont ul. Składowej w Krośnie

Gmina Miasto Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 306 , fax. 13 47 43 306
  • Data zamieszczenia: 2015-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Krosno
    ul. Lwowska 28a 28a
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 306, fax. 13 47 43 306
    REGON: 00052698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ul. Żwirki i Wigury i remont ul. Składowej w Krośnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rozbudowa ul. Żwirki i Wigury: 1) łączna rzeczywista długość odcinka objętego przedmiotową rozbudową (wraz z przebudowywanymi odcinkami dróg dojazdowych) wynosi 905 m. Parametry techniczne: - klasa drogi: Z1/2, - droga (1/2) jednojezdniowa, dwupasmowa, dwukierunkowa, - prędkość jezdniowa - Vp=40 km, - przekrój - uliczny, szerokość jezdni 7,0 m, - nawierzchnie: ulice - bitumiczna; chodniki - kostka brukowa; ścieżki rowerowe - bitumiczna; zatoki autobusowe - beton cementowy; bezpiecznik - kostka brukowa, - chodniki - szerokość 1,5 m do 2,5 m, - ścieżki rowerowe - szerokość od 2,0 m, - pobocza: gruntowe - o szerokości 0,50 m, bezpiecznik - o szerokości 0,70 m, - kategoria obciążenia ruchem - KR4 (ul. Żwirki i Wigury, ul. Składowa oraz wloty na rondo) KR1-2 (drogi dojazdowe), - nośność podłoża - G3; 2) konstrukcja nawierzchni: a) ul. Żwirki i Wigury; ul. Składowa; wloty skrzyżowania typu małe rondo, częściowo wloty dróg dojazdowych i zjazdów publicznych o nawierzchni bitumicznej: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC, - 8 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC, - 11 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC, - 20 cm - warstwa podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - 30 cm - górna warstwa ulepszonego podłoża z gruntu lub kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o RM=2,5 MPa; b) wloty podporządkowane - drogi dojazdowe/wewnętrzne - wykonanie nakładki: b1) 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC, b2) 0-8 cm - warstwa wyrównawcza/podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC, b3) w przypadku pełnej wymiany konstrukcji nawierzchni oraz w miejscach projektowanych poszerzeń istniejącej jezdni: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC, - 8 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC, - 11 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC, - 20 cm - warstwa podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - 30 cm - górna warstwa ulepszonego podłoża z gruntu lub kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o RM=2,5 MPa, c) brukowane powierzchnie przejezdne oraz pierścień ronda: - 16/18 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej kamiennej koloru rudego, - 5 cm po zagęszczeniu - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 20 cm - podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C25/30, - 30 cm - górna warstwa ulepszonego podłoża z gruntu lub kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o Rm=2,5 Mpa; d) miejsca postojowe: - 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej koloru szarego, - 5 cm - po zagęszczeniu - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 20 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie; e) zatoki autobusowe: - 25 cm - warstwa ścieralna z betonu cementowego C30/37, - min. 18 cm - podbudowa zasadnicza z chudego betonu, - 30 cm - górna warstwa ulepszonego podłoża z gruntu lub z kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o Rm-2,5 MPa; f) chodniki i bezpieczniki: - 6 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej, - 3 cm po zagęszczeniu podsypka cementowo-piaskowa, - 15 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - 15 cm - warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie; g) ścieżki rowerowe: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC, - 15 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - 15 cm - warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie; h) zjazdy: h1) na części przejazdu przez chodnik: - 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej, - 5 cm po zagęszczeniu - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 15 cm - warstwa podbudowy zasadniczej, kruszywo łamane, stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm, - 15 cm - warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, h2) zjazdy o nawierzchni bitumicznej - nakładka: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC, - 4 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC, h3) zjazdy z kruszywa: - 30 cm - warstwa z wysiewki kamiennej; i) przejścia dla pieszych: - 6 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej, - 5 cm - po zagęszczeniu - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 15 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - 15 cm - warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie; j) wyspy kanalizujące: - 8/11 cm warstwa ścieralna z kostki brukowej kamiennej, - 5 cm po zagęszczeniu - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 15 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - 15 cm - warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie; 3) projektowana jezdnia ulic posiada na całym odcinku objętym opracowaniem dwa pasy ruchu o zasadniczej szerokości 3,50 m. 4) na całej długości ulicy Żwirki i Wigury oraz na ulicy Składowej przewidziano do wykonania chodnik i ścieżkę rowerową po lewej stronie jezdni, a na odcinku od km 0+0227,21 do km 0+422 oraz od km 0+526 do km 0+585,40 zaprojektowano chodnik również po prawej stronie drogi. Na pozostałym odcinku po prawej stronie znajduje się bezpiecznik. 5) na całym projektowanym odcinku przewidziano lokalizację 14 przejść dla pieszych. Szerokość projektowanych chodników wynosi od 1,50 m do 2,50 m (w obrębie ronda). Szerokość projektowanej ścieżki rowerowej to 2,00 m. 6) planuje się rozbudowę skrzyżowań: z drogą dojazdową ul. Składowa km 0+064,95 w formie małego ronda o średnicy zewnętrznej 33,0 m; z ulicą Składową i nowoprojektowaną (Wlot Południowy) km 0+128,60; z drogą dojazdową km 0+247,31; z drogą dojazdową km 0+374,41. 7) zgodnie z projektem planuje się budowę dwóch zatok autobusowych charakteryzujących się następującymi paramentami: - szerokość 3,00 m, - długość peronu - 20,0 m, - skos wjazdowy - 1:8, - skos wyjazdowy - 1:4, - promień wyokrąglenia krawędzi jezdni R=30,0 m; Zatoki będą oddzielone od jezdni ściekiem obniżonym o szerokości ~40 cm, do zatoki od strony zewnętrznej przylegał będzie peron dla pasażerów o szerokości 1,50 m-2,00 m. 8) odwodnienie drogi odbywać się będzie poprzez zastosowanie studzienek ściekowych, połączonych przykanalikami PCV o średnicy 200 mm. Paramenty studzienek: średnicy 500 m, z osadnikiem o głębokości minimum 0,80 m oraz wypustem - typ II klasyczny uliczny fi 400 z ? kołnierza. 9) w ramach oznakowania wykonane zostanie oznakowanie pionowe i poziome. 10) na drodze wykonane zostaną prace związane z rozbudową oświetlenia ulicznego. 11) zabezpieczenie i przebudowa sieci uzbrojenia kolidujących z przebudową ulicy zgodnie z opracowaniami branżowymi. 2. Remont ul. Składowej obejmuje remont nawierzchni na odcinku 180 mb jezdni i chodników 180 mb na powierzchni 437,99 m2, przewidywany zakres prac: a) rozebranie istniejących krawężników, obrzeży, b) rozebranie nawierzchni chodników, c) regulacja studzienek, d) ułożenie nowej nawierzchni asfaltowej na części jezdni, e) ułożenie nowej nawierzchni z kostki brukowej na chodnikach. 3. Budowa jednootworowej kanalizacji teletechnicznej łączącej istniejącą kanalizację kablową ułożoną wzdłuż kanału CO w ul. Żwirki i Wigury z istniejącą kanalizacją kablową Orange Polska S.A. oraz kanalizacją kablową Multimedia Polska S.A. W zakresie wykonać należy ułożenie rur RHDPE 110/3,7 mm. Na ciągu kanalizacji kablowej nadbudować należy studnie kablowe typu SK-2 i SKR-1. Do zaplanowanych studni kablowych zlokalizowanych w rejonie istniejącego kanału CO wprowadzone będą rury RHDPE 40/3,7 istniejącej dwuotworowej kanalizacji kablowej ułożonej wzdłuż kanału. W tym na istniejącej kanalizacji kablowej wykonane zostaną wstawki z rur RHDPEwp 40/3,7 mm. W miejscu kolizji z istniejącym chodnikiem na terenie Domu Pomocy Społecznej kanalizacja zabezpieczona zostanie rurą ochronną RHDPEp 110/6,3 mm. W miejscach skrzyżowań i zbliżeń z kablami energetycznymi niskiego napięcia oraz kanalizacją teletechniczną urządzenia te zabezpieczone zostaną rurami ochronnymi typu Arot 110 PS i Arot 160 PS. Przed robotami związanymi z wprowadzeniem kanalizacji kablowej (2xRHDPE 40/3,7 mm) do studni kablowych, należy sprawdzać drożność i szczelność rur istniejącego rurociągu poprzez wykonanie kalibracji i poddanie próbą szczelności. W przypadku stwierdzenia braku drożności lub nieszczelności rur kanalizacji kablowej należy zlokalizować miejsca uszkodzenia i dokonać ich naprawy. Odcinek podlegający sprawdzeniu oznaczono na mapie punktami A i B. Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórek przechodzą na własność wykonawcy i podlegać będą utylizacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają projekty techniczne i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót - Załącznik Nr 8 do SIWZ załączony jest jedynie poglądowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku Pekao S.A. 64 1240 1792 1111 0010 6150 0157. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale (nie dotyczy potwierdzenia dokonania przelewu). Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 306 przy ul. Lwowskiej 28a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach