Przetargi.pl
Rozbudowa ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    REGON: 013271855
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie” w zakresie części nr 1 zamówienia – branża drogowa i sanitarna;2. Zamawiający na wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie” posiada:1) Decyzję nr 156/2020 z dnia 18 maja 2020 zezwalającą na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie dróg: ulicy Ekologicznej (droga gminna nr 410772W) i ul. Estrady (droga powiatowa nr 4138W) w Klaudynie wraz z infrastrukturą,2) Postanowienie nr 34/2020 z dnia 13 sierpnia 2020 r.3. Przedmiot zamówienia dla części 1 – branża drogowa i sanitarna obejmuje, m.in.:1) wykonanie pomiarów geodezyjnych zjazdów z posesji (środek bramy) oraz osi jezdni (na wysokości każdej bramy) a następnie sporządzenie przez uprawnionego geodetę szkiców uwzgledniających projektowaną niweletę i wykonane pomiary w terenie. Powyższa czynność ma na celu weryfikację zaprojektowanej niwelety w stosunku do aktualnych warunków terenowych;2) rozbudowę ul. Ekologicznej na odcinku ok. 645 m oraz ul. Estrady na długości ok. 294 m z uwzględnieniem ewentualnej korekty niwelety wynikającej z pkt. 1;3) budowę ronda na skrzyżowaniu ul. Ekologicznej i Estrady;4) wykonanie skrzyżowań z drogami;5) budowę chodnika i ścieżki rowerowej po północnej stronie ul. Ekologicznej;6) budowę chodnika i ścieżki rowerowej po wschodniej stronie oraz budowę chodnika po zachodniej stronie ul. Estrady;7) budowę zjazdów do posesji;8) budowę i profilowanie rowów przydrożnych;9) budowę przepustów i rowów krytych;10) budowę zatok autobusowych i zatoki do kontroli pojazdów i mobilnego ważenia;11) wykonanie regulacji wysokościowych istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej;12) budowę odwodnienia;13) budowę kanalizacji deszczowej;14) wycinkę drzew oraz usunięcie karp – wycięte drzewa należą do Wykonawcy, ich wartość należy odliczyć od ceny za wykonanie przedmiotu umowy;15) zaprojektowanie, uzgodnienie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu;16) wykonanie i wprowadzenie stałej organizacji ruchu;17) uporządkowanie terenu wykonywania robót;18) wykonanie zieleni drogowej;19) pełną obsługę geodezyjną zadania inwestycyjnego w szczególności tyczenie oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej,20) koordynację wykonawców realizujących umowy zawarte z Zamawiającym (części zamówienia określone w postępowaniu przetargowym) na wykonanie poszczególnych branż w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie” – branża elektryczna;21) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym dokumentacja i inwentaryzacja poszczególnych branż); dokumentacja powykonawcza musi zawierać co najmniej:a) projekty budowlane będące załącznikiem do decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej wraz z naniesionymi ewentualnymi zmianami,b) protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy jak i po jego zakończeniu,c) atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy,d) protokoły częściowe odbioru robót,e) dziennik budowy i dokumentację budowy zawierającą wszelkie notatki, ustalenia itp.,22) złożenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie klauzuli o niewniesieniu sprzeciwu przez właściwego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie” w zakresie części nr 2 zamówienia – branża elektryczna.2. Zamawiający na wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie” posiada:1) Decyzję nr 156/2020 z dnia 18 maja 2020 zezwalającą na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie dróg: ulicy Ekologicznej (droga gminna nr 410772W) i ul. Estrady (droga powiatowa nr 4138W) w Klaudynie wraz z infrastrukturą,2) Postanowienie nr 34/2020 z dnia 13 sierpnia 2020 r.3. Przedmiot zamówienia dla części 2 – branża elektryczna obejmuje m.in.:1) wykonanie sieci kablowej;2) montaż słupów i opraw;3) montaż szafki sterowniczej;4) wykonanie robót budowlanych, prac i czynności wynikających z projektu budowlanego branży elektroenergetycznej oraz specyfikacji technicznych;5) współdziałanie z wykonawcą branży drogowej w czasie realizacji inwestycji w szczególności przekazanie harmonogramu oraz warunków wykonania prac stanowiących przedmiot umowy a także współudział w przygotowaniu oraz aktualizowaniu wspólnego harmonogramu robót dla branży drogowej jako wiodącej;6) zagęszczenie zasypki do wskaźnika wymaganego w dokumentacji dla rozbudowy drogi ul. Ekologicznej i ul. Estrady oraz wykonanie badań zagęszczenia; w przypadku braku osiągnięcia wyników zagęszczeń wymaganych w projekcie drogowym Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany gruntu i ponownego zagęszczenia zapewniającego osiągnięcie właściwych wyników oraz wykonania badań w tym zakresie;7) zabezpieczenie wybudowanych elementów całego systemu wykonanego w ramach realizacji przedmiotu umowy na czas prowadzenia innych robót związanych z rozbudową drogi ul. Ekologicznej i ul. Estrady;8) regulację/korektę wybudowanych elementów całego systemu wykonanego w ramach realizacji przedmiotu umowy podczas wykonywania poszczególnych warstw nawierzchni drogi w ramach rozbudowy ul. Ekologiczni i ul. Estrady wykonaną na wezwanie wykonawcy branży drogowej;9) uporządkowanie terenu wykonywania robót;10) wykonywanie robót zgodnie z czasową organizacją ruchu uzgodnioną i wprowadzoną przez wykonawcę branży drogowej;11) pełną obsługę geodezyjną zadania inwestycyjnego w szczególności tyczenie oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej,12) przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; dokumentacja powykonawcza musi zawierać co najmniej:a) projekty budowlane będące załącznikiem do decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej wraz z naniesionymi ewentualnymi zmianami,b) protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy jak i po jego zakończeniu,c) atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy,d) protokoły częściowe odbioru robót,e) dokumentację budowy zawierającą wszelkie notatki, ustalenia itp.,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach