Przetargi.pl
Rozbudowa ul. Dobrej w Radomsku, etap II i III.

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
    REGON: 59064823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl (www.bip.radomsko.pl)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ul. Dobrej w Radomsku, etap II i III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dla etapu II tj.: Rozbudowa ul. Dobrej w Radomsku na odcinku od ul. Energetyków do ul. Batorego należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym dla etapu II, projektem stałej organizacji ruchu, projektem zamiennym w zakresie zmiany konstrukcji jezdni, opinią geotechniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej. 2. Przedmiot zamówienia w/w zadania obejmuje w szczególności: - wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni z płyt żelbetowych, - demontaż opraw oświetlenia ulicznego i budowę sieci oświetlenia ulicznego,przy czym zdemontowane oprawy należy przekazać Właścicielowi tj. PGE Dystrybucja S.A. co zostanie potwierdzone protokołem przekazania sporządzonym przez Wykonawcę, - usunięcie kolidujących drzew, - wykonanie nowej konstrukcji jezdni, - regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej, - wykonanie konstrukcji chodnika, zjazdów oraz opaski bezpieczeństwa, - wycinkę 7 drzew i dokonanie nasadzeń drzew w ilości 8 szt., gatunek: głóg dwuszyjkowy o obwodzie pnia minimum 12-14 cm, - rekultywację terenów zieleni w postaci wykonania trawników siewem, - wykonanie obowiązków zawartych w uzgodnieniach i warunkach technicznych załączonych do dokumentacji projektowej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Projekt budowlany rozbudowy drogi gminnej nr 112677E ul. Dobrej w Radomsku, podzielony na 5 części (Cz. I,II, III,IV,V)– stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ. - Projekt zamienny w zakresie zmiany konstrukcji jezdni drogi gminnej nr 112677E ul. Dobrej w Radomsku, podzielony na 3 części (Cz. I,II, III) – stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ. - Projekt stałej organizacji ruchu dla zadania rozbudowa ulicy Dobrej w Radomsku od ul. Batorego do ul. Ciepłej – stanowiący dodatek nr 11 do SIWZ. - Opinia geotechniczna na potrzeby projektu rozbudowy drogi gminnej nr 112677E ul. Dobrej w Radomsku – stanowiąca dodatek nr 12 do SIWZ. - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla zadania dotyczącego rozbudowy drogi gminnej nr 112677E ul. Dobrej w Radomsku - 3 części (Cz. I,II, III)– stanowiące dodatek nr 13 do SIWZ. - Decyzja nr 2/2018 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej – stanowiąca dodatek nr 16 do SIWZ. Przedmiar robót (branży drogowej) - stanowiący dodatek nr 14 do SIWZ oraz przedmiar robót (branży sanitarnej) - stanowiący dodatek nr 15 do SIWZ załączono jedynie informacyjnie (poglądowo) ze względu na rodzaj wynagrodzenia (ryczałt). 4. Przedmiot zamówienia dla etapu III tj.: odcinek ul. Dobrej (droga wewnętrzna) należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym (zagospodarowanie terenu), projektem budowlanym (branża drogowa), projektem budowlanym (branża sanitarna), projektem budowlanym (branża elektryczna), projektem urządzenia zieleni, projektem stałej organizacji ruchu, opinią geotechniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej. 5. Przedmiot zamówienia w/w zadania obejmuje w szczególności: - budowę jezdni o nawierzchni z kostki betonowej (w kolorze szarym), - obramowanie jezdni krawężnikiem betonowym, - poszerzenie jezdni w obrębie działek 101/3 i 101/7 obręb 17, - wykonanie pobocza (do granicy pasa drogowego) o nawierzchni z kruszywa łamanego, - przebudowę zjazdów, - budowę grawitacyjnej sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, budową studni rewizyjnych oraz systemowe studzienki inspekcyjne, - przebudowę przyłącza wodociągowego, - przełożenie wysokościowe odcinka sieci wodociągowej, - budowę oświetlenia ulicznego (budowa linii kablowej wraz z montażem słupów i opraw), - usunięcie kolizji z siecią elektroenergetyczną Nn (demontaż napowietrznej linii i zastąpienie jej linią kablową), - wycinka drzew i krzewów zgodnie z planem wycinki drzew i krzewów zamieszczonym w projekcie urządzenia zieleni, - dokonanie nowych nasadzeń drzew w ilości 4 szt., gatunek : lipa drobnolistna o obwodzie pnia minimum 12 – 14 cm i wysokości 2,5 -3,0 m. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Projekt budowlany przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dobrej w Radomsku Tom 1, branża: projekt zagospodarowania terenu - stanowiący dodatek nr 17 do SIWZ, - Projekt budowlany przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dobrej w Radomsku Tom 2, branża: drogowa - stanowiący dodatek nr 18 do SIWZ, - Projekt budowlany przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dobrej w Radomsku Tom 3, branża: sanitarna (kanalizacja deszczowa)– stanowiący dodatek nr 19 do SIWZ, - Projekt budowlany przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dobrej w Radomsku, (Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego) Tom 4, branża: elektryczna – stanowiący dodatek nr 20 do SIWZ, - Projekt budowlany przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dobrej w Radomsku, (Budowa i przebudowa sieci elektroenergetycznej nN – usunięcie kolizji) Tom Va, branża: elektryczna – stanowiący dodatek nr 21 do SIWZ, - Projekt budowlany przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dobrej w Radomsku, (Budowa przyłączy kablowych do budynków mieszkalnych) Tom Vb, branża: elektryczna – stanowiący dodatek nr 22 do SIWZ, - Projekt budowlany przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dobrej w Radomsku, branża: zieleń – stanowiący dodatek nr 23 do SIWZ, - Projekt stałej organizacji ruchu drogowego, droga wewnętrzna – ul. Dobra w Radomsku – stanowiący dodatek nr 24 do SIWZ, - Opinia geotechniczna na potrzeby projektu przebudowy odcinka drogi wewnętrznej – ul. Dobrej w Radomsku – stanowiący dodatek nr 25 do SIWZ, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla zadania dotyczącego przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dobrej w Radomsku - 3 części (Cz. I,II, III)– stanowiące dodatek nr 26 do SIWZ, Przedmiar robót (branży drogowej) - stanowiący dodatek nr 27 do SIWZ, przedmiar robót ( branży sanitarnej ) - stanowiący dodatek nr 28 do SIWZ, przedmiar robót (branży elektrycznej) - stanowiący dodatek nr 29 do SIWZ oraz przedmiar robót (branży elektrycznej - usunięcie kolizji) - stanowiący dodatek nr 30 do SIWZ załączono jedynie informacyjnie (poglądowo) ze względu na rodzaj wynagrodzenia (ryczałt). Uwaga: Z uwagi na fakt, iż Etap II (tj.: Rozbudowa ul. Dobrej w Radomsku na odcinku od ul. Energetyków do ul. Batorego) przedmiotowej inwestycji jest współfinansowany z Funduszu Dróg Samorządowych, wszelkie dokumenty, w tym m.in. faktury, protokoły, pisma winny by przygotowywane osobno dla każdego z etapów inwestycji objętej niniejszą umową. W/w projekty budowlane zostały załączone w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji umowy: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w projektach budowlanych, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, kierowników robót, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i urządzeń. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie/wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Na etapie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego. Wykonawca ( Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 6 projektu/wzoru umowy stanowiącego dodatek nr 8 do SIWZ złożyć stosowne oświadczenie dot. wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 8. Przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, szczegóły w pkt II.7) niniejszego ogłoszenia. 9. Zadanie pn. Rozbudowa ul. Dobrej w Radomsku na odcinku od ul. Energetyków do ul. Batorego – Etap II, jest współfinansowane ze środków Funduszu Dróg Samorządowych zgodnie z umową o nr 124/G/2020 z dnia 1 czerwca 2020 r. w kwocie nie większej niż 468 088,00 zł. 10. Wartość szacunkowa przedmiotu niniejszego zamówienia została ustalona w lutym 2020r. na kwotę 1 247 647,53 zł netto, w tym wartość niniejszego zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę 1 134 225,04 zł netto i wartość zamówień przewidzianych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy (10 % niniejszego zamówienia podstawowego ) 113 422,49 zł netto, oraz w tym dla : - Etapu II wartość szacunkowa przedmiotu niniejszego zamówienia została ustalona na kwotę 794 961,39 zł netto, w tym wartość niniejszego zamówienia podstawowego dla Etapu II została ustalona na kwotę 722 692,18 zł netto i wartość zamówień przewidzianych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy (10 % niniejszego zamówienia podstawowego ) 72 269,21 zł netto, - Etapu III wartość szacunkowa przedmiotu niniejszego zamówienia została ustalona na kwotę 452 686,14 zł netto, w tym wartość niniejszego zamówienia podstawowego dla Etapu III została ustalona na kwotę 411 532,86 zł netto i wartość zamówień przewidzianych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy (10 % niniejszego zamówienia podstawowego ) 41 153,28 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Noble Bank S.A. Nr rachunku: 54 1560 0013 2039 6334 0000 0014 z dopiskiem: Wadium – Rozbudowa ul. Dobrej w Radomsku, etap II i III. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Radomska (punkt podawczy - parter) (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Rozbudowa ul. Dobrej w Radomsku, etap II i III”. 6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 5) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach