Przetargi.pl
Prace remontowo - adaptacyjne w ramach zadania pn. "Utworzenie i zapewnienie funkcjonowania w 2020 roku 16 nowych miejsc opieki w Klubie Malucha w Czarnocinie przy ul. Głównej 134.

Gmina Czarnocin ogłasza przetarg

  • Adres: 97-318 Czarnocin, Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48446165169 , fax. +48447414111
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnocin
    Główna 142
    97-318 Czarnocin, woj. łódzkie
    tel. +48446165169, fax. +48447414111
    REGON: 59064788800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarnocin.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowo - adaptacyjne w ramach zadania pn. "Utworzenie i zapewnienie funkcjonowania w 2020 roku 16 nowych miejsc opieki w Klubie Malucha w Czarnocinie przy ul. Głównej 134.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace remontowo - adaptacyjne realizowane w celu: utworzenie i zapewnienie funkcjonowania w 2020 roku 16 nowych miejsc opieki w Klubie Malucha w Czarnocinie przy ul. Głównej 134, polegające na wykonaniu: 1) prac rozbiórkowych, 2) prac instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznej, c.o. i wodociągowo-kanalizacyjnej, 3) prac remontowo – budowlanych wraz z adaptacją pomieszczeń, 4) prac wykończeniowych. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót – stanowiących załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zał. nr 1 SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej (z podaniem przyjętych do obliczeń wartości składników cenotwórczych: stawki roboczogodziny, kosztów pośrednich i zysku) na podstawie załączonego przedmiaru, 3. Pełnomocnictwo w przypadku gdy upoważnienie do składania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach