Przetargi.pl
Rozbudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu.

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 746 489 742 , fax. 746 489 746
  • Data zamieszczenia: 2017-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
    ul. Sokołowskiego 4
    58309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 746 489 742, fax. 746 489 746
    REGON: 89004744600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający wymaga wykonania zadania w dwóch etapach: I etap w okresie marzec - listopad 2018 r II etap w okresie marzec - wrzesień 2019 r Etap I Roboty branży ogólnobudowlanej: 1. roboty rozbiórkowe zgodnie z Projektem Budowlanym i Wykonawczym 2. roboty stanu surowego zamkniętego w tym: a/ roboty ziemne b/ roboty fundamentowe c/ roboty żelbetowe d/ ściany zewnętrzne, wewnętrzne e/ dach f/ stolarka zewnętrzna okienna i drzwiowa g/ stolarka wewnętrzna h/ elewacja 3. roboty wykończeniowe a/ podłoża i posadzki w pomieszczeniach na parterze: ciągi komunikacyjne, WC dla niepełnosprawnych, rejestracja, zaplecze rejestracji, wiatrołap, szyb windowy b/ tynki i okładziny na parterze: ciągi komunikacyjne, WC dla niepełnosprawnych, rejestracja, zaplecze rejestracji, wiatrołap, szyb windowy c/ sufity podwieszane i malowanie na parterze: WC dla niepełnosprawnych, rejestracja, zaplecze rejestracji, ciągi komunikacyjne, wiatrołap, szyb windowy 4. roboty zewnętrzne / ciągi pieszo – jezdne, wejście do obiektu, mała architektura / Roboty branży sanitarnej: 1. roboty rozbiórkowe istniejącej kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej 2. wykonanie doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej 3. wykonanie doziemnej instalacji kanalizacji deszczowej 4. wykonanie robót nawierzchniowych po wykonaniu doziemnych instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej 5. instalacja wodociągowa, sanitarna, cyrkulacji, c.o. z montażem odbiorników dla pomieszczeń: parter: kiosk, przedsionek kiosku, ciągi komunikacyjne, WC dla niepełnosprawnych, rejestracja, zaplecze rejestracji, wiatrołap, 6. instalacja hydrantowa dla całości rozbudowy 7. instalacja gazów medycznych dla pomieszczeń SOR na I piętrze Zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20.05.2010 (Dz.U. nr 107 poz. 679 z 2010r.) oraz Dyrektywą Medyczną 93/42/EWG i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 05.11.2010 (Dz.U. nr 215 poz 1416) ” System rurociągowy do gazów medycznych” jest wyrobem medycznym klasy IIb. Jak każdy wyrób medyczny, aby mógł być wprowadzony do używania, zgodnie art. 11 Ustawy o Wyrobach Medycznych musi być oznaczony znakiem CE i zgodnie z art. 58 Ustawy o Wyrobach Medycznych musi być zgłoszony do Rejestru Wyrobów Medycznych. Roboty branży elektrycznej i niskoprądowej: 1. usunięcie kolizji kabla nN 2. rozbudowa istniejącej rozdzielnicy RG na budynku B oraz na potrzeby windy na budynku C 3. instalacja uziemiania i odgromowa 4. instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego, gniazd wtykowych i IT, siły, sieć strukturalna dla pomieszczeń na parterze: kiosk, przedsionek kiosku, ciągi komunikacyjne, WC dla niepełnosprawnych, rejestracja, zaplecze rejestracji, komunikacja, wiatrołap, windy Etap II Roboty branży ogólnobudowlanej: 1. roboty wykończeniowe: a/ podłoża i posadzki na I piętrze: - pomieszczenie pielęgniarki oddziałowej, pomieszczenie na bieliznę, ciągi komunikacyjne SOR, sala SOR, sala SOR, winda b/ tynki i okładziny na I piętrze: - pomieszczenie pielęgniarki oddziałowej, pomieszczenie na bieliznę, komunikacja SOR, sala SOR, sala SOR, winda c/ sufity podwieszane i malowanie na I piętrze: - pomieszczenie pielęgniarki oddziałowej, pomieszczenie na bieliznę, ciągi komunikacyjne SOR, sala SOR, sala SOR, szyb windowy 2. Montaż windy i platformy dla niepełnosprawnych Roboty branży sanitarnej: 1. instalacja wodociągowa, sanitarna, cyrkulacji, c.o. z montażem odbiorników dla pomieszczeń: I piętro: pomieszczenie pielęgniarki oddziałowej, pomieszczenie na bieliznę, ciągi komunikacyjne wewnętrzna SOR, sale SOR, 2. instalacja wentylacji / układu N4W4 / dla pomieszczeń SOR na I piętrze, dla układów wentylacji N1W1, N2W2, N3W3, N5W5 wykonać przejścia przez przegrody z kanałami w sposób umożliwiający prowadzenie prac w następnych etapach bez ingerencji w już wykończone pomieszczenia 3. instalacja klimatyzacji dla pomieszczeń SOR o na I piętrze 4. instalacja klimatyzacji miejscowej dla pomieszczenia pielęgniarki oddziałowej na I piętrze Roboty branży elektrycznej i niskoprądowej: 1. instalacja przywoławcza dla pomieszczeń SOR na I piętrze 2. instalacja sygnalizacji pożaru 3. instalacja oddymiania klatki schodowej 4. instalacja opraw bakteriobójczych dla pomieszczeń SOR na I piętrze 5. instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego, gniazd wtykowych i IT, siły, sieć strukturalna dla pomieszczeń: pomieszczenie oddziałowej, pomieszczenie na bieliznę, komunikacja SOR, sala SOR, sala SOR, winda 6. instalacje rezerwowania mocy przez UPS
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: - 75 000,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Konto bankowe: Bank zachodni WBK S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. Nr 109, poz. 1158). Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona, jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. Informacje dodatkowe: 1) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego, 2) w przypadku wnoszenia wadium w innej formie, kopię dokumentu należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w osobnej kopercie (która nie zostanie włożona do koperty z ofertą przetargową) w siedzibie Zamawiającego – Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, budynek C, opisując NAZWA WYKONAWCY I JEGO ADRES NAZWA ZAMAWIAJĄCEGO I JEGO ADRES wadium w TRYB PRZETARGU na NAZWA (TYTUŁ) POSTĘPOWANIA nie otwierać przed DATA I GODZINA OTWARCIA OFERT 3) wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust.1-4 Pzp, 4) Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5) Wadium wniesione na podstawie art. 45 ust. 6 ustawy pzp w innej formie niż pieniądzu, winno zawierać, niebudzące wątpliwości interpretacyjnych zapisy dotyczące wypłaty i zatrzymania wadium przez Zamawiającego. W szczególności dotyczy to przesłanek zawartych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, poprzez wyszczególnienie w zapisach wszystkich przypadków umożliwiających zatrzymanie Zamawiającemu wadium i jego bezwarunkowej wypłaty, po spełnieniu któregokolwiek z warunków określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania może zostać wezwany Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona tj. : 1) posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2) posiadanie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków – na podstawie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) posiadanie zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS, albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotnie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, iż osoby biorące bezpośredni udział w wykonywaniu przedmiotowej roboty budowlanej zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione były na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm) – Załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenia że Wykonawca ma możliwość wykonania instalacji gazów medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Zamawiający wymaga złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zwanego dalej „zabezpieczeniem”. Zabezpieczenie służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie Zamawiający ustala w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 148 ust. 1 ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wybrany Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego najpóźniej z dniem podpisania umowy. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych w art. 151 ust. 1. Podmioty ubiegające się wspólnie o zamówienie Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz ust. 5 pkt. 1, 8 Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach