Przetargi.pl
Rozbudowa Szpitala Ogólnego o pracownię rezonansu magnetycznego

Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 864 775 501 , fax. 862 752 047
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
    ul. Szpitalna 5
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 864 775 501, fax. 862 752 047
    REGON: 45066623600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalwysmaz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szpitala Ogólnego o pracownię rezonansu magnetycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa Szpitala Ogólnego o pracownię rezonansu magnetycznego” Zamawiający Zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace budowlane polegające na: „Rozbudowa Szpitala Ogólnego o pracownię rezonansu magnetycznego” , zgodnie z ofertą Wykonawcy, będącą integralna częścią niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy zakres robót Wykonawcy określa dokumentacja projektowa, która została sporządzona z uwzględnieniem postanowień art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, na którą składają się w szczególności: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla rozbudowy budynku szpitala ogólnego o pracownię rezonansu magnetycznego b) Przedmiar robót c) Projekt budowlany rozbudowy budynku Szpitala Ogólnego o pracownię rezonansu magnetycznego , 3. Wykonawca zapewnia wykonanie i dostarczy dokumenty: a) kopie powiadomień przekazane do Powiatowego inspektora Nadzoru Budowlanego, o zamiarze wejścia na budowę w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem robót, b) bieżącą geodezyjną obsługę budowy oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą z uwzględnieniem budynków/budowli i instalacji nowo wybudowanych oraz pokryje wszystkie koszty związane z obsługą geodezyjną, uaktualnieniem projektu, wykona dokumentację powykonawczą, c) protokoły ze sprawdzenia instalacji, d) kopie dokumentów potwierdzające utylizację bądź zagospodarowanie materiałów pochodzących z rozbiórki, e) ostateczną decyzję zezwalającą na użytkowanie obiektu / zgłoszenie wykonania robót budowlanych f) złoży oświadczenie kierownika budowy o przejęciu obowiązków kierownika budowy razem z kopią uprawnień i aktualnym zaświadczeniem z izby inżynierów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki (należy dołączyć do oferty): 1) Formularz ofertowo-cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4) Dokument, o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – załącznik nr 7 do SIWZ 5) Kosztorys zawierający kalkulację ceny ofertowej - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Załączony kosztorys służy do: - wykazania równoważności oferty Wykonawcy (w przypadku złożenia oferty równoważnej), - możliwości rozliczenia finansowego pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w przypadku odstąpienia od umowy przed jej całkowitym zrealizowaniem lub wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych. - oceny zgodności oferty ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Uwaga: Cena ryczałtowa oferty Wykonawcy zawarta w formularzu ofertowo-cenowym nie może różnić się od kalkulacji ceny ofertowej zawartej w kosztorysie. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy zawierającą rozbieżność cen.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach