Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej we wsi Wyszyny

Gmina Budzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-840 Budzyń, ul. Przemysłowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 843 201 , fax. 672 843 313
  • Data zamieszczenia: 2019-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Budzyń
    ul. Przemysłowa 16 A
    64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
    tel. 672 843 201, fax. 672 843 313
    REGON: 57079101700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.budzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej we wsi Wyszyny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej położonego w Wyszynach 21, na działce o nr geod. 102/4. W ramach niniejszego zadania zostanie wykonany przeszklony hol, trzy klasy lekcyjne, pokój nauczycielski, węzeł sanitarny dla chłopców i węzeł sanitarny dla niepełnosprawnych, gabinet pielęgniarski, szatnię, serwerownia i magazyn na krzesła oraz niezbędne instalacje wodno-kanalizacyjne centralnego ogrzewania i elektryczne. Rozbudowa obejmuje w swym zakresie zmianę układu funkcjonalnego części pomieszczeń parteru. Ponadto planuje się dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów pożarowych poprzez wymianę części okien w pomieszczeniach istniejących na okna w odpowiedniej klasie pożarowej oraz wykucie otworu drzwiowego ewakuacyjnego w miejscu okna istniejącego na elewacji zachodniej a także wymianę drzwi do kotłowni na okno i drzwi. Rozbudowa Szkoły Podstawowej zlokalizowana zostanie wzdłuż północnej ściany istniejącego budynku. W pierwszym etapie robót budowlanych rozebrane zostaną istniejące schody zewnętrzne przy istniejącym wejściu od strony północnej wraz z częścią budynku wraz z dachem. W dalszej kolejności wybudowana zostanie projektowana rozbudowa budynku a następnie wykonane zostaną roboty budowlane związane ze zmianą układu funkcjonalnego części pomieszczeń parteru wraz z robotami budowlanymi związanymi z dostosowaniem budynku do istniejących przepisów p.-poż. Zakres prac obejmuje również remont istniejącej kotłowni związany z wymianą istniejącego pieca centralnego ogrzewania wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w tym zakresie. UWAGA: 1. Przy planowaniu prowadzenia inwestycji Wykonawca weźmie pod uwagę prowadzenie robót w czynnym i funkcjonującym budynku szkoły i dostosuje sposób realizacji robót budowlanych zwracając szczególną uwagę na zachowanie bezpieczeństwa, przede wszystkim uczniów i wszystkich osób korzystających z budynku szkoły. 2. Ze względu na konieczność prowadzenia zajęć szkolnych podczas realizacji robót budowlanych należy przewidzieć intensyfikację robót w okresach wolnych od zajęć lekcyjnych w szczególności w obrębie pomieszczeń istniejącego budynku. 3. Teren inwestycji należy bezwzględnie w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. Zakres przewidzianych do realizacji prac w obiekcie istniejącym należy dodatkowo zabezpieczyć przed możliwym działaniem czynników atmosferycznych (np. deszcz, śnieg, mróz) zapewniając ciągłość funkcjonowania instalacji wod.-kan., c.o. i elektrycznej. 4. W związku z powyższym Wykonawca przygotuje harmonogram prowadzonych robót który uzgodniony i zatwierdzony zostanie przez Administratora obiektu, Nadzór inwestorski i Zamawiającego . 1.1. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: - projekty budowlane oraz wykonawcze - branża budowlana, elektryczna, sanitarna, - kosztorysy ofertowe (przedmiary robót) - branża budowlana, elektryczna, sanitarna - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB) poszczególnych branż. Powyższe dokumenty stanowią załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 30.000,00 złotych, słownie : trzydzieści tysięcy złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy Chodzież / Oddział Budzyń Nr rachunku: 26 8945 0002 2600 0101 2000 0070 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej we wsi Wyszyny” 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach