Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce ogłasza przetarg
- Adres: 87-165 Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6781212, 6781093
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce
ul. Toruńska 12 12
87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6781212, 6781093
REGON: 00054503000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Małej Nieszawce przy ul. Toruńskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres prac obejmuje: -rozbudowę istniejącego budynku o pomieszczenia klas 0 - III wraz z komunikacją, sanitariatami i innymi niezbędnymi pomieszczeniami, w konstrukcji tradycyjnej, ze stropami typu FILIGRAN -przebudowę i adaptację istniejących dojść i dojazdów, ogrodzenia i podestów przed wejściami do poszczególnych budynków wraz z wykonaniem nowego podjazdu dla niepełnosprawnych, -przebudowę sieci infrastruktury technicznej, -wykonanie niwelacji i rekultywacji terenu, elementów małej architektury oraz zieleni W ramach robót instalacyjnych należy wykonać niżej wymienione instalacje: - instalacja c.o. i c.t., - instalacja wod.-kan., - instalacja wentylacji mechanicznej, - instalacja elektryczna. i teletechniczna Po wykonaniu rozbudowy Wykonawca zobowiązany jest wysprzątać budynek (w tym umyć okna) w sposób umożliwiający jego użytkowanie bez dodatkowych prac porządkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 30.000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie od innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn: wskażą do wykonania niniejszego zamówienia osoby i podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - kierownik budowy, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót elektrycznych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownik robót instalacyjnych a także zakresu wykonywania przez nich czynności 6. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy lub remontu kapitalnego obiektu o kubaturze min 3000 m? 7. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. osiągnęli średnioroczny obrót za rok 2008 r. min 2.500.000 PLN (kserokopia bilansu lub PIT-u potwierdzającego roczne obroty). 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: - ustanowić pełnomocnika - każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 4 i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - wymogi zawarte w ust. 1-3, 5,6,7,8 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 10. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Pzp. 11. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg formuły:spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć, na zasadach przewidzianych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605), następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu wymaganych warunków z art. 22 ust. 1- zał. nr 2 b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 c) oświadczenia, że wykonawca akceptuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji - zał. nr 4 d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia oraz wymaganych uprawnień sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 oraz dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego g) wykaz wykonanych robót budowlanych spełniających warunki określone w p. V ust. 6 SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców sporządzony według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, h) wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zał. nr 9 i) oświadczenie o zapoznaniu się z projektem umowy - zał. nr 10 j) harmonogram rzeczowo - finansowy k) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia l) zobowiązani są przedłożyć za rok 2008 sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - PIT .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Czaplach
Dodano: 2016-06-10 - Rozbudowa budynku Szkoły o kotłownie wraz z instalacjami: sanitarnymi i elektrycznymi w Złotori
Dodano: 2015-02-06 - Rozbudowa części dydaktycznej budynku Szkoły Podstawowej w Czernikowie - roboty pozostałe do zakończenia budowy i roboty naprawcze
Dodano: 2014-12-02 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DEMONTAŻU ISTNIEJĄCEJ ORAZ DOSTARCZENIU I MONTAŻU NOWEJ STOLARKI OKIENNEJ W DZIEWIĘCIU PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH W BYDGOSZCZY
Dodano: 2013-07-23 - Remont schodów wejściowych z zadaszeniem oraz chodników do głównego wejścia budynku i placu zabaw wraz z budową podjazdu dla wózków inwalidzkich w Szkole Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie.
Dodano: 2013-05-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ WRAZ Z TERMOMODERNIZACJĄ: 1)SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 10 ZLOKALIZOWANEJ W BYDGOSZCZY PRZY UL. ŚLĄSKIEJ 7, 2)ZESPOŁU SZKÓŁ NR 25 ZLOKALIZOWANEGO W BYDGOSZCZY PRZY UL. KS. A. CZARTORYSKIEGO 18
Dodano: 2012-12-31 - Rozbudowa, termomodernizacja, przebudowa oraz remont budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Czernikowo
Dodano: 2012-11-15 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA CZĘŚCIOWEJ WYMIANIE STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 10 ZLOKALIZOWANYM W BYDGOSZCZY PRZY UL. KARŁOWICZA 2
Dodano: 2012-10-03 - - Przebudowa istniejących pomieszczeń szatniowych w budynku Szkoły Podstawowej im Ks. Twardowskiego w Różannie, gm Bukowiec
Dodano: 2012-09-19 - Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na bibliotekę i czytelnię w budynku Szkoły Podstawowej w Runowie Krajeńskim
Dodano: 2012-09-04