Urząd Miasta Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 32 88 157 , fax. (052) 58 58 273
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Bydgoszczy
ul. Jezuicka 1 1
85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 32 88 157, fax. (052) 58 58 273 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA SYSTEMU TELEKOMUNIKACYJNEGO AVAYA COMMUNICATION MANAGER MIASTA BYDGOSZCZY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ROZBUDOWA SYSTEMU TELEKOMUNIKACYJNEGO AVAYA COMMUNICATION MANAGER MIASTA BYDGOSZCZY - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325523103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności obejmującej przedmiot zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie potwierdzone wykonaniem w ostatnich 3 latach co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji i uruchomieniu centrali telefonicznej lub rozbudowie istniejącej centrali telefonicznej o niezbędne komponenty o wartości wynoszącej co najmniej 40 000,00 zł., oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, czyli ustalenia zdolności określonego podmiotu (wykonawcy) do wykonania zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) *oświadczenie/a wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp (przy czym oświadczenie to może w imieniu każdego z wykonawców złożyć pełnomocnik, jeżeli został do tego umocowany, ale jeżeli przedstawi wraz z ofertą oświadczenie/a wykonawcy/ów, złożone zgodnie z obowiązującymi go zasadami reprezentacji, obie formy spełniają wymagania określone przez uPzp), c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywnych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru Zamawiajacego) d) dokumenty (referencje) potwierdziające, że zamówienie/a określone w ww. wykazie zostało/y wykonane należycie e) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty) f) wszystkie ww. dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 uPzp (zawarte w formularzu oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Upgrade systemu telekomunikacyjnego SIEMENS HiPath 4000 do najnowszej wersji oprogramowania
Dodano: 2012-09-18 - Upgrade systemu telekomunikacyjnego SIEMENS HiPath 4000 do najnowszej wersji oprogramowania. Nr sprawy 421/P/2012
Dodano: 2012-08-29 - Dostawa systemu LYNC wraz z instalacją, jako centrali telefonicznej w Sądzie Okręgowym w Toruniu oraz Sądzie Rejonowym w Golubiu-Dobrzyniu
Dodano: 2011-11-17