Sąd Okręgowy w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Piekary 51
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 6105600, 6105665 , fax. 0-56 6105687
- Data zamieszczenia: 2011-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Toruniu
ul. Piekary 51 51
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-56 6105600, 6105665, fax. 0-56 6105687
REGON: 00057149300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://so.torun.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu LYNC wraz z instalacją, jako centrali telefonicznej w Sądzie Okręgowym w Toruniu oraz Sądzie Rejonowym w Golubiu-Dobrzyniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa systemu LYNC wraz z instalacją, jako centrali telefonicznej w Sądzie Okręgowym w Toruniu oraz Sądzie Rejonowym w Golubiu-Dobrzyniu, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia, dostępnym na stronie zamawiającego http://so.torun.pl/redir,przetargi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325523103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł. Wadium może być wniesione w każdej z form przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP w terminie do momentu otwarcia licytacji, czyli do 5 grudnia 2011 r. do godziny 10:00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu winno zostać ono wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: 66 1130 1075 0002 6118 1790 0001
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Upgrade systemu telekomunikacyjnego SIEMENS HiPath 4000 do najnowszej wersji oprogramowania
Dodano: 2012-09-18 - Upgrade systemu telekomunikacyjnego SIEMENS HiPath 4000 do najnowszej wersji oprogramowania. Nr sprawy 421/P/2012
Dodano: 2012-08-29 - ROZBUDOWA SYSTEMU TELEKOMUNIKACYJNEGO AVAYA COMMUNICATION MANAGER MIASTA BYDGOSZCZY
Dodano: 2009-07-27