Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-066 Bydgoszcz, ul. Konarskiego 1-3/428
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 5835422 , fax. 052 5835452
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
ul. Konarskiego 1-3/428 1-3/428
85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 5835422, fax. 052 5835452
REGON: 09235621900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi świadczone przez rzeczoznawców majątkowych w zakresie sporządzania operatów szacunkowych dotyczących ustalania wartości nieruchomości. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Operaty szacunkowe dotyczące ustalania wartości nieruchomości: część 1 obejmująca 13 szt. Operaty szacunkowe dot. ustalenia wartości rynkowej nieruchomości przejętych pod drogi publiczne, które będą podstawą ustalenia odszkodowania w trybie art. 98 ust.3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst. jedn. z 2004 r. Dz. U. Nr 261, poz. 2603 ze zm.),oraz ustalenia wysokości odszkodowania za nieruchomości wydzielone i zajęte pod drogi publiczne, przejęte z mocy prawa w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133 poz. 872) na rzecz Gminy Bydgoszcz. część 2 obejmująca 1szt. aktualizacji opłaty z tytułu wykonywania prawa trwałego zarządu oraz 1 szt. w celu ustalenia opłaty z tytułu wykonywania prawa trwałego zarządu. część 3 obejmująca 8 szt. zwrotu wywłaszczonych nieruchomości, stosownie do art. 140 ust. 2-4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2004 r. Dz. U. Nr 261, poz. 2603, ze zm.). część 4 obejmująca 1 szt. zbycia nieruchomości celu polepszenia zagospodarowania nieruchomości przyległej oraz 1 szt. zbycia nieruchomości część 5 obejmująca 74szt. aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów. część 6 obejmująca 12szt. Operatów na potrzeby przekształcenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. Spełniający warunki z art.22 ust.1 (dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków są dokumenty w Rozdziale V ust. 1 - 4 SIWZ). 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w myśl art. 24 ustawy (dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków są dokumenty w Rozdziale V ust. 1-4 SIWZ). 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków są dokumenty w Rozdziale V ust. 5 SIWZ). 4. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac i czynności będących przedmiotem zamówienia, co oznacza, że: dysponują co najmniej 2 pracownikiem o niezbędnych kwalifikacjach i posiadających uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 174 ust. 2 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603), tj. osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, potwierdzone świadectwem, o którym mowa w art. 192 tejże ustawy (dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków są dokumenty w Rozdziale V ust. 6 SIWZ). 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków są dokumenty w Rozdziale V ust. 7 SIWZ). 6. Ocena spełniania warunków, odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), na podstawie załączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział V SIWZ. 7. Z zastrzeżeniami określonymi w ustawie i w SIWZ, do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale V SIWZ. 8. Brak wymaganych oświadczeń lub dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych prac zgodnych z przedmiotem zamówienia, co do asortymentu i ilości wykonanych jednostek, nie mniej niż 2 szt. operatów w okresie ostatnich 2 lat z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 6. Wykaz pracowników zatrudnionych przeznaczonych do realizacji zadania oraz kopie ich uprawnień zawodowych - według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 8. Ofertę - według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. 9. Lista osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.bydgoski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie operatów szacunkowych stanowiących podstawę do ustalenia odszkodowania za ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości położonych w gminie Lubraniec
Dodano: 2016-05-24 - Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych, podziałów wstępnych nieruchomości wraz z podziałami właściwymi geodezyjnymi działek i wznowienie granic z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2016-02-15 - Wykonanie trzech operatów szacunkowych dla określenia wartości rynkowej nieruchomości Skarbu Państwa, stanowiących dwa spółdzielcze, własnościowe prawa do lokali mieszkalnych, położonych w obrębach geodezyjnych Bydgoszcz i Mogilno oraz zabudowaną nieruchomość gruntową, położoną w obrębie Kuźnice (gmina Choceń).
Dodano: 2015-10-15 - Świadczenie usług geodezyjnych dla potrzeb Gminy Osielsko w 2015 r.
Dodano: 2015-04-13 - Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych, z podziałem na 3 zadania
Dodano: 2015-03-26 - Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych, podziałów wstępnych nieruchomości wraz z podziałami właściwymi geodezyjnymi działek i wznowienie granic z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2015-03-02 - Określenie dla celu sprzedaży wartości rynkowej nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
Dodano: 2015-02-10 - Wykonanie operatów szacunkowych stanowiących podstawę do ustalenia odszkodowania za ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości położonych w gminach Brześć Kujawski, Lubanie, miasto Włocławek, Fabianki i Dobrzyń nad Wisłą
Dodano: 2015-01-29 - Wykonywanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko w 2015 r.
Dodano: 2015-01-28 - PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNYCH, STUDIÓW WYKONALNOŚCI ORAZ OCEN ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DLA INWESTYCJI WYNIKAJĄCYCH ZE STRATEGII ROZWOJU BRODNICKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO NA LATA 2014 - 2020
Dodano: 2015-01-08