Gmina Błaszki ogłasza przetarg
- Adres: 98-235 Błaszki, pl. Niepodległości
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 292 491 , fax. 438 290 932
- Data zamieszczenia: 2020-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Błaszki
pl. Niepodległości 13
98-235 Błaszki, woj. łódzkie
tel. 438 292 491, fax. 438 290 932
REGON: 73093435800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.blaszki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Suliszewice gm. Błaszki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Wymagany zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: wykonanie sieci wodociągowej w pasie drogowym, budowę hydrantów przeciwpożarowych. Zakres robót obejmuje: - sieć wodociągową PVC PN10 DN90x4,3 mm o długości ok 211,00 mb, - przełączenie istniejącego przyłącza wodociągowego do projektowanej sieci PEHD100SDR 17 DN40x2,4 mm w ilości 1 szt, - hydranty p.poż. DN80 nadziemne w ilości 2 kpl, - zasuwy liniowe DN80 w ilości 1 szt, - trójniki, zasuwy, redukcje, łączniki itp. – zgodnie z częścią rysunkową projektu budowlanego. 3.2. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany do oznakowania i utrzymywania na własny koszt oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także do jego demontażu po zakończonych robotach, wykonania niezbędnych badań i pomiarów, prowadzenie obsługi geodezyjnej, uporządkowanie terenu oraz wszelkich innych prac nie ujętych w przedmiarze robót a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja techniczna i przedmiary robót. 3.4. Przedmiot umowy musi byś wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz wymogami niniejszej SIWZ. 3.5. Prace będące przedmiotem zamówienia wykonane muszą być przy użyciu materiałów i urządzeń własnych. 3.6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.7. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 3.7.1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) tj. Pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane. 3.7.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.7.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do : a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, a) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, b) Przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy, 3.7.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 10 dni – wykonawca przedłoży zamawiającemu w szczególności podane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.7.1. lit a) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, 3.7.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace osób wykonujących wskazane w pkt. 3.7.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej wysokości określonej w umowie stanowiącej załącznik Nr 7 do niniejszej siwz. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.7.1. czynności traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.7.1. czynności. 3.7.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może również zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) 10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6. 10.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Błaszkach nr konta: 20 9245 0002 0000 0202 2000 0090 Kserokopię wpłaty należy dołączyć do oferty przetargowej. 10.5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale, najpóźniej w terminie składania ofert. Zapisu pkt 8.8.5. – nie stosuje się.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. 2. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty, 3. Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika – gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów (zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą- w oryginale).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY DOMANIEWICE
Dodano: 2024-06-26 - Budowa dwóch odc. sieci wodoci. fi160 wraz z przyłącz. na odc. Bożydar Kaszewice i Kaszewice w ramach operacji pn. "Budowa i rozbudowa infrastruktury wodoci. i kanalizacyjnej na terenie Gminy Kluki"
Dodano: 2024-06-07 - Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lućmierz i Rosanów
Dodano: 2024-06-06 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
Dodano: 2024-04-29 - „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Osiny”
Dodano: 2024-04-12 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w sołectwie Grzebień - realizowana w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-07 - Budowa sieci wodociągowej w Gminie Tuszyn
Dodano: 2024-03-19 - „Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w miejscowości Cieszanowice oraz Gorzkowice – ul. Warszawska.”
Dodano: 2024-03-13 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żarnów
Dodano: 2024-03-13 - Budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Kiernozia wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2024-03-13