Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Rydzyny.

Gmina Pabianice ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, Torowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2139660, 2139676, , fax. 422 139 660
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pabianice
    Torowa 21
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2139660, 2139676, , fax. 422 139 660
    REGON: 47205780400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pabianice.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Rydzyny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie konsumpcyjnej sieci wodociągowej w m. Rydzyny, w Gminie Pabianice, umożliwiającej połączenie istniejących sieci w tej miejscowości. Sieć zlokalizowana zostanie na terenie działek dróg gminnych (dz. o nr ewid. 73/3-dr ) 3.2. Projekt zagospodarowania terenu sporządzono na mapie sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500, zgodnej z oryginałem przyjętym do państwowego zasobu geodezyjnego. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej (z zastrzeżeniami opisanym w pkt. 3.4) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot- stanowiącymi załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4. Projekt budowlany opisuje rozbudowę odcinka przesyłowej sieci wodociągowej 0110 PE w pasie dróg gminnych ( dz. nr 73/3-dr, od włączenia w istniejący wodociąg gminny 0110 PCW na dz. nr 73/3 na wysokości działki nr 423/1 do końca działki nr 73/3. Szczegóły określa załączony projekt budowlany z następującymi zastrzeżeniami: 1) niniejszemu zamówieniu podlega tylko odcinek sieci usytuowany w pasie działki drogowej o nr 73/3. 2) długość sieci i jej parametry określone zostały w załączonym profilu L=707,80 m 3) należy przyjąć jeden dodatkowy hydrant na zakończeniu budowanego odcinka sieci. 3.5. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robot na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie danych zawartych w dokumentacji projektowej (z zastrzeżeniami opisanymi w pkt. 3.4) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.6. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oraz potrzebami Zamawiającego, Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zobowiązuje się do: a) szczegółowego zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia ujętym w SIWZ, w szczególności z załączoną dokumentacją projektową, jak również przeprowadzenia szczegółowej wizji w terenie objętym przedmiotem zamówienia; b) wykonania każdego rodzaju robót zgodnie z opracowanym projektem budowlanym oraz wizją lokalną przeprowadzoną w terenie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej; c) zapewnienia ilości i rodzaju sprzętu gwarantującego wykonanie zadania, d) dostawy wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń zgodnie z SIWZ i wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej, e) przygotowania na dzień umownego zakończenia robót atestów materiałowych, badań laboratoryjnych, pomiarów, potwierdzonych przez kierownika budowy i inspektora nadzoru. f) zastosowania wyrobów, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry, atesty, g) przyjęcia podczas trwania robót odpowiedzialności od następstw i wyników działalności w zakresie: organizacji robót budowlanych, ochrony środowiska, warunków BHP, warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z prowadzeniem robót budowlanych, zabezpieczeniem terenu budowy od następstw prowadzonych robót, h) poinformowania właścicieli lub zarządców sieci o przystąpieniu do wykonania robót i dokonania inwentaryzacji istniejącej infrastruktury, regulacja, zabezpieczenie i przebudowa urządzeń podlega odbiorowi przez ich właścicieli bądź zarządców, koszty związane z nadzorami branżowymi ponosi wykonawca, Wykonawca odpowiada za wszystkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i sieci urządzeń podziemnych, i) wywozu gruzu, nadmiaru ziemi i ewentualnych odpadów powstałych w trakcie robót we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczenia we własnym zakresie miejsca odwozu urobku na odkład, uwzględnienia w kosztach realizacji inwestycji kosztów wycinki, transportu i utylizacji m. in. drzewostanu i innych składników roślinnych oraz wszelkiego rodzaju odpadów budowlanych (materiały z rozbiórki w tym drzewa stają się własnością Wykonawcy), j) organizacji zaplecza budowy i jego utrzymania, k) odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia w obrębie budowy, spowodowane jego działalnością, l) wykonania robót budowlanych w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego, m) zabezpieczenia we własnym zakresie miejsca odwozu urobku na odkład, n) pełnej obsługi geodezyjnej, o) opracowania dokumentacji powykonawczej, w ilości 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej, p) organizacji i zabezpieczenia terenu budowy, utrzymania zaplecza budowy, wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, a także wykonania innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami, q) uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz ewentualnej wypłaty odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi, r) uzyskania wszelkich przewidzianych prawem decyzji środowiskowych jeżeli będą konieczne, s) złożenia zawiadomienia o zakończeniu robót do właściwego organu lub uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3.7. Wycena kosztów zamówienia musi również uwzględniać oznakowanie placu budowy wg sporządzonego we własnym zakresie projektu zgodnie z instrukcją oznakowania. 3.8. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej w terenie gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. 3.9. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. 3.10. Kody CPV:  45100000 – 8 Przygotowanie terenu pod budowę,  45231300 – 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 3.11. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 (dwóch) kompletów wersji papierowej i jednej elektronicznej. Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację powykonawczą, wykonaną przez uprawnione do tego osoby. 3.12. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z SIWZ i załączników do SIWZ, w szczególności dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ) oraz wnioski wypływające z zalecanej do przeprowadzenia wizji lokalnej. 3.13. Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały wynosi 60 miesięcy. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały wynosi 36 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu końcowego. Wydłużenie przez Wykonawcę okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały powyżej 36 miesięcy jest jednym z kryteriów oceny ofert, a Zamawiający informuje, że sposób punktacji za zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji określony został w Rozdziale XIV specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Uwaga: Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia więc powinien te koszty uwzględnić w cenie oferty. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 3.14. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniego zespołu osób będący w stanie należycie wykonać przedmiotowe zamówienie w wyznaczonym terminie. 3.15. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1)jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym część zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby podać przed przystąpieniem do wykonania zamówienia - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia; 3)jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5. pkt. 1) niniejszej SIWZ; c) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (według wzoru wskazanego w załączniku 5 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, z późn. zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach