Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej na osiedlu Słonecznym w Lądku-Zdroju

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 117 850 , fax. 748 147 418
  • Data zamieszczenia: 2017-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31
    57540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 117 850, fax. 748 147 418
    REGON: 89052355600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej na osiedlu Słonecznym w Lądku-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej na osiedlu Słonecznym w Lądku-Zdroju”. 2.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej na osiedlu Słonecznym w Lądku-Zdroju. Teren, na którym planuje się lokalizację inwestycji stanowią głównie gminne drogi gruntowe. Około 70 m wykopów pod kanał deszczowy będzie w ul. Storczyków o nawierzchni z kostki betonowej. Wszystkie pozostałe wykopy będą wykonane w terenie o nawierzchniach gruntowych. Do istniejących działek budowlanych (nawierzchnie gruntowe, łąki i pastwiska) zostaną wykonane odnogi wodociągowe i kanalizacji sanitarnej. Obszar, na którym planowana jest realizacja przedsięwzięcia, obejmuje teren pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną wolnostojącą zlokalizowany na dz. ewid. nr 179, 183/5, 183/8, 184/1, 184/2, 184/3, 211, 213/1, 213/2, 213/3, 213/4, 213/5, 213/6, 213/7, 213/8, 213/9, 213/10, 213/11, 348/79, 351/33 znajdujących się w obrębie Nowy Zdrój w gminie Lądek-Zdrój. Projektowane rurociągi krzyżują się z istniejącym uzbrojeniem podziemnym (gazociągi, kable energetyczne, kabel telekomunikacyjny, przewody wodociągowe i kanalizacyjne). Zakres robót: - Sieć wodociągowa PE o średnicy 160 mm - 363,5 m - Sieć wodociągowa PE o średnicy 90 mm (odnogi hydrantowe] - 7,0 m - Przyłącza wodociągowe PE o średnicy 50 mm - 23,4 m (4 szt.) - Przyłącza wodociągowe PE o średnicy 32 mm - 101,7 m (13 szt.) - Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PCV o średnicy 200 mm - 308,8 m - Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PCV o średnicy 160 mm - 102,8 m - Sieć kanalizacji deszczowej grawitacyjnej PCV o średnicy 315 mm - 170,0 m - Sieć kanalizacji deszczowej grawitacyjnej PCV o średnicy 250 mm - 211,2 m - wyposażenie wodociągu w 4 hydranty przeciwpożarowe nadziemne o średnicy 80 mm na odgałęzieniach odcinanych zasuwami o średnicy 80 mm, - uzbrojenie wodociągu w 2 zasuwy osiowe o średnicy 150 mm, - uzbrojenie sieci kanalizacji sanitarnej w 4 studnie rewizyjne betonowe o średnicy 1000 mm i 25 studzienek rewizyjnych z tworzyw sztucznych o średnicy 400 mm, - uzbrojenie sieci kanalizacji deszczowej w 1 studnię rewizyjną betonową o średnicy 1200 mm i 9 studni rewizyjnych betonowych o średnicy 1000 mm. UWAGA! Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej (w tym z projektu wykonawczego) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - projekcie budowlanym - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Przedmiarze robót - stanowiącym materiał pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł(słownie: pięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach