Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Torzymiu przy ul. Wojska Polskiego.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-235 Torzym, ul. Wojska Polskiego 32
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068)3413012 , fax. (068)3413181
  • Data zamieszczenia: 2009-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Wojska Polskiego 32 32
    66-235 Torzym, woj. lubuskie
    tel. (068)3413012, fax. (068)3413181
    REGON: 00054688000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.torzym.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Torzymiu przy ul. Wojska Polskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia określa: 1) dokumentacja techniczno-projektowa - zał. nr 10 do SIWZ 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 11 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 , spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy pzp oraz spełniający następujące warunki : A. Status prawny : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (przedmiot działalności musi być zgodny z przedmiotem zamówienia) B. Potencjał techniczny, kadrowy i doświadczenie 1. Posiadają niezbędną wiedzę ,doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Udokumentują, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. ( wykaz wykonanych robót, referencje od poprzednich zamawiających lub protokoły odbioru robót). 3. Posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu, gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót. 4. Udzielą min. 3 - letniej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia od daty odbioru końcowego całości zadania 5. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 70 % wartości umowy - ( złożonej oferty z podatkiem VAT) C. Potencjał ekonomiczno-finansowy 1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. Wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty : STATUS PRAWNY - WYMAGANE DOKUMENTY 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej . Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy pzp oraz oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 ustawy pzp (wzór - zał. Nr 3 do SIWZ) 4. Potwierdzona kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 70 % wartości umowy - ( złożonej oferty z podatkiem VAT) W przypadku posiadania polisy na termin krótszy niż termin wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć termin ubezpieczenia do czasu wykonania przedmiotu umowy. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1, 2 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości(dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie(dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.7 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. W przypadku podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp ,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert osobno dla każdego podmiotu POTENCJAŁ TECHNICZNY, KADROWY I DOŚWIADCZENIE : 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - zał. nr 4 do SIWZ). 8. Referencje wykonanych robót opatrzone datą ich wystawienia . 9. Dane dotyczące części zamówienia które mogą zostać powierzone podwykonawcom.(wzór- zał. nr 5 do SIWZ). 10. Wykaz sprzętu technicznego (narzędzi i urządzeń) niezbędnych do wykonania zamówienia , jakim dysponuje wykonawca ( wzór - zał. nr 6 do SIWZ). 11. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( wzór - zał. nr 7 do SIWZ) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 12. Ofertę na formularzu oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze oraz wypełnione załączniki - stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. 13. Oświadczenie wg wzoru zał.nr 6a do SIWZ stosownie do Rozdziału VII pkt II. 14. Oświadczenie wg wzoru zał. nr 6b do SIWZ stosownie do Rozdziału VII pkt II. 15. Dowód wpłacenia, wniesienia wadium w wysokości określonej SIWZ. 16. Oświadczenie z art. 22 i 24 pzp. 17. Oświadczenie wg wzoru zał. nr 6c.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.torzym.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach