Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV wraz z robotami towarzyszącymi w obiektach placówek oświatowych na terenie gminy Torzym.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-235 Torzym, ul. Wojska Polskiego 32
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068)3413012 , fax. (068)3413181
  • Data zamieszczenia: 2009-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Wojska Polskiego 32 32
    66-235 Torzym, woj. lubuskie
    tel. (068)3413012, fax. (068)3413181
    REGON: 00054688000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.torzym.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV wraz z robotami towarzyszącymi w obiektach placówek oświatowych na terenie gminy Torzym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV o profilach minimum 3 komorowych wraz z robotami towarzyszącymi w obiektach oświatowych na terenie gminy Torzym. Zakres robót obejmuje: I. SZKOŁY PODSTAWOWE Szkoła Podstawowa w Torzymiu przy ul. Mickiewicza 4 - wymiana stolarki okiennej. - wymiana okien drewnianych na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi, Wymiar Ilość Funkcja 1650 x 1780 - 21 szt. R/UR 2150 x 1780 - 11 szt. R/UR 2280 x 262 0- 1 szt. R/UR Razem - 33 szt. - bez obróbek blacharskich i wymiany parapetów wew., - malowanie ościeży otworów okiennych farbami emulsyjnymi. Szkoła Podstawowa w Boczowie przy ul. Sikorskiego 4 - wymiana stolarki okiennej. - wymianę okien drewnianych na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi, Wymiar Ilość Funkcja 960 x 880 16 U 870 x 820 3 U 970 x 2020 5 UR 1270 x 2020 2 UR/U 1160 x 1180 1 UR 2470 x 2050 23 R/UR/R/UR 970 x 2020 4 UR 1280 x 1470 2 UR 970 x 1300 1 UR 1720 x 2050 3 R/UR/R/UR 1150 x 1710 5 UR/U RAZEM: 65 szt. - wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną z silikonowaniem - wymiana parapetów wew. z PCV - malowanie ościeży otworów okiennych farbami emulsyjnymi. Szkoła Podstawowa w Walewicach 25 - wymiana stolarki okiennej. - wymiana okien drewnianych na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi, Wymiar Ilość Funkcja 2000 x 1250 6 R/UR 1950 x 1530 12 R/UR 1900 x 580 4 R/UR 1700 x 700 2 R/UR 1650 x 1160 2 R/UR RAZEM 26 szt. - wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej z silikonowaniem - wymiana parapetów wew. na PCV - malowanie ościeży otworów okiennych farbami emulsyjnymi. II. PRZEDSZKOLA Przedszkole w Torzymiu przy ul. Saperskiej 10 - wymiana stolarki okiennej. - wymianę okien drewnianych na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi Wymiar Ilość Funkcja 2350 x 2000 24 U/U/RU 2350 x 1730 7 R/R/UR 1750 x 1730 6 R/R 1170 x 2030 2 R 1170 x 1740 3 R 850 x 1730 20 R/U 1170 x 1730 4 R/U 2330 x 540 1 R/U 850 x 840 1 R 570 x 600 1 R 860 x 840 1 R 850 x 530 8 - RAZEM 78 szt. - bez obróbek blacharskich i wymiany parapetów wew. - malowanie ościeży otworów okiennych farbami emulsyjnymi. Przedszkole w Boczowie przy ul. Zakładowej 1 - wymiana stolarki okiennej. - wymianę okien drewnianych na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi Wymiar Ilość Funkcja 1160 x 1630 15 R/UR 2330 x 1630 5 R/UR 2030 x 1110 1 R/UR 1090 x 1110 1 UR 14600 x 1430 6 R/UR 1170 x 1130 1 R/UR RAZEM 29 szt. - wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną z silikonowaniem, - wymiana parapetów wew. na PCV - malowanie ościeży otworów okiennych farbami emulsyjnymi. OGÓŁEM - 231 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211256
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania robót określonych w siwz, b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - roboty budowlano podobne do przedmiotu zamówienia minimum jedno zadanie o wartości co najmniej 150 000zł wraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. d) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na minimalną wartość co najmniej 100 000 zł, e) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniający wykonanie zamówienia - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 150 000 zł, W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena wg formuły: spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją ofertą: 1. Formularz oferty przetargowej - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia - minimum jedno zadanie o wartości co najmniej 150 000 zł (zał. nr 3). Do wykazu należy dołączyć stosowne referencje (lub inne dokumenty) od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością. Przez podobne rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 6. Warunki gwarancji (zał. nr 4 7. Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na minimalną wartość co najmniej 150 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.torzym.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną