Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Pogodnej (dz. nr 1733/7) w Rzeczenicy

Zakład Gospodarki Komunalnej w Rzeczenicy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 77-304 Rzeczenica, ul. Człuchowska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 833 15 25 , fax. 59 833 15 25
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Rzeczenicy Sp. z o.o.
    ul. Człuchowska 11
    77-304 Rzeczenica, woj. pomorskie
    tel. 59 833 15 25, fax. 59 833 15 25
    REGON: 22159754400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgkrzeczenica.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Pogodnej (dz. nr 1733/7) w Rzeczenicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Pogodnej (dz. nr 1733/7) w Rzeczenicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a. projekt budowlany; b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; c. przedmiar robót. d. dokumentacja geologiczna – geotechniczne rozpoznanie podłoża gruntowego 2. Warunki ogólne w tym zobowiązania Wykonawcy: a. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem. b. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zgody na zajęcie pasów drogowych oraz zabezpieczenia budowy w okresie trwania realizacji budowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót budowlanych. Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego. c. Wykonawca zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające w tym ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, sygnały i znaki ostrzegawcze, oraz wszelkie inne środki niezbędne do zabezpieczenia i ochrony robót; d. Wykonawca wszystkie prace związane z realizacją w/w zakresu wykona zgodnie z przepisami obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż, z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska; e. W Przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń (istniejąca infrastruktura podziemna) w trakcie prowadzenia prac Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia na swój koszt; f. Odbiór robót zanikowych i ulegających zakryciu będzie dokonywany w czasie uniemożliwiającym wykonanie ewentualnych korekt i poprawek bez hamowanego ogólnego postępu robót. Odbioru robót dokonuje przedstawiciel Zamawiającego na wniosek Wykonawcy; g. Obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją powykonawczą pozostaje po stronie Wykonawcy; h. Odtworzenie nawierzchni jezdni i chodników oraz naprawa innych własności publicznych i prawnych pozostaje po stronie Wykonawcy; i. Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren po robotach oraz załączyć do dokumentacji powykonawczej protokoły zejścia z terenów (potwierdzenie właścicieli działek o przywróceniu terenów do stanu sprzed rozpoczęcia robót); j. Elementy metalowe sieci wod. – kan. Zdemontowane podczas wykonywania robót należy zdeponować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (do dokumentacji powykonawczej załączyć protokół zdeponowania materiałów); k. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnieni ciągłości dostaw wody w przypadku budowy/ modernizacji sieci wodociągowej oraz ciągłości odprowadzania ścieków w przypadku prowadzenia robót przy sieci kanalizacyjnej; l. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowych parametrów mikrobiologicznych i fizykochemicznych wody, poniesienia odpowiedzialności odszkodowawczej za pogorszoną jakość wody oraz za szkody spowodowane zanieczyszczeniem urządzeń technicznych u odbiorców usług – w przypadku budowy/ modernizacji sieci wodociągowej lub przy realizacji prac mających wpływ lub mogących wywołać skutek rzutujący na nieprzerwana i poprawną pracę sieci wodociągowej; m. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w następstwie jego działań w tym za ewentualne roszczenia klientów Zmawiającego z tytułu pogorszenia jakości świadczonych usług przez Zamawiającego; n. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia drzew i krzewów na placu budowy, tak aby nie doszło do ich uszkodzenia. Niedopełnienie właściwego zabezpieczenia drzew oraz krzewów na terenie inwestycji s spowodowanie uszkodzenia lub całkowitego ich zniszczenia naraża wykonawcę na sankcje finansowe wynikające z Ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004r. (Dz.U. z 2016r. poz.2134 z późniejszymi zmianami); 3. Pozostałe warunki wykonania prac: • Kierownik budowy winien legitymować się aktualnymi uprawnieniami oraz ubezpieczeniem OC; • Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania urządzeń i materiałów ujętych w dokumentacji projektowej lub równoważnych zatwierdzonych przez Zamawiającego. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty. Przed przystąpieniem do prac należy uzgodnić proponowane materiały z Zamawiającym oraz przedłożyć stosowane atesty certyfikaty deklaracje zgodności aprobaty przewidzianych do zastosowania materiałów budowlanych i urządzeń; • Zmian technologii i materiałów oraz urządzeń dokonać można na podstawie pisemnego wniosku złożonego do Zamawiającego przez Wykonawcę; • Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników pod względem BHP i Ppoż. przed podjęciem prac; • Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik Nr 9 do SIWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót (należy traktować jako pomocnicze) oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. Do SIWZ załączona została również dokumentacja geologiczna. • Przedmiar robót nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia, a stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest projekt budowlany. • Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnej dokumentacji powykonawczej w celu uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego lub uzyskaniu braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy. Ostateczny termin dostarczenia dokumentacji powykonawczej nie później niż do dnia odbioru końcowego;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232440-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6 700 zł (słownie: sześć tysięcy siedemset złotych) 2. Wadium powinno być wniesione na cały okres terminu związania ofertą. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: Bank Spółdzielczy w Człuchowie O/Czarne Filia w Rzeczenicy 76 9326 0006 0030 5219 2000 0010 z dopiskiem „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Pogodnej (dz. nr 1733/7) w Rzeczenicy” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Zakład Gospodarki Komunalnej w Rzeczenicy Sp. z o.o. Biuro obsługi klienta lub dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie umożliwiającej późniejszy zwrot Wykonawcy, a do oferty należy wpiąć kserokopię. 7. Zgodnie z art. 46. ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz wg wzoru załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do złożenia oferty w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy podmioty wspólnie ubiegają się o zamówienie. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania oraz wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 3) Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach