Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY Na dostawę lakierów samochodowych i materiałów lakierniczych do KWP w Gdańsku

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-819 Gdańsk, ul. Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 47 74 14 945, 47 74 14 817, , fax. 47 74 14 810
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
    ul. Okopowa 15
    80-819 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 47 74 14 945, 47 74 14 817, , fax. 47 74 14 810
    REGON: 19123609400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY Na dostawę lakierów samochodowych i materiałów lakierniczych do KWP w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa lakierów samochodowych i materiałów lakierniczych do pojazdów służbowych woj. Pomorskiego zgodnie z zał. nr 1a i 1 b do SIWZ. Przedmiot postępowania objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019.(DZ.U.2019, poz.1751) – poz.76 symbol PKWiU 29.32.30.0. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych / ewentualna prezentacja asortymentu Wykonawca dostarczy karty charakterystyki do produktów niebezpiecznych zgodnie z aktualnymi ustawami w trakcie realizacji dostaw. Na części nieobjęte zamówieniem podstawowym Wykonawca zaoferuje stałą marże/rabat w %. w przypadku, gdy Wykonawca nie poda % wysokości marży/rabatu Zamawiający przyjmuje 0%. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczany asortyment, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta wyrobu. Termin gwarancji liczony będzie od dnia dostarczenia asortymentu Zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad jakościowych w dostarczonym asortymencie Wykonawca zobowiązany jest do wymiany części na wolną od wad w terminie nie dłuższym niż 24 godziny licząc od dnia złożenia reklamacji na koszt Wykonawcy. Termin płatności - 30 dni od daty dostarczenia faktury. Realizacja każdorazowego zamówienia Zamawiającego wyszczególnionego w zadaniu nr 1 i zadaniu nr 2 w terminie 24 godz. od chwili zgłoszenia. Zakupy będą dokonywane na podstawie zamówień Zamawiającego składanych sukcesywnie według bieżących potrzeb / tel. fax, email /. Miejsce dostawy magazyn Zamawiającego czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-14:00 znajdujący się w Gdańsku ul. 3 maja 7. Dostawę po godz. 14.00 traktuję się, jako rozpoczęty dzień opóźnienia. Wszelkie koszty dostarczenia zamówionych materiałów do magazynu Zamawiającego ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ, w tym umowy stanowiącej jej integralną część. Art. 93 1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w: 1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo 2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo 3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dwa zadania: Określenie przedmiotu zamówienia na zadanie nr 1: Lakiery samochodowe / zał. nr 1 / Określenie przedmiotu zamówienia na zadanie nr 2: Materiały lakiernicze / zał. nr 2 / Termin realizacji;Systematycznie przez 12 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od 28.09.2020r Zadanie nr 1 A) Kryterium oceny - cena 50% ( w OPZ wpisano wszystkie istotne elementy, wzięto pod uwagę wszystkie koszty cyklu życia produktu. Całokształt życia produktu związany z eksploatacją nie generuje kosztów. Produkt jednorazowego użytku.) B) Kryterium oceny - wysokość upustu/rabatu w % na części nieobjęte zamówieniem podstawowym: 10% C) Kryterium oceny – jakość produktów/producenci punktowani wymienieni w zał. nr 1a/– 40% Zadanie nr 2 A) Kryterium oceny - cena 20% ( w OPZ wpisano wszystkie istotne elementy, wzięto pod uwagę wszystkie koszty cyklu życia produktu. Całokształt życia produktu związany z eksploatacją nie generuje kosztów. Produkt jednorazowego użytku.) B) Kryterium oceny - wysokość upustu/rabatu w % na części nieobjęte zamówieniem podstawowym: 10% C) Kryterium oceny – jakość produktów/producenci punktowani wymienieni w zał. nr 1b/– 70% Wg wzorów z SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Formularz Oferty (zał. nr 2); Uwaga: podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach wraz z wykazem asortymentowym zał. nr 1a lub 1b do SIWZ. POWYŻSZE DOKUMENTY NIE PODLEGAJĄ UZUPEŁNIENIU I ICH NIEZŁOŻENIE SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY. 2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginalne lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: 1) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca; 2) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach