Przetargi.pl
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Wierzbno wraz z budową studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych Stacji Uzdatniania Wody w Domaniowie.” w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Domaniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-216 Domaniów, -
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713828139
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Domaniowie
    - 56
    55-216 Domaniów, woj. dolnośląskie
    tel. 713828139
    REGON: 364232731
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminadomaniow.pl/wiadomosci/10921/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Wierzbno wraz z budową studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych Stacji Uzdatniania Wody w Domaniowie.” w systemie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I Zamówienia: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Wierzbno”. I.3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na „zaprojektowaniu i wybudowaniu: ”Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Wierzbno wraz z przepompowniami zlokalizowane w obrębie Geodezyjnym Wierzbno i Polwica, Gmina Domaniów. Zgodnie z Programem Funkcjonalno-użytkowym kanalizacja wraz z infrastrukturą zlokalizowana będzie w działkach nr.: 252, 266/1, 382/5, 369/2, 382/8, 382/9, 382/16, 382/15, 378, 377, 154, 101/2, 335, 71, 17 272/2, 300/2, 300/4, 300/8, 300/10, 215, 189, 380/34, obręb nr 0022 Wierzbno; dz. nr.: 128/22, 128/50, 128/60 obręb nr 0016 Polwica. Na etapie sporządzania dokumentacji projektowej zakres działek w której zlokalizowana będzie inwestycja może ulec zmianie. I.3.1.1. W zakres Przedmiotu zamówienia wchodzi: a) Uzyskanie lub aktualizacja map/mapy do celów projektowych, opiniodawczych lub innych niezbędnych do wykonania zadania. Zamawiający nieodpłatnie przekaże posiadane mapy do celów projektowych i mapę zasadniczą z 2016 r. w jednym egzemplarzu w wersji papierowej w dniu podpisania umowy. b) Uzyskanie warunków przyłączenia dla przepompowni. c) Uzyskanie pozwolenia na budowę, dla robót wymagających uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub uzyskanie braku sprzeciwu dla robót wymagających zgłoszenia, d) Ułożenie linii kablowej zasilającej dla każdej z przepompowni, e) Wykonanie skrzynek rozdzielczych dla każdej z przepompowni, f) Wykonanie przyłączy wodociągowych do każdej z przepompowni (jeśli będzie wymagane dla prawidłowego funkcjonowania przepompowni), g) Wykonanie badań i uzgodnień umożliwiających uruchomienie, h) Wykonanie dokumentacji powykonawczej ( inwentaryzacja powykonawcza, badania, pomiary i próby odbiorcze), opracowanie instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych w tym instrukcji sterowania i automatyki i przekazanie przez Wykonawcę Inwestorowi obiektu gotowego do eksploatacji załączonego pod napięciem wraz z wymaganym sterowaniem i automatyką. I.3.1.2. Przedmiot zamówienia został opisany i realizowany będzie w oparciu o opracowany przez Zamawiającego Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) stanowiący integralną część niniejszej SIWZ – Załącznik nr 9a oraz zgodnie z: 1) Zezwoleniem Wójta Gminy Domaniów na zlokalizowanie uzbrojenia terenu tj. sieci kanalizacji sanitarnej na nieruchomościach będących własnością Gminy Domaniów z dnia 02.11.2016 r. sygnatura: RIR.7230.39.2016 (załącznik do PFU), 2) Decyzją nr 105/UL/16 Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie na umieszczeniu w drodze infrastruktury sieci kanalizacji sanitarnej z dnia 20.10.2016 r., sygnatura: PZD.4421.104.2016.MJ (załącznik do PFU), 3) Decyzja nr 18/2016 Wójta Gminy Domaniów na lokalizowanie w pasie drogi gminnej publicznej infrastruktury sieci kanalizacji sanitarnej z dnia 02.11.2016 r., sygnatura: RIR.7230.38.2016, (załącznik do PFU), 4) Decyzją Wójta Gminy Domaniów o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 27.02.2014r., sygnatura OŚ-ZP.6220.4.2013 przeniesioną na Zamawiającego Decyzją Wójta Gminy Domaniów z dnia 24.10.2016r. sygnatura: OŚ-Zp.6220.4.2013. (załącznik do PFU), 5) Zgodą Starostwa Powiatowego w Oławie na przejście z kanalizacją przez działkę nr 378 Am-1 obręb Wierzbno (WR-II) z dnia 20 października 2016 r., sygnatura: GN.6853.25.2016 (załącznik do PFU), 6) Zgodą Spółdzielni Mieszkaniowej „Przyszłość” na lokalizację sieci kanalizacji sanitarnej w dz. nr 380/34 obręb Wierzbno z dnia 25.10.2016 r. l.dz. 36/2016 (załącznik do PFU), 7) Decyzja nr ZD/0240/I/527/2016 Zarządu Województwa Dolnośląskiego (DSDiK we Wrocławiu) na lokalizacje kanalizacji sanitarnej w pasie drogi wojewódzkiej nr 346 w m. Wierzbno z dnia 27.10.2016 r. sygnatura: ZD.8035.53.2016 (załącznik do PFU), 8) Decyzją nr 18/2016 Wójta Gminy Domaniów o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 24 listopada 2016 r., sygnatura: RIR.6733.20.2016 (załącznik nr 10 do SIWZ) 9) Zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego wsi Wierzbno w Gminie Domaniów (uchwalonego uchwała nr VIII/43/15 Rady Gminy Domaniów z dnia 10 czerwca 2015 roku – ogłoszona w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z dnia 23 czerwca 2015 r., poz. 2693), zmieniony Uchwałą nr XXV/147/16 Rady Gminy Domaniów z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Wierzbno w gminie Domaniów – ogłoszona w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z dnia 4 stycznia 2017 r., poz. 59. Źródło: „http://bip.gminadomaniow.pl/wiadomosci/183/wiadomosc/366195/miejscowy_plan_zagospodarowania_przestrzennego_wsi_wierzbno_w_gm” I.3.2. Klasyfikacja robót wg CPV : 1. Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków: 45232440-8 2. Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania: 71320000-7 3. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne: 45111200-0 4. Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne: 45110000-1 5. Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków: 45232440-8 6. Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków: 45231300-8 7. Roboty w zakresie nawierzchni dróg: 45233220-7 I.3.3. Zakres prac: I.3.3.1. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem obejmuje w szczególności: a) Zrealizowanie wszelkich spraw formalnych i prawnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji w tym wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszystkich pozwoleń i decyzji wymaganych prawem, b) Uzyskanie pozwolenia na budowę (o ile będzie wymagane), c) Ułożenie linii kablowych zasilających przepompownie, d) Wykonanie skrzynek rozdzielczych dla każdej z przepompowni, e) Wykonanie dokumentacji powykonawczej ( inwentaryzacja powykonawcza, badania, pomiary i próby odbiorcze) – w 3 egzemplarzach, opracowanie instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych w tym instrukcji sterowania i automatyki i przekazanie przez Wykonawcę Inwestorowi obiektu gotowego do eksploatacji załączonego pod napięciem wraz z wymaganym sterowaniem i automatyką – w 2 egzemplarzach. f) Uzyskanie pozytywnego protokołu odbioru z TAURON Dystrybucją S.A., g) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (o ile będzie wymagane), h) Wszelkie inne czynności niezbędne do realizacji całego zakresu prac, I.3.3.2. Zakres prac przygotowawczych obejmuje między innymi: a) Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym podstawowych założeń do projektowania i podstawowych rozwiązań technicznych, b) Sprawdzenie zgodności planowanej inwestycji z granicami aktualnie obowiązującego MPZP dla miejscowości Wierzbno (uchwalonego uchwała nr VIII/43/15 Rady Gminy Domaniów z dnia 10 czerwca 2015 roku – ogłoszona w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z dnia 23 czerwca 2015 r., poz. 2693), zmieniony Uchwałą nr XXV/147/16 Rady Gminy Domaniów z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Wierzbno w gminie Domaniów – ogłoszona w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z dnia 4 stycznia 2017 r., poz. 59. i Decyzją nr 18/2016 Wójta Gminy Domaniów o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 24 listopada 2016 r., sygnatura: RIR.6733.20.2016, w przypadku braku ujęcia w MPZP lub braku zgodności z w/w decyzją, dokonanie zmiany lub uzyskanie nowej ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. c) Sprawdzenie zgodności planowanej inwestycji z Decyzją Wójta Gminy Domaniów o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 27.02.2014r., sygnatura OŚ-ZP.6220.4.2013 przeniesioną na Zamawiającego Decyzją Wójta Gminy Domaniów z dnia 24.10.2016r. sygnatura: OŚ-Zp.6220.4.2013. a w przypadku braku zgodności uzyskanie ostatecznej decyzji zmieniającej lub uzyskanie nowej ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, d) Sprawdzenie zgodności planowanej inwestycji z Decyzja nr 769/2016 Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu (pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych z dnia 14.04.2016 r. sygnatura: WZA.5161.259.2016.POF, w tym przeniesienie Decyzji z Gminy Domaniów na Zamawiającego lub jej zmiany, a w przypadku braku zgodności lub braku możliwości przeniesienia decyzji lub jej zmiany, uzyskanie nowej ostatecznej decyzji – pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych, e) Opracowanie operatu wodnoprawnego (jeżeli wymagany) i uzyskanie opinii Zamawiającego oraz uzyskanie ostatecznej decyzji - pozwolenia wodno-prawnego. f) Zawarcie umów na korzystanie z gruntów pokrytych wodami w przypadku przejścia inwestycji przez takie grunty (jeżeli wymagane). g) Uzyskanie wszelkich niezbędnych ostatecznych decyzji administracyjnych w tym ich zmian lub ostatecznych decyzji o przeniesieniu umożliwiających realizację inwestycji oraz ponoszenie opłat z tego tytułu do roku odbioru końcowego, w tym: 1. ostatecznych decyzji o zmianie przeznaczenia i wyłączeniu gruntów z produkcji rolnej i/lub leśnej, o ile zajdzie taka potrzeba, 2. ostatecznych decyzji administracyjnych, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, zezwalających Wykonawcy na wycięcie drzew i krzewów w niezbędnym zakresie dla realizacji inwestycji oraz poniesienie kosztów z tego wynikających. h) Opracowanie projektu budowlanego i uzyskanie opinii Zamawiającego dotyczącej rozwiązań technicznych w nim zawartych. i) Uzyskanie ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt budowlany dla inwestycji oraz udzielającej pozwolenia na budowę. j) Opracowanie projektu wykonawczego i uzyskanie opinii Zamawiającego, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do skoreferowania programu w zakresie odległości między studniami rewizyjnymi, doboru pompowni, spadków i średnic rurociągów. k) Uzyskanie zezwoleń na czasowe zajęcie pasów drogowych, na wykonanie prac w sąsiedztwie linii kolejowych, na wyłączenia linii elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych, gazowych itp., niezbędnych do realizacji inwestycji na czas wykonywania prac. l) Ponoszenie wszelkich opłat z tytułu pozyskanych ostatecznych decyzji niezbędnych do realizacji inwestycji do roku odbioru końcowego. m) Uzyskanie pisemnych uzgodnień z właścicielami posesji w zakresie lokalizacji podejścia przykanalika do granicy posesji. (Projekt nie uwzględnia przyłączy – należy projektować kanalizację wraz z przykanalikami do granic posesji, które mają być przyłączone do sieci). I.3.3.3. Przedmiot zamówienia w zakresie prowadzenia robót budowlanych, obejmuje ponadto: 1. zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2. zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3. oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych i wewnętrznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 4 Zapewnienie nadzoru archeologicznego w tym ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnieniem wymagań w zakresie prowadzenia nadzoru i dokumentacji archeologicznej po stronie Wykonawcy. 5. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 6. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (3 egz.) 7. naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 8. pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 9. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 10. zgłoszenie do odbioru przez odpowiednie służby i organy oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie (jeżeli jest wymagane). 11. Sporządzenie kosztorysu różnicowego, dokumentującego różnice pomiędzy projektem budowlanym a stanem faktycznym na dzień sporządzania kosztorysu różnicowego, oraz wskazującego istotne odstępstwa, o których mowa w art. 36 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290, z późn. zm.). – w 2 egz. dla Zamawiającego. I.3.3.4. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań dla właścicieli posesji za szkody spowodowane przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji, w przedmiocie wejścia z robotami na teren osób trzecich, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych, spoczywa każdorazowo na Wykonawcy. I.3.3.5. W zakresie prowadzenia robót budowlanych, Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty protokolarnego przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: 1. ochrony znajdującego się na nim mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, 2. zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.); 3. zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; 4. nadzoru nad przestrzeganiem przepisów i norm bhp, 5. ustalania i utrzymywania porządku, 6. odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, 7. dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia. I.3.3.6. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, stanowią integralne załączniki do SIWZ. I.3.3.7 Wykonawca udzieli rękojmi na całość robót budowlanych, objętych przedmiotem niniejszego zamówienia na okres 5 lat (60 miesięcy), liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji - bez usterek (art. 568 § 1 KC w zw. z art. 46 § 1 KC). I.3.3.8. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na całość robót budowlanych, objętych przedmiotem niniejszego zamówienia na okres 5 lat (60 miesięcy), liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego zadania - bez wad. I.3.4. W zakresie prowadzonych robót budowlanych, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: a. zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zmianami); b. zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; c. uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy oraz inne obowiązki wymienione w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8a do niniejszej SIWZ. d. organizacja i zapewnienie dostępu do mediów (dostawy mediów), w tym wody i energii elektrycznej dla celów prowadzenia budowy. Wszelkie uzgodnienia i koszty z tym związane, obciążają w całości Wykonawcę Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć odrębne umowy z dostawcami mediów dla celów budowlanych oraz zapewnić instalację liczników zużycia mediów. e. wycinka, karczowanie, usunięcie oraz zagospodarowanie istniejącego na placu budowy drzewostanu lub zakrzewień, pod nadzorem odpowiednich służb oraz Zamawiającego, w oparciu o stosowne zezwolenia lub decyzje uzyskane w imieniu Zamawiającego przez Wykonawcę (jeżeli konieczne). Zamawiający zastrzega, iż pozostałości po wycince, obejmujące niepodlegające odzyskaniu części drzewostanu karpiny itp., winne zostać usunięte przez Wykonawcę, jako odpad - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21). Wszelkie koszty związane z usunięciem ww. odpadów, obciążają w całości Wykonawcę.; I.3.4.1 Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie objętym wykonawstwem prac (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy). I.3.4.2 Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP. I.3.5. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu robót celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej w terenie jest fakultatywne. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. I.3.6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga od wykonawcy, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności zastrzeżone przez Zamawiającego na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 pzp, do osobistego wykonania przez Wykonawcę: I.3.6.1 roboty montażowe w zakresie budowy rurociągów sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wraz z wykonaniem studni rewizyjnych i zbiorników przepompowni, z wyłączeniem przyłączy i linii elektroenergetycznych, wodociągowych, automatyki, sterowania i wyposażenia pompowni. I.3.7. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Powyższe należy rozumieć, jako określenie wymaganych przez Zamawiającego minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) opisane znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, źródłem lub szczególnym procesem, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w SIWZ lub jej załącznikach. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W powyższym zakresie Wykonawca powinien okazać się na każde żądanie Zamawiającego stosownym dokumentem wystawionym przez producenta lub przez odpowiednie instytucje/organy certyfikujące. I.3.8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane roboty nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 8a (dla części I zamówienia do SIWZ po wykonaniu odpowiedniego zakresu przedmiotu umowy na który zostanie wystawiona faktura po obustronnym podpisaniu protokołu odbioru robót, której dotyczy wystawiona faktura. I.3.9. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie zawiera pkt 14 SIWZ. I.3.10. Załatwienie wszystkich formalności oraz wszelkie poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. I.3.11. Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie ryczałtowe. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego. CZĘŚĆ II Zamówienia: „budowa studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych Stacji Uzdatniania Wody w Domaniowie”. II.3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu : studni głębinowej zastępczej nr 2z za studnię nr 2 oraz likwidacja otworów głównych nr 2 i nr 3 na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych Stacji Uzdatniania Wody w Domaniowie. Prace projektowe i budowlane w tym prace przygotowawcze należy wykonać zgodnie i w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy, wraz z załącznikami do PFU. Na etapie sporządzania dokumentacji projektowej zakres działek w której zlokalizowana będzie inwestycja, lub na które oddziaływać będzie inwestycja może ulec zmianie. II.3.1.1. W zakres Przedmiotu zamówienia wchodzi: a) Uzyskanie map/mapy do celów projektowych, opiniodawczych lub innych niezbędnych do wykonania zadania. b) Uzyskanie warunków przyłączenia dla studni (jeśli dotyczy). Zamawiający dopuszcza wykorzystanie istniejącego przyłącza elektroenergetycznego ze studni nr 2, jeśli warunki pozwolą na jego wykorzystanie, c) Uzyskanie pozwolenia na budowę, dla robót wymagających uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub uzyskanie braku sprzeciwu dla robót wymagających zgłoszenia (jeśli dotyczy), d) Ułożenie linii kablowej zasilającej (jeśli dotyczy), e) Wykonanie skrzynki rozdzielczej (jeśli dotyczy), f) Wykonanie przyłącza doprowadzającego wodę surowa z projektowanej studni do budynku Stacji Uzdatniania Wody. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie istniejącego rurociągu ze studni nr 2. jeśli warunki i jego stan techniczny pozwolą na jego wykorzystanie, g) Wykonanie badań i uzgodnień umożliwiających uruchomienie, h) Wykonanie aneksu do dokumentacji hydrogeologicznej zatwierdzającej zasoby eksploatacyjne, i) Wykonanie dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja powykonawcza, badania, pomiary i próby odbiorcze), opracowanie instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych w tym instrukcji sterowania i automatyki i przekazanie przez Wykonawcę Inwestorowi obiektu gotowego do eksploatacji załączonego pod napięciem wraz z wymaganym sterowaniem i automatyką. II.3.1.2. Przedmiot zamówienia został opisany i realizowany będzie w oparciu o opracowany przez Zamawiającego Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) stanowiący integralną część niniejszej SIWZ – Załącznik nr 9b oraz zgodnie z: a) Ostateczną decyzją nr 35/2016 z dnia 27.09.2016 r. Marszałka Województwa Dolnośląskiego, sygnatura: DOW-G.I.7430.36.2016.BG zatwierdzająca projekt robót geologicznych na wykonanie otworu zastępczego nr 2z za otwór nr 2 oraz likwidację otworów głównych nr 2 i 3 na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych Stacji Uzdatniania Wody w Domaniowie (Załącznik do PFU), b) Zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Farma Wiatrowa – Domaniów 2 (uchwalonego uchwałą nr XLII/281/14 Rady Gminy Domaniów z dnia 27 lutego 2014 roku, zmieniony uchwałą nr XXV/145/16 Rady Gminy Domaniów z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Farma Wiatrowa– Domaniów 2”. (ogłoszony w Dzienniku Województwa Dolnośląskiego dnia 4 stycznia 2017 r. poz. 57). Źródło: „http://bip.gminadomaniow.pl/wiadomosci/183/wiadomosc/362062/miejscowy_plan_zagospodarowania_przestrzennego_farma_wiatrowa__d” II.3.2. Klasyfikacja robót wg CPV : a) 45255110-3 Roboty budowlane w zakresie studni b) 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej c) 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania d) 45000000-7 Roboty budowlane e) 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne f) 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli II.3.3. Zakres prac: II.3.3.1. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem obejmuje w szczególności: a) zrealizowanie wszelkich spraw formalnych i prawnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji w tym wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszystkich pozwoleń i decyzji wymaganych prawem, b) uzyskanie pozwolenia na budowę (o ile będzie wymagane), c) ułożenie linii kablowych zasilających studnię (jeśli dotyczy) d) wykonanie skrzynki rozdzielczej (jeśli dotyczy), e) Wykonanie dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja powykonawcza, badania, pomiary i próby odbiorcze) – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego, opracowanie instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych w tym instrukcji sterowania i automatyki i przekazanie przez Wykonawcę Inwestorowi obiektu gotowego do eksploatacji załączonego pod napięciem wraz z wymaganym sterowaniem i automatyką – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego f) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (o ile będzie wymagane), g) wszelkie inne czynności niezbędne do realizacji całego zakresu prac. II.3.3.2. Zakres prac przygotowawczych obejmuje między innymi: a) Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym podstawowych założeń do projektowania i podstawowych rozwiązań technicznych. b) Sprawdzenie zgodności planowanej inwestycji z granicami aktualnie obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Farma Wiatrowa – Domaniów 2 (uchwalonego uchwałą nr XLII/281/14 Rady Gminy Domaniów z dnia 27 lutego 2014 roku., poz. 2693), zmieniony uchwałą nr XXV/145/16 Rady Gminy Domaniów z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Farma Wiatrowa– Domaniów 2”. (ogłoszony w Dzienniku Województwa Dolnośląskiego dnia 4 stycznia 2017 r. poz. 57). w przypadku gdy zakres inwestycji wykracza poza granice MPZP, Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeśłi dotyczy). c) Sprawdzenie zgodności planowanej inwestycji z ostateczną decyzją nr 35/2016 z dnia 27.09.2016 r. Marszałka Województwa Dolnośląskiego, sygnatura: DOW-G.I.7430.36.2016.BG zatwierdzająca projekt robót geologicznych na wykonanie otworu zastępczego nr 2z za otwór nr 2 oraz likwidację otworów głównych nr 2 i 3 na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych Stacji Uzdatniania Wody w Domaniowie d) Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie opinii Zamawiającego oraz uzyskanie ostatecznej decyzji - pozwolenia wodno-prawnego. e) Zawarcie umów na korzystanie z gruntów pokrytych wodami w przypadku przejścia inwestycji przez takie grunty (jeżeli wymagane). f) Uzyskanie wszelkich niezbędnych ostatecznych decyzji administracyjnych w tym ich zmian lub ostatecznych decyzji o przeniesieniu umożliwiających realizację inwestycji oraz ponoszenie opłat z tego tytułu do roku odbioru końcowego, w tym: – ostatecznych decyzji o zmianie przeznaczenia i wyłączeniu gruntów z produkcji rolnej i/lub leśnej, o ile zajdzie taka potrzeba, g) Opracowanie projektu budowlanego i uzyskanie opinii Zamawiającego dotyczącej rozwiązań technicznych w nim zawartych (jeśli dotyczy). h) Uzyskanie ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt budowlany dla inwestycji oraz udzielającej pozwolenia na budowę (jeśli wymagane). i) Opracowanie projektu wykonawczego i uzyskanie opinii Zamawiającego (jeśli dotyczy), j) Uzyskanie zezwoleń na czasowe zajęcie pasów drogowych, na wykonanie prac w sąsiedztwie linii kolejowych, na wyłączenia linii elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych, itp., niezbędnych do realizacji inwestycji na czas wykonywania prac. k) Ponoszenie wszelkich opłat z tytułu pozyskanych ostatecznych decyzji niezbędnych do realizacji inwestycji do roku odbioru końcowego. l) Uzyskanie pisemnych uzgodnień z właścicielami posesji na które będzie oddziaływać inwestycja (jeśli dotyczy). II.3.3.3. Przedmiot zamówienia w zakresie prowadzenia robót budowlanych, obejmuje ponadto: 1. zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2. zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3. oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych i wewnętrznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 4. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 5. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (2 egz.) 6. naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 7. pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 8. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 9. zgłoszenie do odbioru przez odpowiednie służby i organy oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie (jeżeli jest wymagane). II.3.3.4. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań dla właścicieli posesji za szkody spowodowane przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji, w przedmiocie wejścia z robotami na teren osób trzecich, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych, spoczywa każdorazowo na Wykonawcy. II.3.3.5. W zakresie prowadzenia robót budowlanych, Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty protokolarnego przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: 1. ochrony znajdującego się na nim mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, 2. zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.); 3. zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; 4. nadzoru nad przestrzeganiem przepisów i norm bhp, 5. ustalania i utrzymywania porządku, 6. odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, 7. dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia. II.3.3.6. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, stanowią integralne załączniki do SIWZ. II.3.3.7 Wykonawca udzieli rękojmi na całość robót budowlanych, objętych przedmiotem niniejszego zamówienia na okres 5 lat (60 miesięcy), liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji - bez usterek (art. 568 § 1 KC w zw. z art. 46 § 1 KC). II.3.3.8. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na całość robót budowlanych, objętych przedmiotem niniejszego zamówienia na okres 5 lat (60 miesięcy), liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego zadania - bez wad. II.3.4. W zakresie prowadzonych robót budowlanych, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: a. zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zmianami); b. zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia socjalne znajdujące się w budynku Stacji Uzdatniania Wody w Domaniowie, na czas realizacji robót przygotowawczych i budowlanych. c. uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy oraz inne obowiązki wymienione w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8b do niniejszej SIWZ. d. organizacja i zapewnienie dostępu do mediów (dostawy mediów), w tym wody i energii elektrycznej dla celów prowadzenia budowy. Wszelkie uzgodnienia i koszty z tym związane, obciążają w całości Wykonawcę Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć odrębne umowy z dostawcami mediów dla celów budowlanych oraz zapewnić instalację liczników zużycia mediów. e. wycinka, karczowanie, usunięcie oraz zagospodarowanie istniejącego na placu budowy drzewostanu lub zakrzewień, pod nadzorem odpowiednich służb oraz Zamawiającego, w oparciu o stosowne zezwolenia lub decyzje uzyskane w imieniu Zamawiającego przez Wykonawcę (jeżeli konieczne). Zamawiający zastrzega, iż pozostałości po wycince, obejmujące niepodlegające odzyskaniu części drzewostanu karpiny itp., winne zostać usunięte przez Wykonawcę, jako odpad - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21). Wszelkie koszty związane z usunięciem ww. odpadów, obciążają w całości Wykonawcę.; II.3.4.1 Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie objętym wykonawstwem prac (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy). II.3.4.2 Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP. II.3.5. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu robót celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej w terenie jest fakultatywne. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. II.3.6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga od wykonawcy, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności zastrzeżone przez Zamawiającego na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 pzp, do osobistego wykonania przez Wykonawcę: II.3.6.1 Wykonanie prac wiertniczych wraz z zafiltrowaniem otworu nr 2z. II.3.7. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Powyższe należy rozumieć, jako określenie wymaganych przez Zamawiającego minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) opisane znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, źródłem lub szczególnym procesem, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w SIWZ lub jej załącznikach. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W powyższym zakresie Wykonawca powinien okazać się na każde żądanie Zamawiającego stosownym dokumentem wystawionym przez producenta lub przez odpowiednie instytucje/organy certyfikujące. II.3.8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane roboty nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 8b do SIWZ po wykonaniu całego zakresu przedmiotu umowy na który zostanie wystawiona faktura po obustronnym podpisaniu protokołu odbioru robót. II.3.9. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie zawiera pkt 14 SIWZ. II.3.10. Załatwienie wszystkich formalności oraz wszelkie poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. II.3.11. Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie ryczałtowe. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiająceg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: a) Dla części I zamówienia: 10 000,00 zł słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100. b) Dla części II zamówienia: 1 000,00 zł słownie złotych: jeden tysiąc złotych 00/100. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 9.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku : Bank Spółdzielczy w Oławie/O Domaniów nr 40 9585 0007 2006 0300 0149 0003 Na poleceniu przelewu należy zamieścić nr postępowania i nr części której dotyczy. „Wadium ZGK.271.2.2017 – część …………. UWAGA: 9.4. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 9.5. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Domaniowie przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest złożyć: a) formularz ofertowy (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. 1 do SIWZ). Dla każdej z części zgodnie ze wzorem formularza ofertowego należy podać ceny w rozbiciu na koszty prac projektowych i opracowań wyjściowych do projektowania oraz koszty robót budowlanych. Ocenie podlegać będzie cena łączna za wykonanie danej części zamówienia. b) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 7.5. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. 11. 7.6. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 7.7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach