Urząd Miejski w Policach ogłasza przetarg
- Adres: 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4311817 , fax. 091 4311832
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3 3
72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4311817, fax. 091 4311832
REGON: 81168539000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Przedszkola Publicznego nr 11 w Policach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową Przedszkola Publicznego nr 11 w Policach, tj.rozbudowa budynku przedszkola, polegająca na dobudowie od strony północno-zachodniej sali zabaw dla dzieci wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym,wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej,sanitarnej,instalacji wody zimnej i ciepłej,instalacji wentylacji,instalacji centralnego ogrzewania,wykonanie uzbrojenia wodociągu w hydranty zawnętrzne,wykonanie instalacji elektrycznych(tablica rozdzielcza,instalacje elektryczne wnętrzowe odbiorcze,instalacja domofonowa,instalacja podgrzewania wpustów,ochrona odgromowa,ochrona przeciwporażeniowa i przepięciowa) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł(złożone w formie określonej w art. 45 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania okreśonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień(spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ), - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia(spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ), - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia(spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególniene w SIWZ), - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne(spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadzcenia wyszczególnione w SIWZ), Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełni/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawców:1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 (Rozdział 8SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadzenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąca przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób,którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 Rozdział 8 SIWZ, wraz z dokumentami stwierdzającymi, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7. Polisa a w przypadku jej braku dokument ubezpieczenia potwierdzający,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych lub z okresu krótszego jeśli okres działalności jest krótszy,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane nalażycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.police.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont i termomodernizacja elewacji budynku mieszkalno - usługowego zlokalizowanego przy ul. Rynek im. Jana Pawła II 7 w Myśliborzu - II postępowanie o udzielenie zamówienia
Dodano: 2016-07-22 - Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 6 w Kołobrzegu w ramach zadania Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty
Dodano: 2016-07-13 - Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Staniewice
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie docieplenia ścian budynków mieszkalnych w Szczecinie w podziale na trzy części
Dodano: 2016-07-05 - Remont i termomodernizacja elewacji budynku mieszkalno - usługowego zlokalizowanego przy ul. Rynek im. Jana Pawła II 7 w Myśliborzu
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa części pomieszczeń budynku przy ul. 1-go Maja 19 w Myśliborzu z przeznaczeniem na archiwum
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa remont i modernizacja pomieszczeń wraz z dostosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych w obiekcie Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej im. Stefana Żeromskiego w Drawsku Pomorskim przy ulicy Piłsudskiego 12 w ramach zadania dofinansowanego z Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020
Dodano: 2016-05-25 - Remont dachu budynku przy ul. 1-go Maja 19 - segment A i B
Dodano: 2016-05-19 - Budowa zaplecza socjalnego boiska w Karcinie
Dodano: 2016-05-12 - Przebudowa poddasza Myśliborskiego Ośrodka Kultury
Dodano: 2016-04-22