Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa wraz z wykonaniem docieplenia ścian i dachów budynku biurowo-usługowego Gminy Przesmyki z powierzchnią sprzedaży do 91 m2 na działce nr 595 w miejscowości Przesmyki – drugie postępowanie

Gmina Przesmyki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-109 Przesmyki, ul. 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 412 311, , fax. 256 412 322 w. 103
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przesmyki
    ul. 11 Listopada 13
    08-109 Przesmyki, woj. mazowieckie
    tel. 256 412 311, , fax. 256 412 322 w. 103
    REGON: 71158256900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przesmyki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa wraz z wykonaniem docieplenia ścian i dachów budynku biurowo-usługowego Gminy Przesmyki z powierzchnią sprzedaży do 91 m2 na działce nr 595 w miejscowości Przesmyki – drugie postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: „Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa wraz z wykonaniem docieplenia ścian i dachów budynku biurowo- usługowego Gminy Przesmyki z powierzchnią sprzedaży do 91 m2, budowa parkingu na 29 miejsc postojowych, docieplenie ścian zewnętrznych oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w istniejącej części budynku w zabudowie zagrodowej na działce nr 595 w miejscowości Przesmyki, gm. Przesmyki”. Przedmiotowe postępowanie przetargowe dotyczy zadania nr 1 pn: „Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa wraz z wykonaniem docieplenia ścian i dachów budynku biurowo- usługowego Gminy Przesmyki z powierzchnią sprzedaży do 91 m2 na działce nr 595 w miejscowości Przesmyki”. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) Budowę klatki schodowej zewnętrznej b) Roboty konstrukcyjne, dach elewacja c) Roboty budowlane wewnętrzne d) Roboty w zakresie instalacji elektrycznej i teletechnicznej e) Roboty w zakresie instalacji sanitarnych f) Roboty w zakresie wentylacji mechanicznej Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w dokumentach: a) Dokumentacji projektowej na którą składa się: (projekt budowlany, projekty budowlane wykonawcze, STWIORB – stanowiące załącznik nr 6 i 7 do SIWZ; b) Przedmiarach robót – stanowiących załączniki nr 5 do SIWZ; c) Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; Wszystkie wymienione wyżej załączniki zostaną udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego. Dla przedmiotowej inwestycji wydano pozwolenie na budowę nr 424/2020 z dnia 07.05.2020 r., Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przy funkcjonującym budynku, w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do zaplanowania i przeprowadzenia prac w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób przebywających w budynku i jego otoczeniu, a także do zminimalizowania ograniczeń i uciążliwości związanych z wykonywanymi pracami. Wykonawca zobowiązany jest w porozumieniu z użytkownikiem zaplanować realizację przedmiotu umowy etapami zachowując ciągłość użytkowania istniejącego budynku Urzędu Gminy w Przesmykach oraz Zakładów Opieki Zdrowotnej i Apteki znajdujących się w budynku. Charakterystyka inwestycji: Zamówienie obejmuje rozbudowę budynku istniejącego o powierzchni zabudowy 420,42 m2, powierzchnia rozbudowy budynku wynosi 76,30 m2. Realizacja przedmiotowego zamówienia wpłynie na poprawę dostępności obiektu dla wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały i urządzenia na okres nie krótszy niż 2 lata/ 24 miesiące. Zamawiający oświadcza, że okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia (wykonanych robót) zostaje wydłużony na okres 5 lat/ 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, tzn. warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Zamawiającego, w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaści tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Łosicach O/Przesmyki nr 29 8038 0007 0030 8294 2000 0070 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu GKIZp.271.12.2020”. Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 5. Zgodnie z art. 45 ust. 8 ustawy Pzp wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu. 7. Wadium w formie dokumentu należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Przesmykach ul. 11 Listopada 13, 08-109 Przesmyki – Kancelaria Ogólna, a jego kopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ uprawnioną/e/ do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, załączyć do oferty. 8. Wadium w formie dokumentu musi być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze żądanie w przypadkach określonych w ustawie Pzp, powinno podlegać prawu polskiemu i być realizowane w Polsce oraz musi być ważne przez cały okres związania ofertą, tj. przez okres nie krótszy niż 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 9. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) w formie dokumentu, zaleca się, aby z jego treści wynikało, że dotyczy on wszystkich tych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10. Zwrot wadium oraz jego ewentualne zatrzymanie nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorysy ofertowe (w oryginale), sporządzone w oparciu o przedmiary robót, zawierające co najmniej: opis pozycji, ilość robót wraz z jednostką, cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, wartość pozycji oraz cenę ogółem, sporządzone w oparciu o SIWZ wraz z załącznikami obejmujące wycenę poszczególnych elementów zamówienia z wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk). Ceny jednostkowe pozycji kosztorysowych (netto) mają zawierać robociznę, materiał z kosztami zakupu, sprzęt, koszty pośrednie i zysk. 3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 5. Dokumenty (w oryginale bądź potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii, w języku polskim) opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych (np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, inne dokumenty) podanych w tabeli Wykaz materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych na formularzu Oferta stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że zaproponowane materiały, urządzenia i rozwiązania spełniają wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami, zgodnie z Częścią III pkt V SIWZ – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych, będą one stanowy załączniki do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach