Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-355 Poznań, ul. Przybyszewskiego 49
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8691759 , fax. 061 8691847
- Data zamieszczenia: 2009-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Przybyszewskiego 49 49
60-355 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8691759, fax. 061 8691847
REGON: 00028883400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA POSIADANEGO PRZEZ SZPITAL SYSTEMU RIS/PACS W WERSJI ADVANCED FIRMY ALTERIS O PRACOWNIĘ REZONANSU MAGNETYCZNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Rozbudowa posiadanego przez Szpital systemu RIS w wersji Advanced firmy Alteris o pracownię Rezonansu Magnetycznego - Podłączenie systemu do posiadanego archiwum PACS w wersji Advaced firmy Alteris aparatu MR - Udzielenie licencji na dostarczony system. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722680001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP- 17.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp zobowiązani są złożyć następujące oświadczenie: a) Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/28/PN/14
Dodano: 2014-09-25 - Modernizacja infrastruktury informatycznej Szpitala wraz z przystosowaniem pomieszczeń serwerowych-Etap I - dostawa licencji bazodanowych oraz antywirusowych.
Dodano: 2014-05-30 - Dostawa licencji KS MEDIS, KS SOMED, KS ASW dla Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku
Dodano: 2014-05-19 - Budowa Infrastruktury Klucza Publicznego (PKI) umożliwiającej dostęp do wybranych e-usług Urzędu Miasta Poznania przy wykorzystaniu podpisu niekwalifikowalnego na karcie PEKA
Dodano: 2014-04-25 - Na DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ MONTAŻ SYSTEMU UPS
Dodano: 2013-12-09 - Wdrożenie w siedzibie Zamawiającego Modułu Kontrolującego Systemy Identyfikacji (MKSI)
Dodano: 2013-11-28 - przeprowadzenie prac analitycznych, projektowych, sporządzenie dokumentacji, dostawa i wdrożenie systemu oraz szkolenie związane z wdrożeniem systemu wspierającego obsługę zgłoszeń typu Help Desk (dalej System Biletowy)
Dodano: 2013-11-27 - Dostawa komputerowego systemu oprogramowania 2D i 3D CAD/CAM dla projektantów ubioru kreatywnego - licencja 3 stanowiskowa
Dodano: 2013-11-19 - Przeprowadzenie prac analitycznych, projektowych, dostawy i wdrożenia oraz przeprowadzenia szkoleń dotyczących funkcjonowania systemu biletowego na potrzeby Biura Obsługi Klienta Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej
Dodano: 2013-11-08 - Dostawa zestawów komputerowych, laptopów oraz licencji KS MEDIS dla Szpitala Rehablitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku
Dodano: 2013-07-09