Przetargi.pl
Rozbudowa pływalni Aquasport o zespół basenów zewnętrznych w technologii kwasoodpornej, z budową budynku zaplecza wraz z kotłownią gazową oraz zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną i towarzyszącą

Gmina Brzeg Dolny ogłasza przetarg

  • Adres: 56120 Brzeg Dolny, ul. Kolejowa 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 319 51 17 , fax. 71 319 56 83
  • Data zamieszczenia: 2019-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg Dolny
    ul. Kolejowa 29
    56120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie
    tel. 71 319 51 17, fax. 71 319 56 83
    REGON: 93193493400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa pływalni Aquasport o zespół basenów zewnętrznych w technologii kwasoodpornej, z budową budynku zaplecza wraz z kotłownią gazową oraz zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną i towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa pływalni Aquasport o zespół basenów zewnętrznych w technologii kwasoodpornej z budową budynku zaplecza wraz z kotłownią gazową oraz zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną i towarzyszącą - – zgodnie z dokumentacją projektową (Projekt Budowlany i Wykonawczy) opracowaną przez APA Arches sp. z o.o. sp.k. ul. Jawornicka 8/229, 60-161 Poznań. 2. Zakres prac obejmuje, m.in: 1) Basen rekreacyjny; 2) Basen całoroczny; 3) Basen dla dzieci z wodnym placem zabaw i zjeżdżalnią z laminatu typu SŁOŃ: a) Plac powinien zawierać następujące elementy: - zjeżdżalnia z otwartym ślizgiem o szer. min. 0,65m i dł. min. 3,7m - zjeżdżalnia dwutorowa o szer. min. 1,8m i dł. min. 5,8m - zjeżdżalnia rurowa spiralna średnica fi 0,8m i dł. min.7,0m - kulki na słupach (min 2szt.) - tunel wodny (1 szt.) - papuga (1 szt.) - poprzeczka z dyszami punktowymi (1 szt.) - daszek z wiadrem przelewowym (1szt.) Zjeżdżalnie te powinny zostać połączone podestami o szerokości 1,5m o różnych kształtach, wszystkie podesty powinny być zabezpieczone barierkami. Na podesty powinno się wchodzić wejściem schodowym min. 1,5m zabezpieczonym barierkami. Cały plac zabaw winien być posadowiony na słupach. b) Zjeżdżalnia SŁOŃ: - Wykonana z laminatu całkowitych wymiarach: - wysokość do 2,2 m, - długość do 3,5m; 4) Brodziki przejściowe z natryskami; 5) Budynek zaplecza basenowego wraz z wyposażeniem; 6) Plac zabaw wraz z urządzeniami wraz z wyposażeniem (demontowane słupki, siatka, piłki – 3 szt.); 7) Boisko do siatkówki; 8) Komora filtrowni; 9) Komora technologiczna; 10) Instalacje sanitarne; 11) Instalacje elektryczne; 12) Mała architektura (w tym: leżaki, ławki, stojaki na rowery, przebieralnie systemowe, zadaszenia przeciwsłoneczne typu żagiel); 13) Szafki dla użytkowników – 20 szt. modułów (jeden moduł składa się z 6 szafek umieszczonych jedna nad drugą) co łącznie daje 120 szt. pojedynczych szafek o wymiarach: a) moduł wykonany z profilu aluminiowego min. 30mm x 30mm anodowany: wysokość 180 cm, szerokość 30cm, głębokość 40cm, b) komora: wysokość 30 cm, szerokość 30cm, głębokość 40cm, Budowa: cokół dolny, górny, drzwi wykonany z HPL 10mm natomiast ścianki działowe, tył modułu wykonany z laminatu HPL 3mm. Moduł powinien być umieszczony na stelażu 20 cm od ziemi. Zamek krzywkowy na klucz. 14) Plaża trawiasta. Trawa powinna spełniać warunki odporności na mechaniczne oddziaływanie osób użytkujących basen. Powierzchnia trawiasta powinna być jednolita, gęsta, bez prześwitów ziemi i bez chwastów. Jeżeli trawa posiana nie będzie spełniała powyższych wymagań, Wykonawca powinien przewidzieć konieczność ułożenia trawnika ‘z rolki’; 15) Nasadzenia wg projektu; 16) Zaprojektowanie i wykonanie systemu nawadniania nawierzchni trawiastej, krzewów i drzew na terenie Zespołu Basenów zewnętrznych. Projekt nawadniania i sieci rurociągów z punktami czerpalnymi na każdym etapie należy konsultować i przedstawiać do akceptacji Zamawiającemu. System nawadniania ma być w pełni automatyczny, przewidziany do pracy w godzinach wieczornych i nocnych, w temperaturach dodatnich powietrza, samoczynnie wyłączający się w czasie opadów deszczu. System nawadniania powinien być stały, a w jego skład wchodzić: a) podłączenie do przyłącza wodnego, b) podłączenie do przyłącza energetycznego (zgodnie z projektem przyłącza energetycznego), c) sieć rurociągów podziemnych, d) zraszacze, e) linie kroplujące, f) układ filtrujący, g) automatyka sterująca (sterownik, czujnik opadów, zawory elektromagnetyczne), h) sieć rurociągów i punkty czerpalne do polewania roślin. Cały system nawadniania należy podzielić na sekcje. Na terenie trawnika należy przewidzieć zraszacze samowynurzalne. Zraszacze na otwartej przestrzeni (miejsca ogólnie dostępne dla użytkowników) mają posiadać gumową donicę o głębokości ok. 12 cm wypełnianą naturalną trawą. Zraszacze mają posiadać wbudowane elektrozawory. Zraszacze mają być wykonane z najwyższej jakości materiałów solidnych i odpornych na mechaniczne uszkodzenie: mosiądz, stal nierdzewna, wysoko wytrzymałe tworzywo z włóknem szklanym. W przypadku krzewów, traw ozdobnych oraz bylin należy przewidzieć linie kroplujące (nasadzenia przy placu zabaw). Całość ma być sterowana sterownikiem, który umożliwia dowolne programowanie czasu pracy zraszaczy. Użytkownik ma posiadać możliwość wprowadzenia 5 programów, które są uruchamiane w cyklu tygodniowym. Wszystkie polecenia na wyświetlaczu sterownika mają być w języku polskim. Sterownik automatycznie ma włączać stycznik pompy lub elektrozawór główny odcinający dopływ wody do boiska. Urządzenie ma posiadać funkcję wprowadzenia czasu zwłoki w wyłączeniu pompy, a także regulacji czasu pracy pomiędzy poszczególnymi sekcjami. 17) 2 szt. odkurzaczy basenowych: a) - 1 szt. dla niecki wielofunkcyjnej b) - 1 szt. dla niecki dziecięcej i całorocznej Dla niecki wielofunkcyjnej (minimalne parametry, które musi spełniać sprzęt): - Długość basenu - 33 m, głębokość do 5 m - Typy pokrycia basenu: Folia, ceramika, mozaika, metal, beton, tworzywa sztuczne i żywice poliestrowe - Skutecznie czyszczenie i odkurzania dna, ścian, schodów i linii wodnej basenu; - Zespół napędowy ma być wyposażony w system żyroskopowy, - Cykl pracy (czyszczenia) do wyboru: 4, 6 lub 8 godzin, po czym ma następować automatyczne wyłączenie odkurzacza. - Szczotki dla różnego rodzaju powierzchni po 1kpl. - Przewód zasilający o długości min. 40 m z rozwiązaniem zapobiegającym jego skręcaniu - Zasilacz cyfrowy z pilotem. Pilot zdalnego sterowania umożliwiający wybór trybu czyszczenia automatycznego lub ręcznego, a także wybór programu czyszczenia i parametrów pracy automatycznej. - Dokładność filtrowania 50 μm i 70 μm (dwa zestawy worków filtracyjnych) - Powierzchnia filtrowania min.15 500 cm2 - Prędkość czyszczenia liniowa min. 900 m/godz - Prędkość czyszczenia powierzchni min. 700 m2/godz - Szerokość czyszczenia 0,9 m - Wydajność pomp/-y-17 m3/godz. - Napięcie zasilające zespoły napędowe 27 VDC - Pobór mocy zespołów napędowych 200 W - Skanowanie dna basenu; - System autodiagnostyki; - System aktywnych szczotek; - Zasilacz uniwersalny cyfrowy ze wskaźnikiem zapełnienia - worka filtracyjnego - Napięcie zasilania pierwotne 100 – 250 VAC - Napięcie zasilania wtórne poniżej 30 VDC - Stopień ochrony zasilacza IP 54 - W zestawie wózek do przewozu - Zespoły napędowe ma posiadać zabezpieczenie przed przeciążeniem - Odkurzacz ma mieć wbudowany mechanizm ułatwiający omijanie przeszkód w basenie i zapobiegający zablokowaniu na ścianie (drabinki) Dla niecki dziecięcej i całorocznej (minimalne parametry, które musi spełniać sprzęt): - Długość basenu - 25 m i głębokość do 5 m - Typy pokrycia basenu: Folia, ceramika, mozaika, metal, beton, tworzywa sztuczne i żywice poliestrowe - Skutecznie czyszczenie i odkurzania dna, ścian, schodów i linii wodnej basenu; - Zespół napędowy ma być wyposażony w system żyroskopowy, - Prędkość czyszczenia liniowa: 15 m/min - Prędkość czyszczenia powierzchni: 4,5 m2/min - Szerokość czyszczenia: 0,4 m - Wydajność pompy-17 m3/godz. - Dokładność filtrowania 50 μm i 70 μm - worek filtracyjny 50 µm – 1 kpl. - worek filtracyjny 70 µm -1 kpl. - worek filtracyjny jednorazowy zgrubny 100 µm - kpl. - Powierzchnia filtracyjna worka: 7 750 cm2 - Napięcie zasilania pierwotne: 100 – 250 V - Napięcie zasilania wtórne i moc zasilacza: 29 V, maksymalnie 180 W - Silniki elektryczne: dwa szczotkowe napędu odkurzacza, jeden bezszczotkowy pompy - Zabezpieczenia silników elektrycznych: przed przeciążeniem i niedociążeniem - Zabezpieczenia: Praca poza wodą i zablokowanie na ścianie - Stopień ochrony zasilacza: IP 53 - Stopień ochrony pilota: IP 64 - Cykl pracy (czyszczenia) do wyboru: 4, 6 lub 8 godzin, po czym ma następować automatyczne wyłączenie odkurzacza. - Szczotki dla różnego rodzaju powierzchni po 1kpl. - Przewód zasilający o długości min. 30 m z rozwiązaniem zapobiegającym jego skręcaniu - Zasilacz cyfrowy z pilotem. Pilot zdalnego sterowania umożliwiający wybór trybu czyszczenia automatycznego lub ręcznego, a także wybór programu czyszczenia i parametrów pracy automatycznej. - Skanowanie dna basenu; - System autodiagnostyki; - System aktywnych szczotek; - Zasilacz uniwersalny cyfrowy ze wskaźnikiem zapełnienia - worka filtracyjnego - W zestawie wózek do przewozu - Odkurzacz ma mieć wbudowany mechanizm ułatwiający omijanie przeszkód w basenie i zapobiegający zablokowaniu na ścianie (drabinki) Największa z niecek jest niecką wielofunkcyjną wyposażoną w masażery, dziką rzekę, tory do nauki pływania oraz dwie zjeżdżalnie: rodzinną oraz kamikadze. Przedmiot zamówienia obejmuje również basen dla dzieci z urządzeniami zabawowymi oraz nieckę całoroczną wyposażoną w leżanki do masażu (połączona korytarzem z istniejącym basenem krytym). W budynku zaplecza zaprojektowano: toalety, zespół kas, małą gastronomię, pomieszczenia ratowników, pomieszczenie medyczne, węzeł socjalny dla pracowników, pomieszczenia techniczne oraz magazyn. Objętą przedmiotem zamówienia filtrownię zaplanowano częściowo w podziemiach istniejącego basenu, częściowo w ramach projektowanej dodatkowej komory filtrowej. Dodatkowo należy wykonać podziemną komorę na zbiorniki wyrównawcze oraz tłocznie dla poszczególnych obiegów basenowych. Obiekt wyposażony w instalacje, sieci i infrastrukturę techniczną i technologiczną. 3. Szczegółowy zakres robót jest ujęty w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym oraz STWiORB, załączonych do niniejszej SIWZ. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego i wyspecyfikować w ofercie równoważne rozwiązania. 4. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SIWZ. 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 6. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności. 7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu oczekiwane przez niego dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia, spośród następującego katalogu dokumentów: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy / umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 9. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w postanowieniach umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów, o których mowa w ust. 8 traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania należy wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100). 2. Wadium można wnieść w formie: 1) pieniężnej; 2) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowej; 4) gwarancji ubezpieczeniowej; 5) poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Szczegółowe postanowienia odnośnie wadium zawiera SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach