Przetargi.pl
„Poprawa jakości życia mieszkańców Przygórza poprzez budowę infrastruktury sportowej” Przetarg 2

GMINA NOWA RUDA ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Niepodległości 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA NOWA RUDA
    ul. Niepodległości 2
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    REGON: 000536580
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa jakości życia mieszkańców Przygórza poprzez budowę infrastruktury sportowej” Przetarg 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i budowie boiska sportowego wielofunkcyjnego w tym boiska do gry w piłkę nożną, piłkę ręczną, koszykówkę, siatkówkę oraz tenisa o nawierzchni poliuretanowej. Dookoła kompleksu planuje siębudowę ogrodzenia, oświetlenia, drenażu, miejsc postojowych oraz dojść i dojazdów, a także małej architektury tj. ławek na terenie boiska oraz koszy na śmieci w Przygórzu, na działkach nr 631/4 oraz 361/6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert wnieść wadium.Wadium w wysokości 10 000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związaniaofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadiumalbo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego:Prowadzony w Gospodarczym Banku Spółdzielczym Radków z/s w Nowej Rudzie, ul. Radkowska 4, 57-402 Nowa Ruda,Numer konta : 62 9536 0001 3001 0006 7351 0005 w tytule przelewu podając:„Poprawa jakości życia mieszkańców Przygórza poprzez budowę infrastruktury sportowej”Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawcaprzekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału wraz z określeniem dokumentów na potwierdzenie ich spełnienia.1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznejlub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tegoubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł.2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznejlub zawodowej zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów,na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przezpodmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego niejest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, potwierdzające, że wykonawca wykonał co najmniej1 robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub remoncie i/lub modernizacji boiska sportowego wielofunkcyjnego owartości nie mniejszej niż 500 000 zł.b) wykazu osób potwierdzającego, że Wykonawca dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązaniainnych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) n/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,którzy posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, określonych przepisami ustawy z dnia 7lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, którezostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w stosunku do Wykonawców zagranicznychrównoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych art. 12a ustawy Prawo budowlane, zuwzględnieniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwachczłonkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.), tj.: przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanejbez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejlub innych obowiązujących przepisów;Poza innymi określonymi w niniejszej SWZ przesłankami dotyczącymi wykluczenia wykonawcyz postępowania o udzieleniem zamówienia, z postępowania wyklucza się wykonawców w stosunkudo których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnychrozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwanarodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach