Przetargi.pl
Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łagów

Gmina Łagów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-025 Łagów, ul. Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 343 70 54 , fax. 41 343 70 51
  • Data zamieszczenia: 2019-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagów
    ul. Rynek 62
    26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 343 70 54, fax. 41 343 70 51
    REGON: 54531400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łagów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest podwieszenie napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego na istniejących słupach linii nn wraz z oprawami oraz napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego na projektowanych słupach wraz z oprawami na terenie Gminy Łagów. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 zadań (części): 2.1. Zadanie nr 1 – Budowa napowietrznej sieci elektroenergetycznej oświetlenia zewnętrznego w msc. Małacentów (odcinek wzdłuż drogi gminnej nr 338036T przez wieś Małacentów) Zadanie to obejmuje I etap budowy oświetlenia ulicznego m.in.: - budowę kablowej linii oświetlenia zewnętrznego od istniejącego słupa 19/2 (miejsce przyłączenia do istniejącego obwodu oświetlenia ulicznego) do słupa 19/11/UG – przewód AsXSn 2x25 mm2 - 9 słupów, 401 (440) m; - montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikiem o mocy 19W – 9 kpl.; - wykonanie uziemienia Ru mniejsze lub równe 10 omega/ bednarka FeZn 25x4 - miejsce przyłączenia - słup nr 19/2 znajdujący się na działce o nr ewid,. 34 obręb Małącebntów, pomiar energii elektrycznej w istniajacej szafce SON zamontowanej na żerdzi stacji transformatorowej MAŁACENTÓW; Zadanie to obejmuje wykonanie I etapu robót budowlanych poprzez budowę napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego, tj. budowa 9 słupów od istniejącego słupa nr 19/2 znajdującego się na działce o nr ewid. 34 obręb Małacentów do słupa nr 19/11/UG, który zostanie posadowiony na działce o nr ewid. 1/2 obręb Małacentów. Redukcja mocy opraw LED ma odbywać się w następujący sposób: - od włączenia do 23:00 – 100 % - od 23:00 do 4:00 – 70 % - od 4:00 do wyłączenia – 100 %. Główny kod CPV: 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne Dodatkowe kody CPV: 45316100-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45232210-7 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych 45231400-9 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznej 45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Lub/i 2.2. Zadanie nr 2 – Podwieszenie i budowa napowietrznej sieci elektroenergetycznej oświetlenia zewnętrznego wraz z oprawami w msc. Złota Woda (odcinek wzdłuż drogi gminnej dz. nr 236 obręb Złota Woda) Zadanie to obejmuje m.in.: - podwieszenie napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego na istniejących słupach linii nn – przewód AsXSn 2x25 mm2 – 142 (166) m; - montaż opraw LED wraz z wysięgnikami o mocy 26 W na istniejących słupach linii nn – 2 kpl. - budowę napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego – przewód AsXSn 2x25nmm2 – 11 słupów, 551 (586)m, - montaż opraw LED wraz z wysięgnikami o mocy 26 W na projektowanych słupach linii nn – 10 kpl. - przeniesienie istniejącej szafki SON z słupa nr 19 linii nn i zamontować na żerdzi stacji transformatorowej ZŁOTA WODA 3; - istniejącą szafkę SON znajdującą się na słupie nr 2 zdemontować i rozliczyć z Inwestorem; - wykonanie uziemienia Ru mniejsze lub równe 10 omega/ bednarka FeZn 25x4 Redukcja mocy opraw LED ma odbywać się w następujący sposób: - od włączenia do 23:00 – 100 % - od 23:00 do 4:00 – 70 % - od 4:00 do wyłączenia – 100 %. Główny kod CPV: 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne Dodatkowe kody CPV: 45316100-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45231400-9 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznej 45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45232210-7 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych Lub/i 2.3. Zadanie nr 3 – Budowa napowietrznej sieci elektroenergetycznej oświetlenia zewnętrznego w msc. Zamkowa Wola (odcinek wzdłuż drogi gminnej nr 338022T Zamkowa Wola do szkoły, tj. od drogi wojewódzkiej nr 756 w kierunku drogi gminnej) Zadanie to obejmuje m.in.: - budowę napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego na projektowanych słupach linii nn– przewód AsXSn 2x25 mm2 – 3 słupy /118(128) m; - montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikiem o mocy 19W na projektowanych słupach linii napowietrznej nn – 3 kpl.; - wymienić słup nr 15 - 1 szt.; - montaż rozłącznika słupowego/montaż przewodu AsXSn 2x25 mm2 – 1/16 kpl/m; - wykonanie uziemienia Ru mniejsze lub równe 10 omega/ bednarka FeZn 25x4mm; - pomiar energii elektrycznej z istniejącej szafki SON zamontowanej na słupie nr 1 linii nn zasilanej ze stacji transformatorowej WOLA ZAMKOWA. Redukcja mocy opraw LED ma odbywać się w następujący sposób: - od włączenia do 23:00 – 100 % - od 23:00 do 4:00 – 70 % - od 4:00 do wyłączenia – 100 %. Główny kod CPV: 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne Dodatkowe kody CPV: 45316100-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45232210-7 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych 45231400-9 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznej 45232210-7 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych Lub/i 2.4. Zadanie nr 4 – Budowa napowietrznej sieci elektroenergetycznej oświetlenia zewnętrznego w msc. Zamkowa Wola (odcinek wzdłuż drogi gminnej nr 338022T Zamkowa Wola do szkoły, tj. wzdłuż drogi gminnej w kierunku drogi wojewódzkiej) Zadanie to obejmuje m.in.: - budowę napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego na projektowanych słupach linii nn– przewód AsXSn 2x25 mm2 – 2 słupy /104(113) m; - montaż opraw oświetleniowych LED z wysięgnikiem o mocy 42 W na projektowanych słupach linii napowietrznej nn – 2 kpl.; - wymienić słup Ko-10/ŻŃ – 1 szt.; - wykonanie uziemienia Ru mniejsze lub równe 10 omega/ bednarka FeZn 25x4mm; - pomiar energii elektrycznej z istniejącej szafki SON zamontowanej na słupie nr 1 linii nn zasilanej ze stacji transformatorowje WOLA ZAMKOWA. Redukcja mocy opraw LED ma odbywać się w następujący sposób: - od włączenia do 23:00 – 100 % - od 23:00 do 4:00 – 70 % - od 4:00 do wyłączenia – 100 %. Główny kod CPV: 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne Dodatkowe kody CPV: 45316100-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45231400-9 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznej 45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45232210-7 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych Lub/i 2.5. Zadanie nr 5 – Podwieszenie przewodu oświetlenia ulicznego wraz z oprawami oraz uzupełnieniem 4 słupów w istniejącej linii nnw msc. Czyżów (odcinek wzdłuż drogi gminnej nr 338005T Bardo – Czyżów z przejściem przez drogę powiatową nr 0338T Łagów – Sędek – Wola Wąkopna) Zadanie to obejmuje m.in.: - podwieszenie napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego na istniejących słupach linii nn – przewód AsXSn 2x25 mm2 – 1019 (1102) m; - uzupełnienie słupów w linii nn – 4 kpl.; - montaż opraw oświetleniowych LED o mocy 36 W wraz z wysięgnikami – 20 kpl.; - montaż rozłącznika bezpiecznikowego – 1 kpl.; - pomiar energii elektrycznej w istniejącej szafce SON zamontowanje na żerdzi sracji i zasilanej ze stacji transformatorowej CZYŻÓW 1 SZKOŁA. Redukcja mocy opraw LED ma odbywać się w następujący sposób: - od włączenia do 23:00 – 100 % - od 23:00 do 4:00 – 70 % - od 4:00 do wyłączenia – 100 %. Główny kod CPV: 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne Dodatkowe kody CPV: 45316100-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45231400-9 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznej 45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45232210-7 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych Lub/i 2.6. Zadanie nr 6 – Przebudowa napowietrznej sieci elektroenergetycznej wraz z podwieszeniem opraw i budową oświetlenia drogowego w msc. Stara Zbelutka (wzdłuż drogi wewnętrznej nr 157 i 724/1 obręb Zbelutka Stara) Zadanie to obejmuje m.in.: - demontaż sieci nn- 1 słup/180 m - przebudowa słupów sieci nn – 2 szt.; - budowa napowietrznej sieci nn na projektowanych słupach linii nn – przewód AsXSSn 4x70 mm2- 4 słupy 241(261) m; - podwieszenie przewodu oświetleniowego na projektowanych słupach linii nn – przewód AsXSn – 2x25 mm2 – 241(261) m; - podwieszenie napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego na istniejących słupach linii nn – przewód As-XSn – 2x35mm 2 - 352 (370) m; - montaż opraw oświetleniowych LED wraz z wysięgnikiem o mocy 26W zgodnie z opisem w projekcie budowlanym przebudowy napowietrznej sieci elektroenergetycznej 0,4 kV wraz z oświetleniem drogowym w ms. Stara Zbelutka – 9 kpl.; - wykonanie uziemienia Ru mniejsze lub równe 10 omega/ bednarka FeZn 25x4mm; - pomiar energii elektrycznej oświetlenia drogowego w istneijacej szafce SON zamontowanej na słupie linii nn zasilanej ze stacji transformatorowej Zbelutka Nowa 4. Redukcja mocy opraw LED ma odbywać się w następujący sposób: - od włączenia do 23:00 – 100 % - od 23:00 do 4:00 – 70 % - od 4:00 do wyłączenia – 100 %. Podwieszenie napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego na istniejących słupach linii nn wraz z podwieszeniem opraw na słupie nr 14, 15, 16 i 17 zostało wykonane w roku 2017r. (projekt zagospodarowania terenu rys. 2). Główny kod CPV: 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne Dodatkowe kody CPV: 45316100-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45232210-7 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych 45231400-9 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznej 45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego OGÓLNE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KAŻEGO Z W/W ZADAŃ: UWAGA!!! Przedmiot zamówienia oraz warunki ich realizacji opisano szczegółowo w: Załącznik nr 1- Przedmiary robót; Dokumentacja projektowa oraz zgłoszenie zamiaru budowy obiektu budowlanego niewymagających pozwolenia na budowę; Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, errata do projektu budowlanego, wykonawczego oraz STWiOR. Załącznik nr 7 – Istotne postanowienia umowne, które zostaną wprowadzone do umowy Załączone do Siwz przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. Wycenę całości zadania należy przeprowadzić w oparciu o Projekt Budowlany i wizytę w terenie, natomiast załączony przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo i nie jest on podstawą do wyceny zadania. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia – nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. 3. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytkowania i poniesienia opłat z tym związanych; 2) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń, w tym podziemnych lub ich części w toku realizacji robót zobowiązuje się Wykonawcę do naprawienia szkody oraz doprowadzenia ich do stanu pierwotnego; 3) przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowo powstałych obiektów budowlanych i przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego; 4) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami, w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp.; 5) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów; 6) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zadania wraz z naniesionymi w trakcie realizacji umowy zmianami, protokołami pomiarów, a także na każde żądanie Zamawiającego certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp. na materiały wynikające z dokumentacji technicznej i ogólnych przepisów w tym zakresie; 7) wykonywania robót, odbiorów częściowych oraz organizację (BHP, ppoż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót w oparciu o aktualne normy i przepisy; 8) zadanie to obejmuje również m.in. - koszt obsługi geodezyjnej przy budowie oświetlenia ulicznego, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu sporządzoną przez osobę wykonująca samodzielnie funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe; - koszty związane z zajęciem pasa drogowego przy drogach powiatowych oraz drogach gminnych; - koszty związane z opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji przy drogach gminnych, drogach powiatowych wraz z zaopiniowaniem i zatwierdzeniem tymczasowej organizacji ruchu przez właściwe instytucje i służby; - koszty wynikające z konieczności wykonania zaleceń, które wynikają z uzgodnień dokonanych na etapie projektu budowlanego z odpowiednimi instytucjami, wykonania zaleceń wpisanych w protokoły z narady koordynacyjnej dokumentacji; 9) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, prób, pomiarów, odbiorów niezbędnych do realizacji zamówienia; 10) zgłoszenia do zarządcy dróg gminnych, tj. Urzędu Miasta i Gminy w Łagowie zakończenia robót w pasie drogowym drogi gminnej w celu spisania protokołu odbioru robót z zarządcą dróg; 11) zgłoszenie do odbioru oświetlenia ulicznego do PGE Dystrybucja w S.A. przed odbiorem końcowym robót przez Inwestora; 12) Wykonawca poniesie koszty zabezpieczenia i oznakowania robót zgodnie z obowiązującym w tej materii przepisami prawa, rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlanym, a nie ujętych w przedmiarze robót (przedmiar robót ma charakter jedynie pomocniczy). 4. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 108 z późn. zm.) wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowalnych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymienić tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. 4.1 Wykonawca gwarantuje, że osoby, o których mowa w pkt. 4 wykonujące czynności we wskazanym powyżej zakresie będą zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks Pracy (t.j. z 2018r. poz. 108 z późn. zm.). 4.2. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.3 W terminie 7 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży oświadczenie w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4 czynności w trakcie realizacji zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 4.4 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 8 ust. 2 lit. k) istotnych postanowień umownych. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności. 4.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4.6 Zamawiający ma prawo do zapoznania się z przebiegiem prac na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy, w tym zakresie Wykonawca ma obowiązek udzielania wyczerpujących informacji w przedmiocie sprawy oraz okazania wszelkich dokumentów na każde żądanie Zamawiającego. 5. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia na wykonanie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem osób wymienionych w art. 29 ust. 4 pkt. 1-4 ustawy Pzp. 6. Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować zgodnie z ustawą o odpadach. 7. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 8. Wymagany termin rękojmi na wykonane roboty budowlane – 60 miesięcy. Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru końcowego zakończenia robót. Okres gwarancji stanowi drugie kryterium oceny ofert i wynosi minimalnie 36 miesięcy od daty bezusterkowego protokołu odbioru końcowego inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: - Zadanie nr 1 –1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysięcy złotych). - Zadanie nr 2 – 1 400,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta 00/100 złotych). - Zadanie nr 3 – 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100 złotych) - Zadanie nr 4 – 350,00 zł (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt 00/100 złotych) - Zadanie nr 5 – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych) - Zadanie nr 6 – 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset 0/100 złotych) 11.2.Forma wadium – Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj. : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U z 2014r. poz. 1804 oraz 2015r. poz. 978 i 1240). 11.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS O/Łagów nr 45 8507 0004 2006 6000 0068 0002 – „Wadium przetargowe – „Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łagów– IZP.271.23.2019 – Zadanie nr …………………”. 11.4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 11.5. Kopię przelewu (wpłaty) należy dołączyć do oferty. 11.6 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.7 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 11.8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określonych w Siwz spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 11.9 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z prawem i musi zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (bank lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji „od dnia…do dnia…” - zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca, którego ofertę wybrano: * odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub * nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub * zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, - wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; - jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związany z ofertą. 11.10 Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 11.11 Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.13. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsze z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11.14 Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11.15. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.16. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.17. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w szczególności, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawach zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.18. Postanowienie niniejszej Siwz- stosuje się do poręczeń. 11.19. Wadium musi zabezpieczyć ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału postępowania w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Siwz. Wymagana forma dokumentu – oryginał. 8.2.2 Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za „zgodność z oryginałem” 8.2.3 Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument potwierdzający ustanowienie wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za „zgodność z oryginałem” 8.2.4 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy) – zgodnie z załącznikiem nr 9 do Siwz. Wymagana forma dokumentu – oryginał. 8.2.5 Oświadczenie Podwykonawcy – w przypadku powierzenia realizacji części zamówienia Podwykonawcom a podmiot ten nie jest podmiotem za pomocą, którego Wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i na etapie składania ofert znana jest nazwa Podwykonawcy należy do oferty dołączyć oświadczenie Podwykonawcy dot. ochrony danych osobowych – Załącznik nr 11 do Siwz (jeśli dotyczy). Oświadczenie to podpisuje Podwykonawca. W przypadku, gdy na etapie składania ofert nieznana jest nazwa Podwykonawcy oświadczenie to należy złożyć wraz z umową o podwykonawstwo. Wymagana forma dokumentu – oryginał. 8.2.6 Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. Wymagana forma dokumentu – oryginał (w przypadku, gdy wadium jest wniesione w inny sposób niż w pieniądzu). W przypadku wadium wpłaconego w pieniądzu kopia przelewu/wpłaty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach