Przetargi.pl
„Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Kazimierza Wielka” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

Gmina Kazimierza Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 28-500 Kazimierza Wielka, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 521 937 , fax. 413 521 956
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kazimierza Wielka
    ul. T. Kościuszki 12
    28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 521 937, fax. 413 521 956
    REGON: 29100978000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzawielka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Kazimierza Wielka” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: 1. Wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, legitymujących się certyfikatem na zgodność z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 w miejscowościach: Gabułtów, Kamieńczyce, Łękawa, Boronice, Gorzków, Krzyszkowice na terenie gminy Kazimierza Wielka w ilości 10 szt. Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym, zgodnie z PFU – stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadkach, kiedy to będzie konieczne w ramach zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy i zamontuje pompownię ścieków surowych oraz cieków oczyszczonych. Oczyszczalnie ścieków powinny spełniać wymagania Polskiej Normy przenoszącej normę europejską PN-EN 12566-3+A2:2013, oraz posiadać certyfikat europejski CE. Każda wykonana instalacja PBOŚ musi posiadać punkt poboru próbek ścieku surowego i ścieku oczyszczonego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie badań geotechnicznych i hydrogeologicznych podłoża gruntowego do celów zaprojektowania i budowy PBOŚ; badania należy wykonać dla każdej nieruchomości na której będzie zlokalizowana PBOŚ, dokumentacja musi zawierać informację potwierdzającą, że zarówno przepuszczalność gruntu jak i poziom wody gruntowej pozwalają na budowę PBOŚ wraz z urządzeniami do odprowadzania oczyszczonych ścieków i odbiornikiem oczyszczonych ścieków w obrębie nieruchomości; 2. Wykonanie dokumentacji projektowej budowy PBOŚ z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do gruntu lub do cieku (w przypadku gdy przyszły użytkownik będzie zainteresowany takim rozwiązaniem) 3. W przypadku odprowadzania ścieków oczyszczonych do cieku opracowanie operatu wodnoprawnego na budowę wylotu i odprowadzanie ścieków oraz uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego. 4. Uzyskanie pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust.1 pkt 3 oraz art. 30 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) do Starosty Powiatu Kazimierskiego, ul. T. Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka. 5. Dostawę, montaż i uruchomienie 10 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków oraz pompowni ścieków o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy oczyszczalni. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową. 6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla każdej PBOŚ. 7. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. 8. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi, przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich 10 użytkowników docelowych oraz jednej osoby wskazanej przez Burmistrza Miasta i Gminy Kazimierza Wielka. 9. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi; 10. Sporządzenie raportu porealizacyjnego, w którym zaprezentowane zostaną wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenie ścieków z wybudowanych 10 PBOŚ, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Morskiej I Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019 r. w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ścieków, a także przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub do urządzeń wodnych (Dz.U. z 2019r. poz. 1311). Badania oczyszczonych ścieków powinny być przeprowadzone i opracowane przez akredytowane w tym zakresie laboratorium. pozwalających na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków wykonanych dla losowo wybranych 30% zamontowanych oczyszczalni. 11. Wykonanie dokumentacji fotograficznej nieruchomości w miejscu gdzie zaprojektowano PBOŚ przed wykonaniem oraz po wykonaniu robót, z oznaczeniem nieruchomości Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: program funkcjonalno- użytkowy stanowiący integralną część niniejszego SIWZ. Zadanie realizowane w ramach operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialna i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach: a) Programie funkcjonalno-użytkowym – stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z oferta oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt 9.3. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.2. Oświadczenie o podwykonawcach-załącznik nr 1 a SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach