Przetargi.pl
Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Krasnej wraz z zakupem wyposażenia w celu przystosowania go do pełnienia funkcji świetlicy wiejskiej

Gmina Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, Piłsudskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 741 122 , fax. 413 741 860
  • Data zamieszczenia: 2019-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
    Piłsudskiego -
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 741 122, fax. 413 741 860
    REGON: 53020600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.staporkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Krasnej wraz z zakupem wyposażenia w celu przystosowania go do pełnienia funkcji świetlicy wiejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa budynku remizy OSP w Krasnej dla potrzeb świetlicy wiejskiej, usytuowanej na działce 122, adres: 26-220 Stąporków Krasna 53, w obrębie ewidencyjnym 0018 Krasna, jednostce ewidencyjnej 260508_5 Stąporków – obszar wiejski, polegająca na wykonaniu następujących prac: 1.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe:  rozbiórka okładzin ściennych z paneli PCW, płytek szkliwionych,  zeskrobanie i zmycie farby ze ścian i sufitów,  rozebranie trzonu kuchennego,  demontaż ścian działowych,  demontaż ościeżnic drzwiowych stalowych i drewnianych,  wykucie otworu drzwiowego w ścianie konstrukcyjnej,  rozbiórka drewnianej stolarki drzwiowej,  rozbiórka posadzki z paneli, desek i z płytek,  wykucie kratek wentylacyjnych,  rozbiórka okładziny schodów z płytek,  usunięcie starych powłok tynkarskich na murowanych balustradach schodowych,  rozbiórka żeliwnej instalacji sanitarnej, 1.2. Przebudowa budynku - elementy zewnętrzne:  likwidacja otworu okiennego i drzwiowego od strony północnej,  ocieplenie ścian zewnętrznych w starej części budynku,  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,  wykonanie przebudowy pozostałych elementów zewnętrznych w zakresie: • opaski wokół budynku z kostki betonowej, • ciągów komunikacyjnych – chodników, 1.3. Przebudowa budynku – elementy wewnętrzne:  przebudowa pomieszczeń sanitarnych i socjalnych,  wymiana okładzin posadzkowych, warstw pod-posadzkowych i izolacyjnych podłóg poszczególnych pomieszczeń z dostosowaniem do współczesnych standardów,  wymiana okładzin ściennych w pomieszczeniach socjalnych, sanitarnych i w pomieszczeniu świetlicy,  wymiana okładziny sufitowej z płyt gipsowo-kartonowych w pomieszczeniach świetlicy,  odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów pomieszczeń,  zastosowanie nowego źródła ciepła c.o. i c.w.u. w postaci pompy ciepła powietrze-woda oraz dostosowanie instalacji c.o. i c.w.u. do zmian wynikających z przebudowy budynku,  dostosowanie starej instalacji wodno-kanalizacyjnej do współczesnych standardów i wymogów,  montaż nowych urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych,  dostosowanie instalacji elektrycznej wraz z wymiana źródeł światła typu LED. 1.4. Docieplenie ścian przyziemia: Ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia w części starszej ze styropianu EPS 70-036 o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,036 W/(m*K) o grubości 12cm. Współczynnik przenikania ciepła warstwy Uc =< 0,23 W/m2K (obowiązujący obecnie Uc =< 0,23 W/m2K) W zakres robót wchodzi kompletna realizacja całego przedsięwzięcia zgodnie z:  dokumentacją projektową – projekt budowlany na: „Przebudowę budynku remizy OSP w Krasnej dla potrzeb świetlicy wiejskiej”, opracowany przez Dariusza Boruń stanowiącym załącznik do decyzji nr BP.6740.508.2018.KŁ – załącznik 14 do SIWZ;  projektem wykonawczym, SWiORB;  zapisami SIWZ. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy także:  opracowanie planu BIOZ,  wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robot. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, sygnały i znaki ostrzegawcze, wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robot, wygody społeczności i innych,  przestrzeganie przepisów ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca będzie utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy, wymagany odpowiednimi przepisami. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robot albo przez personel wykonawczy,  przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony zdrowia osób zatrudnionych na budowie,  w gdy powstanie taka konieczność, uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem od zarządcy drogi,  bieżąca obsługa geodezyjna realizowanego zadania. Zamawiający może żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót,  usuwanie wszystkich zanieczyszczeń i uszkodzeń powstałych w związku z wykonywaniem robót obejmujących w. w. zadanie,  sporządzenie dokumentacji fotograficznej z placu budowy w dniu podpisania protokołu przekazania placu budowy, a także po zakończeniu robót,  umożliwienie Przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy,  w czasie realizacji zadania, utrzymywanie placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,  zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza socjalnego w tym dostaw mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, w szczególności energii elektrycznej i wody, jeśli występuje taka potrzeba. W przypadku wykorzystania przez Wykonawcę istniejących źródeł mediów, w tym wody i energii elektrycznej, winien on zastosować się do odpowiednich zarządzeń dostawcy lub zarządcy obiektu oraz uiścić wszelkie wymagane opłaty na podstawie wskazań liczników;  uzyskanie wszelkich opinii i zgód niezbędnych do należytego wykonania robót i użytkowaniu obiektu przez Zamawiającego, pozwoleń związanych z obsługa budowy oraz terenów sąsiadujących,  zgłaszanie w formie pisemnej zamawiającemu, a także Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania robót zamiennych minimum 10 dni przed planowanym terminem ich wykonania. Każde zgłoszenie wykonania robót zamiennych musi zawierać dokładny opis tych robót oraz uzasadnienie ich wykonania. Wykonawca może przystąpić do wykonania robót zamiennych jedynie po uzgodnieniu ich z Zamawiającym i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru Inwestorskiego. Zgoda na przeprowadzenie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Roboty zamienne Wykonawca będzie wykonywał w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie i z tytułu ich wykonania, nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie,  wykonania na własny koszt wszystkich niezbędnych badań i prób umożliwiających należyte wykonanie umowy,  jeżeli w toku realizacji zadania wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania zaleceń pokontrolnych,  zabezpieczenie środowiska przed negatywnym wpływem prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu i środków transportu,  wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do usuwania z placu budowy odpadów (np. ziemi nie nadającej się do ponownego wbudowania, gruzu),  wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki, stanowiące wartość i posiadające możliwość ponownego użycia, stanowią własność Zamawiającego, Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt ich odwóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego (w obrębie do 30 km. od miejsca budowy),  wszelkie odpady stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany utylizować je zgodnie z ustawą o odpadach,  powołanie kierownika budowy oraz zobligowanie go w szczególności do: prowadzenia dziennika budowy lub rozbiórki; umieszczenia na budowie, w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia; odpowiedniego zabezpieczenia tereny budowy,  zawiadomienie o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych właściwego inspektora pracy przed rozpoczęciem budowy lub rozbiórki, jeżeli roboty budowlane będą trwały dłużej niż 30 dni roboczych przy jednoczesnym zatrudnieniu co najmniej 20 osób, albo jeżeli planowany zakres robót przekroczy 500 osobodni,  przegotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, jeżeli będzie wymagane uzyskanie decyzji,  przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej z projektantem w razie wprowadzenie nieistotnych zmian do zatwierdzonego projektu budowlanego,  przygotowanie kompletnego wniosku (dokumentacja powykonawcza, dokumentacja geodezyjna, certyfikaty i atesty na użyte materiały oraz zamontowane urządzenia, protokoły odbioru wykonanych instalacji, protokoły odbioru robót budowlanych częściowych i końcowych) o zakończeniu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy PLN i 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 81 9429 0004 2001 0090 0296 0004 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: BIN.271.1.2019/RS Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWIZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z informacją, którą cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom i podaniem nazw i danych Podwykonawców. Dokument składany w oryginale. b) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta wraz z oświadczeniami jest składana przez pełnomocnika, upoważniające go do tej czynności. c) Oświadczenie /zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), dokument składany w oryginale. d) Oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach