Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Młyńska 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5880390 w. 253 , fax. 062 5880402
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Młyńska 2 2
63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
tel. 062 5880390 w. 253, fax. 062 5880402
REGON: 00031022628200 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa oddziału wewnętrznego i chirurgicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rozbudowa oddziału wewnętrznego i chirurgicznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wy-konania zamówienia tj. - wykonali min 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyli dokumenty potwierdzające , że roboty te zostały wykonane należycie, - wskażą osobę na kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane konstruk-cyjne bez ograniczeń oraz przynależącą do właściwego samorządu zawodowego, - dysponują osobami , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają-cymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wyko-nania zamówienia. - Wskażą osoby na kierowników robót sanitarnych i elektrycznych posiadających uprawnienia budowlane w branżach instalacji sanitarnej i elektrycznej oraz przyna-leżących do właściwego samorządu zawodowego. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę na kwotę odpowiadającą co najmniej wartości oferty . 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie do-kumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Wypełnione i podpisane kosztorysy ofertowe w układzie zgodnym z przedmiarem robót: Załącznik nr 8 - Kosztorys ofertowy budowlany - oddział chirurgiczny Załącznik nr 9 - Kosztorys ofertowy budowlany - oddział wewnętrzny Załącznik nr 10 - Kosztorys ofertowy Instalacja elektryczna oddymiania - Oddział Chirurgiczny i Wew. Załącznik nr 11 - Kosztorys ofertowy Instalacja elektryczna odgromowa - Oddział Wewnętrzny + Chirurgicz. Załącznik nr 12 - Kosztorys ofertowy Instalacja elektr. p.poż, telef. i przywoł - Oddział Chirurgiczny Załącznik nr 13 - Kosztorys ofertowy Instalacja elektr. p.poż, telef. i przywoł. - Oddział Wewnętrzny Załącznik nr 14 - Kosztorys ofertowy Instalacja elektryczna wewnętrzna - Oddział Chirurgiczny Załącznik nr 15 - Kosztorys ofertowy Instalacja elektryczna wewnętrzna - Oddział Wewnętrzny Załącznik nr 16 - Kosztorys ofertowy sanitarny - oddział chirurgiczny Załącznik nr 17 - Kosztorys ofertowy sanitarny - oddział wewnętrzny Wszystkie kosztorysy muszą zawierać zestawienie rzeczowo-finansowe R, M, S. Na pierw-szej stronie kosztorysu ofertowego należy wyszczególnić zastosowaną stawkę roboczogodzi-ny, narzuty oraz wartość kosztorysową netto i brutto z wyodrębnionym podatkiem od towa-rów i usług VAT. 3. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicz-nych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2007 r., Nr 223,poz. 1655 oraz 2008, nr 171, poz. 1058/ - załącznik nr 3 6. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzy-staniem wzoru- załącznik nr 4. 7. Oświadczenie o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy - Załącznik nr 5 oświadczenie o zakresie prac podwykonawców. 8. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajo-wego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wyko-nawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wyni-kają z przepisów prawa lub innych dokumentów. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpie-czenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamó-wienia. a) Wykaz wykonanej min 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamó-wienia , z podaniem jejh wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załą-czeniem dokumentów potwierdzających , że robota ta została wykonana nale-życie - Załącznik nr 6 - wykaz wykonanych robót. b) Kopia uprawnień osoby wskazanej na kierownika budowy posiadająca upraw-nienia konstrukcyjne bez ograniczeń oraz zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego ( Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 i Nr 23 , poz. 221, oraz Dz. U. Nr 220 z 2003 r. poz. 2174. c) Kopie uprawnień osób wskazanych na kierowników robót sanitarnych i elek-trycznych oraz zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwego sa-morządu zawodowego ( Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 i Nr 23 , poz. 221, oraz Dz. U. Nr 220 z 2003 r. poz. 2174. d) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z in-formacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształ-cenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 7 - wykaz osób. 3) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wyko-nawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzo-nej działalności na kwotę odpowiadającą co najmniej wartości oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ekranu akustycznego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 470 (Aleja Jana Pawła II) w m. Turek
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Barć-Gostuń
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT ZWIĄZANYCH Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU WOKÓŁ ODRESTAUROWANEGO BUDYNKU PAŁACU W KOŚCIELCU JAKO NOWEJ SIEDZIBY ZESPOŁU SZKÓŁ PLASTYCZNYCH W KOLE - ZABEZPIECZENIE LODOWNI
Dodano: 2016-07-26 - Remont stopni wodnych na Górnej Skanalizowanej Noteci - śluza Łabiszyn
Dodano: 2016-07-22 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REALIZACJI I ETAPU INWESTYCJI POD NAZWĄ: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA OBIEKTÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE W CELU DOSTOSOWANIA DO WYMAGAŃ ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ZDROWIA Z DNIA 26.06.2012R. W SPRAWIE SZCZEGÓŁOWYCH WYMAGAŃ, JAKIM POWINNY ODPOWIADAĆ POMIESZCZENIA I URZĄDZENIA PODMIOTU WYKONUJĄCEGO DZIAŁALNOŚĆ LECZNICZĄ (DZ. U. 2012, POZ. 739)
Dodano: 2016-07-19 - Dokończenie robót budowlanych pn. Przebudowa trasy tramwajowej w ul. Dąbrowskiego od ul. Botanicznej do ul. Żeromskiego wraz z węzłem
Dodano: 2016-07-15 - Rozbudowa drogi leśnej i pożarowej dla obrębu Świeca na dojazd pożarowy - ETAP II
Dodano: 2016-07-06 - Termomodernizacja obiektów wraz z budową pompy ciepła na Oczyszczalni Ścieków Prawy Brzeg w Koninie
Dodano: 2016-07-06 - Remont/wymiana przepustnicy zaporowej oraz zasuw klinowych w budowli upustowo - przelewowej zbiornika wodnego Poraj - etap I
Dodano: 2016-06-30 - Rozbudowa Zespołu Szkół nr 6 przy ul. Szczepankowo 72 A w Poznaniu
Dodano: 2016-06-29