Przetargi.pl
Budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej i sieci wodociągowej w m. Mierzyn, Międzychód, Radgoszcz, Zadanie nr I - Modernizacja obiektu pompowni miejskiej przesyłu ścieków do oczyszczalni + kolektor tłoczny Międzychód - oczyszczalnia ścieków.

Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-400 Międzychód, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7488100 , fax. 095 7488134
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie
    ul. Piłsudskiego 2 2
    64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 095 7488100, fax. 095 7488134
    REGON: 00052459400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzychod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej i sieci wodociągowej w m. Mierzyn, Międzychód, Radgoszcz, Zadanie nr I - Modernizacja obiektu pompowni miejskiej przesyłu ścieków do oczyszczalni + kolektor tłoczny Międzychód - oczyszczalnia ścieków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Modernizacji obiektu pompowni miejskiej przesyłu ścieków do oczyszczalni + kolektor tłoczny Międzychód - oczyszczalnia ścieków, których zakres rzeczowy robót obejmuje m.in: a/ rurociąg tłoczny PE315 (wykopy liniowe pod rurociąg - ok. 4678 m3, umocowanie ścian wykopu wypraskami stalowymi z rozbiórką - ok. 4253 m2, zasypanie wykopu spycharkami - ok. 4508 m3, zagęszczanie nasypów ubijakami mechanicznymi - ok.4508 m3, układanie rurociągu ciśnieniowego z rur PE fi 315mm - ok. 2250mb, układanie rurociągu ciśnieniowego z rur PE fi 315 TS - ok. 40 mb, połączenie rur PE fi 315 metodą zgrzewania czołowego - ok. 229 szt, przewiert maszyną WP-30/60 do 30 m rura fi 500 - ok. 69 m, przewiert maszyną WP-30/60 do 40 m rura fi 300 - ok. 40 m, studnia z kręgów betonowych fi 1000 gł. do 2 m studnia rozprężna - 1 szt, studnia z kręgów betonowych fi 1000 gł. do 2 m studnia odpowietrzająca z wyposażeniem - 2 szt, studnia z kręgów betonowych fi 1000 gł. do 2 m studnia czyszczakowi z wyposażeniem - 2 szt, próba pneumatyczna szczelności sieci (200 m) - ok.11,45 szt, obsługa geodezyjna wytyczenie i inwentaryzacja /za km/ - ok. 2,29 km). b/ kanalizacja grawitacyjna z rur PCV 400 ( wykopy liniowe pod rurociąg - ok. 407 m3, umocowanie ścian wykopu wypraskami stalowymi z rozbiórką - ok. 626 m2, zasypanie wykopu spycharkami - ok. 394 m3, zagęszczanie nasypów ubijakami mechanicznymi - ok.394 m3, igłofiltry wypłukiwane w grunt bez obsypki - 45 szt, pompowanie wody z igłofiltrów, układanie rur kanalizacyjnych PVC fi 400 - ok. 108 mb, studnia rewizyjna z kręgów betonowych fi 1200 gł. 3 m - 5 szt, próba szczelności sieci (50 m) - ok.2,16 szt, obsługa geodezyjna wytyczenie i inwentaryzacja, przeprowadzenie inspekcji TV - ok.108 m). c/ komora zasuw na istniejącym kanale fi 800 ( wykopy ręczne - ok. 87,5 m3, zasypanie wykopów - ok. 41 m3, wykonanie podłoża z betonu B-15 grub. 10 cm - ok. 1,6 m3, wykonanie i montaż zbrojenia z pręta fi 8, wykonanie i montaż zbrojenia z pręta fi 12, deskowanie ścian prostych, bloków oporowych o wys. do 3 m- ok. 102 m2, układanie betonu B-25 w ławach fundamentowych - ok. 18,2 m3, wykonanie izolacji powierzchni betonowych, osadzenie włazy żeliwnego o wadze pow. 130 kg - 2 szt, montaż zasuwy żeliwnej fi 800 kołnierzowej - 1 kpl, montaż zasuwy żeliwnej fi 400 kołnierzowej - 1 kpl. d/ tłocznia ścieków w istniejącym budynku pompowni ( rozbiórka elementów betonowych, wywiezienie gruzu, wykonanie podłoża betonowego z betonu B-15 grub, 10 cm pod fundament - ok. 0,6 m3, wykonanie i montaż zbrojenia z prętów fi 6 i fi 8 mm, deskowanie ław fundamentowych, układanie betonu B-25 w ławach fundamentowych i blokach oporowych - ok. 1,9 m3, izolacja pozioma powierzchni betonowych, zakup i zamontowanie pompowni ścieków P11 - tłocznia montowana w budynku z rozruchem - 1 szt, zamontowanie rozdzielnic elektrycznych o wadze do 250kg - 1 szt, ułożenie kabla YAKY 4 x 25 mm w budynku - ok.12mb) e/ komora zasuw ( demontaż płyt żelbetowych drogowych - ok. 250 m2, wykopy pod fundamenty komory zasuw- ok. 641 m3, zasypanie wykopu po wykonaniu ścian komory - ok. 586 m3, powtórny montaż płyt żelbetowych z rozbiórki, wykonanie komory zasuw z elementów żelbetowych, zabezpieczenie powierzchni komory zasuw żywicami). f/ roboty drogowe ( geodezyjna obsługa i dokumentacja powykonawcza, rozebranie krawężników - ok. 44m, wykopy pod budowę krawężników - ok.56 m3, podbudowa z betonu gr. 10 cm - ok. 172 m2, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm - ok.1257 m2, montaż krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej - ok. 234 m, podniesienie włazów żeliwnych do nowego poziomu - 12 szt). g/ roboty elektryczne przepompownia ścieków ( kopanie rowu do kabli - ok.7,36 m3, zasypanie wykopu, układanie kabla YKY 5x2,5 w rowie kablowym - ok. 24 m, układanie kabla YKSY 12x1,5mm w rowie kablowym - ok. 24 m, układanie kabli YKY 5x2,5mm oraz YKSY12x1,5 mm w rurkach, kanałach zamkniętych po ok. 20 m, montaż skrzynki zasilająco sterowniczej, wykonanie uziomu powierzchniowego - ok. 12 m, pomiary linii kablowych). Szczegółowy zakres robót do wykonania określa przedmiar robót, kosztorys ślepy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt budowlany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w wysokości 70.000,- zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 1.5 Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienia na roboty o podobnym charakterze, zakresie co przedmiot zamówienia tj. budowa sieci kanalizacji tłocznej i grawitacyjnej o wartości minimum 1.200.000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. 1.6 Osoby odpowiedzialne za prowadzenie robót /kierownik budowy/ winny posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.7 Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty. 1.8 Wpłacą wymagane wadium w wysokości 70.000,-zł. 1.9 Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500.000 zł. 1.10 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000 PLN 1.11 Wykonawca winien dysponować co najmniej następującymi ilościami jednostek sprzętowych: tj. koparka jednonaczyniowa gąsienicowa lub kołowa 0,4 do 0.6 m3.- min. 2 szt., samochód samowyładowczy (5 t) min.2 szt., zagęszczarka spalinowa wibracyjna - min.2 szt.,ubijak spalinowy 200 kg - min.1 szt.,żuraw samochodowy do 6 t - min.1 szt. 1.12 Spełnią inne wymagania określone w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. A.5) Dokumenty dodatkowe: - formularz ofertowy - wg. wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - dowód wniesienia wadium - kosztorys /ślepy/, który po wypełnieniu przez wykonawcę stanowić będzie kosztorys ofertowy wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa sieci kanalizacji tłocznej i grawitacyjnej o wartości nie mniejszej niż 1.200.000 PLN, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. B.3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt B.2 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. B.4) Wykaz osób tj. kierownika budowy którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. B.5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. B.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. B.6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie Kierownik budowy branży , kanalizacyjnej winien posiadać uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 500.000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C.2) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 500.000 PLN. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.( A.1, A.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A1,A2, A3, A4,C1,C2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzychod.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach