Przetargi.pl
Rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr 4119W w ramach zadania pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Kaputach na ul. Sochaczewskiej na drodze nr 4119W

Powiat Warszawski Zachodni, Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, Poznańska 300
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 722 30 80
  • Data zamieszczenia: 2023-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Warszawski Zachodni, Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim
    Poznańska 300
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 722 30 80
    REGON: 014900974
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.pwz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr 4119W w ramach zadania pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Kaputach na ul. Sochaczewskiej na drodze nr 4119W
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr 4119W w ramach zadania pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Kaputach na ul. Sochaczewskiej na drodze nr 4119W” w następującym zakresie:1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, frezowanie nawierzchni, wycinka drzew, karczowanie pni, przesadzenie drzew, odhumusowanie, roboty rozbiórkowe, utylizacja materiałów z rozbiórki, demontaż znaków drogowych.2) Roboty ziemne: wykopy pod jezdnię, chodniki, zjazdy i rowy, wykopy związane z zabezpieczeniem kabli elektrycznych i telefonicznych, formowanie i zagęszczanie nasypów, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni.3) Elementy ulic: ustawienie krawężników betonowych na ławie z betonu C12/15 najazdowych 15x22 cm, wystających 15x30 cm, ustawienie oporników betonowych na ławie z betonu C12/15 wtopionych 12x25 cm, ustawienie krawężników kamiennych wystających 15x30 cm na ławie z betonu C12/15, ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm na podsypce cem. – piask. C3/4, wykonanie nawierzchni z płyt ostrzegawczych i płyt z warstwą ścieralną typu szorstkiego (płukaną), wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm.4) Podbudowy i nawierzchnie – wykonanie: warstwy odsączającej z pospółki o gr.10 cm, wykonanie warstwy z piasku gr. 20 cm, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem (dowóz z wytwórni) C 1,5/2,0 gr. 20 cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, 10 cm, podbudowy z betonu C12/15 (B-15) gr. 22 cm, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudów i nawierzchni bitumicznych, wzmocnienie nawierzchni jezdni siatką z włókna szklanego o wytrzymałości na wydłużenie w kierunku podłużnym i porzecznym 120 kN/m, podbudowy z betonu asfaltowego AC 22P PMB 25/55-60 KR3 gr. 7 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W PMB 25/55-60 KR3 gr. 5 cm, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S PMB 45/80-55 KR3 gr. 4 cm, nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm.5) Roboty wykończeniowe i dodatkowe: układanie rur osłonowych dwudzielnych, wyrównanie skarp i poboczy, umocnienie skarp płytami ażurowymi, humusowanie z obsianiem skarp trawą.6) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.7) Oświetlenie przejścia dla pieszych: kopanie rowów, ułożenie kabli, zasypanie rowów, montaż słupów oświetleniowych, wykonanie uziemienia słupów, pomiary sprawdzające.8) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.9) Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r poz. 110) wykonawca wykona zamówienie przy udziale minimum 10 % pojazdów elektrycznych i/lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym. Jako pojazd należy rozumieć pojazd samochodowy w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: § 1Wysokość wadium i formy jego wniesienia1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, wwysokości: 5000 zł (słownie: pięć tysięcy i 00/100 złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku.4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego:SANTANDER BANK 43 1090 1056 0000 0001 4916 5871 z podaniem numeru postępowania (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji).5. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium6. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.§ 2Zwrot i zatrzymanie wadiumZamawiający zwróci lub zatrzyma wadium w okolicznościach opisanych w art. 98 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zamawiający rozumie wykonanie minimum 2 robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi obejmujących swym zakresem wykonanie: nawierzchni jezdni, chodników oraz oświetlenia ulicznego, za łączną kwotę 200 000,00 zł brutto.W przypadku gdy o zamówienie ubiegać się będzie konsorcjum jeden z konsorcjantów musi samodzielnie spełniać stawiany warunek .b) Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wykonawca, zobowiązany jest wykazać co najmniej:- minimum 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z dnia 24 września 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,- minimum 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z dnia 24 września 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia publicznego sumuje się.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach