Komunalny Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 16-040 Gródek, ul. Fabryczna 12/1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7180126 , fax. 085 7175373
- Data zamieszczenia: 2014-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Budżetowy
ul. Fabryczna 12/1 12/1
16-040 Gródek, woj. podlaskie
tel. 085 7180126, fax. 085 7175373
REGON: 05037835000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Gródek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na modernizacji i rozbudowie oczyszczalni ścieków w Gródku w zakresie: -budowy reaktora biologicznego SBR o powierzchni zabudowy - 139,90 m2, kubaturze - 842,00 m3, -budowy budynku oczyszczania mechanicznego ścieków z punktem zlewnym, o powierzchni zabudowy 47,20 m2, powierzchni użytkowej - 39,60 m2,kubaturze - 230,00 m3, -rozbudowy budynku wielofunkcyjnego o pomieszczenie odbioru osadów odwodnionych, o powierzchni zabudowy po rozbudowie 121,50 m2, powierzchni użytkowej po rozbudowie 98,90 m2, kubaturze po rozbudowie - 395,90 m3, -przebudowy istniejącego reaktora Hydrocentrum na wielofunkcyjny zbiornik ścieków i osadów kategoria obiektów XXX wraz z infrastrukturą techniczną (budowa instalacji elektrycznej doziemnej, budowa odcinków kanalizacji sanitarnej, budowa przewodów technologicznych ścieków i osadów w obrębie własnej działki kategoria obiektów XXVI, -rozbiórka instalacji elektrycznej doziemnej, odcinków kanalizacji sanitarnej, odcinka przyłącza wodociągowego, punktu zlewnego wraz ze zbiornikiem wyrównawczym. Projektowana rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ma na celu: 1)dostosowanie układu technologicznego do realnego obciążenia oczyszczalni ładunkiem dopływających zanieczyszczeń oraz wymogów gospodarki osadowej poprzez: -budowę instalacji mechanicznego oczyszczania ścieków, składającej się z sita o prześwicie 3,0 mm wraz z płuczką skratek oraz piaskownika napowietrzanego wraz z płuczką piasku, całość zblokowana w kontenerze stalowym z dodatkowym płaszczem grzewczym ( zabezpieczenie przed zamarzaniem zimą), -budowę nowego reaktora SBR zapewniającego prawidłowe oczyszczanie całości ścieków sanitarnych dopływających do oczyszczalni, -adaptację istniejącego reaktora Hydrocentrum na zbiornik wielofunkcyjny, składający się z komór retencyjnych na ścieki z pogody deszczowej, komory stabilizacji tlenowej osadu, komory buforowej osadów ustabilizowanych, 2)optymalizację procesu unieszkodliwiania osadów poprzez wymianę workownicy na wysoko efektywną prasę ślimakową do odwadniania osadów zintegrowaną z instalacją do higienizacji osadów wapnem oraz rozbudowę budynku wielofunkcyjnego o pomieszczenie odbioru osadów (na rozrzutnik lub przyczepę) co umożliwi bezpośredni wywóz osadów do ostatecznego zagospodarowania, 3)likwidację istniejącego punktu zlewnego i zastąpienie go przyłączem umożliwiającym rejestrację oraz kontrolę jakości ścieków dowożonych. Docelowo oczyszczalnia powinna zapewnić oczyszczanie ścieków zawierających ładunek zanieczyszczeń od 3.000 RLM oraz przyjąć w czasie deszczu do 700 m3/d ścieków. Roboty modernizacji i rozbudowy oczyszczalni nie mogą zakłócić jej normalnej pracy i nie mogą pogarszać parametrów ścieków oczyszczonych przez cały okres wykonywania prac. Wymagane jest w trakcie modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków a także po zakończeniu robót dotrzymanie parametrów oczyszczania ścieków zawartych w pozwoleniu wodnoprawnym. W ramach realizacji przedsięwzięcia należy zapewnić i wykonać wszelkie prace wynikające z włączenia do zmodernizowanego/nowego systemu oczyszczania, sterowania i automatyki istniejące obiekty nie podlegające modernizacji i rozbudowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do SIWZ. Materiały, które zostaną wykorzystane do budowy powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Wszystkie zastosowane urządzenia technologiczne nie mogą być prototypowe, muszą być dotychczas stosowane w innych oczyszczalniach, posiadać minimum 2 referencje (dla każdego urządzenia wskazanego w załączniku nr 10 do SIWZ) od użytkowników oferowanych urządzeń, potwierdzające prawidłowe funkcjonowanie danego urządzenia, posiadać gwarancje producentów oraz zapewniony serwis gwarantujący podjęcie działań w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii. Zastosowane urządzenia muszą zapewnić spełnienie wymogów stawianych całemu obiektowi oraz przed zamontowaniem w oczyszczalni muszą być zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 30 000,00 zł, słownie: trzydzieści tysięcy złotych. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert: w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: BS w Białymstoku Oddział Gródek Nr 92 8060 0004 0390 0215 2000 0020. lub w jednej z poniżej podanych form: 1)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2)w gwarancjach bankowych, 3)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do Zamawiającego wraz z ofertą umieszczając w osobnej kopercie wewnątrz oferty, z zaznaczeniem Oryginał wadium przetargowego w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć jako dokument do oferty. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielone na cały okres związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium, o którym mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarant powinien zobowiązać się do wypłaty wadium w następujących przypadkach: -jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, -gdy Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -jeżeli nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -gdy zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wykonawca, który przedłoży ofertę nie zabezpieczoną dopuszczalną formą wadium oraz bez zachowania zasad i terminów określonych wyżej zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana: Remont magazynu środków bojowych nr 26 na terenie JW. w Osowcu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizację pokrycia dachowego wraz z niezbędną obróbką blacharską w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczenia stołówki w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Głęboka termomodernizacja kompleksu Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana ogrodzenia w Zespole Szkół nr 8 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont dwóch łazienek w budynku Pływalni przy ul. Wojska Polskiego 2 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont pomieszczeń I piętra budynku sztabowego nr 1 na terenie JW. w Białymstoku; Część 2 - Remont pokrycia dachowego budynku nr 5 na terenie JW. w Białymstoku; Cześć 3 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 21 Węzła Łączności na terenie JW. w Białymstoku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa obiektu administracyjnego na bibliotekę gminną
Dodano: 2016-07-26