Gmina Lipce Reymontowskie ogłasza przetarg
- Adres: 96-127 Lipce Reymontowskie, ul. Reymonta 24
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8316197 , fax. 046 8316268
- Data zamieszczenia: 2009-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipce Reymontowskie
ul. Reymonta 24 24
96-127 Lipce Reymontowskie, woj. łódzkie
tel. 046 8316197, fax. 046 8316268
REGON: 75014830200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipcereymontowskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa oczyszczalni scieków w Lipcach Reymontowskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
rozbudowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków z przepustowości istniejącej Q śr. d = 130m3/d do przepustowości projektowanej Q śr. d = 260m3/d, polegającej na: - wykonaniu reaktorów biologicznych szt. 2 o przepustowości Q śr. d = 130m3/d każd - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Oferent przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofe
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Sposób dokonywania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1)ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 9 niniejszej SIWZ. 2)Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)wypełniony i podpisany formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr l do SIWZ; 2)Pełnomocnictwol ub Pełnomocnictwa dla osoby lub osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy; 3)kosztorys ofertowy, wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 4)oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie to musi złożyć Wykonawca lub Wykonawca - Pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie to musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 7)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i spoeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 8)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 9)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6, 7, 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w lit. b powinien być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzech robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku, do których wymagane jest potwierdzenie spełnienia warunku; 12)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień kierownika budowy, kierowników branżowych oraz dokumenty potwierdzające przynależność wymienionych osób do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W wypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował personelem należy załączyć dodatkowo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku, do których wymagane jest potwierdzenie spełnienia warunku; 13)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 14)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty te musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 15)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 16)oryginał dokumentu wniesienia wadium; 17)zaakceptowany i zaparafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ; 2.Załączone do oferty dokumenty mogą być w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Wykonawcę - Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipcereymontowskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Błonie gm. Łęczyca
Dodano: 2015-01-22 - Modernizacja instalacji spustu kożucha z OWT na terenie GOŚ ŁAM
Dodano: 2014-12-05 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Kocierzew Południowy w ramach projektu pn.: Systemowa budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Kocierzew Południowy - II etap, realizowanego na podstawie umowy nr 00325-6921-UM0502333/14 z dnia 24.10.2014 r., w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Dodano: 2014-12-04 - Przebudowa osadnika wstępnego 3.1 oraz komory napowietrzania 4.1 na Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Wieluniu przy ulicy Błońskiej 43
Dodano: 2014-07-04 - Wykonanie robót technologicznych na ZKF oraz Pompowni wody technologicznej nr 6.5 na terenie Grupowej Oczyszczalni Ścieków Łódzkiej Aglomeracji Miejskiej
Dodano: 2014-06-20 - Wykonanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Kolonia Bolesławiec Chróścin oraz rozbudowa sieci wodociągowej z przyłączami i siecią kanalizacyjną w miejscowości Kamionka
Dodano: 2014-06-20 - Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Bratoszewicach
Dodano: 2014-05-14 - Remont oczyszczalni ścieków Nebraska M7
Dodano: 2013-11-05 - BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI GŁOGOWA, GM. KROŚNIEWICE
Dodano: 2013-09-10 - Budowa 44 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Będzelin, Gmina Koluszki
Dodano: 2013-07-19