Starostwo Powiatowe w Sieradzu ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, pl. Wojewódzki 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8220532 , fax. 043 8227861
- Data zamieszczenia: 2009-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sieradzu
pl. Wojewódzki 3 3
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 043 8220532, fax. 043 8227861
REGON: 73093491500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsieradz.finn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych na terenie powiatu sieradzkiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych na terenie powiatu sieradzkiego woj. łódzkie oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej do ujawnienia zmian w operacie ewidencji gruntów. Szczegółowy zakres usługi zawie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: I. Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadać uprawnienia, wymagane ustawami, do wykonywania określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia działalności lub czynności; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji w zakresie 1 i 2 oraz jedną osobą, która legitymuje się ukończeniem kursu dla klasyfikatorów gleb do wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt II. III. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował należycie (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 2 roboty geodezyjne dotyczące gleboznawczej klasyfikacji gruntów odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III. IV. Podwykonawstwo Nie dopuszcza się podwykonawstwa. Ocena dokonana zostanie sposobem zero - jedynkowym, ( spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW I. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1.SIWZ. II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp, zamawiający żąda, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. III. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określonymi w SIWZ, zamawiający żąda dokumentów : 1. Informację o osobach (Potencjał kadrowy), które posiadają uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji w zakresie 1 i 2, którymi dysponują, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2.SIWZ, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.1.2. SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień geodezyjnych w zakresie 1 i 2 oraz kopia świadectwa ukończenia kursu dla klasyfikatorów gleb do wykonywania gleboznawczej klasyfikacji gruntów. 2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.1.3. SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w SIWZ co najmniej 2 roboty geodezyjne dotyczące gleboznawczej klasyfikacji gruntów o podobnej do przedmiotu zamówienia złożoności i wartości zostały wykonane należycie (referencje). IV. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I - III składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. V. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków z art.22.ust. pkt. 1-3, zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wspólnego oświadczenia i zestawienia dokumentów wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki. Potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp powinno być potwierdzone przez każdego z wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsieradz.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeniesienie punktu osnowy wysokościowej
Dodano: 2016-06-16 - wykonanie operatów szacunkowych niezbędnych do ustalenia cen za nabycie na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości położonych w miejscowości Trzebina, gm. Drzewica, pod realizację zadania inwestycyjnego pn.: Uregulowanie stanów prawnych poprzez dokonanie wykupów gruntów - odbudowa stopnia na rzece Drzewiczce w km 41+700 w miejscowości Trzebina gm. Drzewica pow. opoczyński
Dodano: 2016-06-09 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Kolonia Miklesz, gmina Złoczew, powiat sieradzki, województwo łódzkie
Dodano: 2016-04-28 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Cienia, gmina Błaszki, powiat sieradzki, województwo łódzkie
Dodano: 2016-04-28 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Sarny i Zaborów, gmina Błaszki, powiat sieradzki, województwo łódzkie
Dodano: 2016-04-27 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Waliszewice, gmina Goszczanów, powiat sieradzki, województwo łódzkie
Dodano: 2016-04-27 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Chlewo, gmina Goszczanów, powiat sieradzki, województwo łódzkie
Dodano: 2016-04-26 - Modernizacja ewidencji gruntów z uzupełnieniem ewidencji budynków i lokali dla obrębu Burzenin, gmina Burzenin, powiat sieradzki, województwo łódzkie
Dodano: 2016-04-26 - wykonanie operatu szacunkowego niezbędnego do ustalenia ceny za nabycie na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości położonej w miejscowości Kłocko, gm. Sieradz, pod realizację zadania inwestycyjnego pn.: Dokończenie wykupów - zbiornik wodny Smardzew, gm. Sieradz, Wróblew, pow. sieradzki
Dodano: 2016-02-18 - Sporządzenie operatów szacunkowych z wyceny nieruchomości do różnych celów.
Dodano: 2016-02-11