Przetargi.pl
Przebudowa osadnika wstępnego 3.1 oraz komory napowietrzania 4.1 na Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Wieluniu przy ulicy Błońskiej 43

Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Zamenhofa 17
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8433115 , fax. 043 8434217
  • Data zamieszczenia: 2014-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Zamenhofa 17 17
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8433115, fax. 043 8434217
    REGON: 73003423500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: goko@komunalne.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: 100 % udziału gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa osadnika wstępnego 3.1 oraz komory napowietrzania 4.1 na Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Wieluniu przy ulicy Błońskiej 43
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres robót wchodzą prace budowlane obejmujące remont konstrukcji żelbetowych, remont konstrukcji stalowych, zewnętrzne instalacje ogólnobudowlane, w tym takie jak: elektryczne, AKPiA oraz dostawa i montaż urządzeń technologicznych. Do zadań Wykonawcy należy także przeszkolenie obsługi, wykonanie dokumentacji powykonawczej obiektu, prowadzenie prób eksploatacyjnych, przeprowadzenie rozruchu, próbnej eksploatacji oraz wykonanie wszystkich prac koniecznych do użytkowania remontowanych obiektów oczyszczalni, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem. Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w: 1) projekcie budowlanym, 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 360 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 21.07.14r. do godz.10.00 w wysokości: 6.000 zł słownie sześć tysięcy zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach