Przetargi.pl
ROZBUDOWA, NADBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU BIUROWEGO Wałcz; ul.Budowlanych 9 dz. Nr 3646_1, 3646_2, 3647

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. gen. L. Okulickiego 20
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2585053 , fax. 067 2585054
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu
    ul. gen. L. Okulickiego 20 20
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2585053, fax. 067 2585054
    REGON: 33097796600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbswalcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA, NADBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU BIUROWEGO Wałcz; ul.Budowlanych 9 dz. Nr 3646_1, 3646_2, 3647
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie rozbudowy, nadbudowy i przebudowy budynku biurowego w Wałczu; ul.Budowlanych 9 dz. nr 3646_1, 3646_2, 3647 zgodnie z decyzją nr 393_2009 z dnia 30.10.2009 r. Starosty Wałeckiego oraz projektami budowlanymi: architektura +konstrukcja, instalacje wentylacyjne i klimatyzacyjne, instalacje c.o., instalacje wod.-kan., instalacje elektryczne. 2. Dokonanie przeprowadzki biura wraz z archiwum z ul. Okulickiego 20 na ul. Budowlanych 9 w Wałczu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452155002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu - art. 44 i określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1-4 : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie ((Zamawiający uzna, że Wykonawca ma wystarczające doświadczenie jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym i instalacyjnymi stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia -tj. roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy budynków mieszkalnych, budynków użyteczności publicznej lub usługowej o łącznej wartości co najmniej 500000,00 zł -tj. roboty instalacyjne w zakresie instalacje wentylacyjne i klimatyzacyjne, instalacje c.o., instalacje wod.-kan., instalacje elektryczne, budynków mieszkalnych, budynków użyteczności publicznej lub usługowej o łącznej wartości co najmniej 300000,00 zł oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - (Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub przedstawić pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej), co należy udokumentować poprzez złożenie poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii odpowiednich uprawnień oraz zaświadczeń potwierdzających przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego oraz pisemne zobowiązanie ( jeżeli dotyczy), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 300 000,00 zł, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych e) spełniają wymagania określone ustawą Pzp oraz niniejszą specyfikacją. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zawiera część VIII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - art. 44, oraz warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia - art. 22 ust.1 pkt 1-4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbswalcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach