Przetargi.pl
Obsługa i utrzymanie ogólnodostępnych toalet miejskich usytuowanych na terenach Gminy Miasto Kołobrzeg

Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3551580 , fax. (094) 352 37 69
  • Data zamieszczenia: 2016-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13 13
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3551580, fax. (094) 352 37 69
    REGON: 00052385000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa i utrzymanie ogólnodostępnych toalet miejskich usytuowanych na terenach Gminy Miasto Kołobrzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: obsługa i utrzymanie ogólnodostępnych toalet miejskich usytuowanych na terenach Gminy Miasto Kołobrzeg. I. Zamówienie dotyczy następujących toalet: 1. Toaleta całoroczna wolnostojąca ( toaleta automatyczna) położona przy ul.Łopuskiego ( Skwer Pionierów) - działka nr 135/2 obr.12. 2. Toaleta całoroczna położona w budynku mieszkalnym przy ul.Mariackiej 14/II ( przy Aptece) o pow. użytkowej 66,62m2 - działka nr 357 obr.12. 3. Toaleta sezonowa kontenerowa położona przy ul. Armii Krajowej (przy Sądzie Rejonowym) o pow. użytkowej 9,00 m? - działka nr 240 obr. 12. 4. Toaleta całoroczna położona przy ul. Skwer kmdr. Stanisława Mieszkowskiego (w skarpie Latarni Morskiej) o pow. użytkowej 98,90 m? - działka nr 4/8 obr. 4. 5. Toaleta sezonowa murowana położona przy ul. Obrońców Westerplatte ( przy molo ) o pow. użytkowej 31,45 m? - działka nr 5/8 obr. 4. 6. Toaleta sezonowa murowana położona przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego (przy kortach tenisowych) o pow. użytkowej 73,00 m? - działka nr 2/6 obr. 5. 7. Toaleta sezonowa murowana położona w parku im. Stefana Żeromskiego przy ul. Rodziewiczówny (przedłużenie ulicy Reymonta) o pow. użytkowej 73,00 m? - działka nr 46 obr. 4. 8. Toaleta sezonowa murowana położona w parku im. Stefana Żeromskiego przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego (na wysokości Ośrodka VERANO) o pow. użytkowej 31,45 m? - działka nr 5/8 obr. 5. 9. Toaleta sezonowa murowana położona w parku im. Stefana Żeromskiego przy ul. gen. Władysława Sikorskiego (w sąsiedztwie Kamiennego Szańca) o pow. użytkowej 31,45 m? - działka nr 7 obr. 5. 10. Toaleta sezonowa murowana położona przy ul. Aleksandra Fredry o pow. użytkowej 31,45 m? - działka nr 94/3 obr. 5. 11. Toaleta sezonowa murowana położona w parku im. Jedności Narodowej przy ul. Krzysztofa Arciszewskiego o pow. użytkowej 31,45 m? - działka nr 4/5 obr. 2. 12. Toaleta sezonowa kontenerowa położona przy ul. Kolejowej ( przy kładce nad torami ) o pow. użytkowej 8,20 m? - działka nr 1/14 obr. 12. 13. Toaleta sezonowa kontenerowa położona przy ul. Sułkowskiego pow. użytkowej 8,20 m? - działka nr 2/2 obr. 6. 14. Toaleta sezonowa kontenerowa położona przy ul. Krzysztofa Arciszewskiego ( za Zespołem Szkół Morskich ) pow. użytkowej 8,20 m? - działka nr 11/3 obr. 2. II. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Obsługę ww. całorocznych i sezonowych toalet miejskich, nieprzerwane zapewnienie dostępu, czystości i właściwych warunków sanitarno - higienicznych korzystania z toalet w okresie trwania umowy. 2. Zapewnienie bezpłatnej możliwości korzystania z toalet miejskich. 3. Wyposażenie toalet miejskich w środki czystości oraz środki sanitarne i higieniczne tj. m.in.: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki do sprzątania, do dezynfekcji itp. 4. Codzienne utrzymanie czystości wewnątrz toalet miejskich polegające m.in. na: zmywaniu posadzek, myciu muszli ustępowych, pisuarów, sedesów, umywalek, kabin prysznicowych (w 2 toaletach), baterii, luster, okien, drzwi, ścian i lamp wg potrzeb. 5. Opróżniania koszy na śmieci w kabinach toalet oraz usuwanie śmieci z pomieszczeń socjalnych i pomieszczenia serwisowego w automatycznej toalecie na Skwerze Pionierów. 6. Uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego w kabinach, mydła w płynie w dozownikach przy umywalkach, ręczników papierowych w toaletach miejskich oraz odświeżacza powietrza w dozowniku umieszczonym w pomieszczeniu serwisowym w toalecie na Skwerze Pionierów. 7. Codzienne wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją pomieszczeń w toaletach miejskich. 8. Bieżąca wymiana elementów zużywalnych np. żarówek, uszczelek, dokonywanie bieżących napraw i konserwacji. 9. Przygotowanie toalet opisanych w pkt. 1 ust. 3 i ust od 5 do 14 do sezonu poprzez przeprowadzenie remontu polegającego m.in. na: wymianie uszkodzonych urządzeń sanitarnych, malowanie ścian na zewnątrz toalet, drzwi oraz ścian wewnątrz toalet, sprawdzenie drożności kanalizacji sanitarnej, rynien. Prace należy przeprowadzić do dnia 30.04.2016 r. 10. Codzienne utrzymywanie czystości na zewnątrz w obrębie toalet tj. m.in.: zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeń z rynien (dotyczy całorocznych i sezonowych toalet), garbienie liści, odśnieżanie i usuwanie śliskości zgodnie z obowiązującymi przepisami (dotyczy toalet całorocznych). 11. Zawarcie umowy na wywóz szamba z toalety opisanej w pkt. 1 ppkt. 9. 12. Zawarcie stosownych umów na dostawę mediów (woda, ścieki, energia elektryczna oraz wywóz nieczystości) do toalet z podmiotami posiadającymi zezwolenie na prowadzenie tego typu działalności z wyjątkiem: a) toalety opisanej w pkt. 1 ust. 12 - rozliczenie za energię elektryczną dokonywane będzie przez Gminę Miasto Kołobrzeg, b) toalety opisanej w pkt. 1 ust. 3 - rozliczenie za wodę i ścieki dokonywane będzie przez Gminę Miasto Kołobrzeg, c) toalety opisanej w pkt. 1 ust. 2 - rozliczenie za eksploatację, c.w. opłata stała, wywóz nieczystości, woda, ścieki, energia elektryczna, centralne ogrzewanie dokonywane będzie przez Gminę Miasto Kołobrzeg, d) toalety opisanej w pkt. 1 ust. 14 - rozliczenie za wodę i ścieki dokonywane będzie przez Gminę Miasto Kołobrzeg. 13. Ponoszenie kosztów eksploatacyjnych tj. za energię elektryczną, wodę, odprowadzanie ścieków, centralnego ogrzewania. 14. Uzyskanie przed otwarciem toalet sezonowych pozytywnej opinii Państwowego Inspektora Sanitarnego. 15. Zawiadomienie Zmawiającego o wszelkich szkodach spowodowanych kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem toalet, niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu 48 godzin od zaistnienia zdarzenia skutkującego szkodą oraz czuwanie nad sporządzaniem i sporządzania odpowiednich dokumentów, umożliwiających likwidację szkody przez towarzystwo ubezpieczeniowe. 16. Prowadzenie i udostępnianie podczas kontroli toalet, książki kontroli sanitarnej dla każdej z toalet. 17. Zgłaszanie do Straży Miejskiej, Policji przypadków chuligaństwa i wandalizmu mających miejsce w toaletach miejskich. 18. Niezwłoczne usuwanie awarii urządzeń i uszkodzeń toalet wynikających z niewłaściwego korzystania z nich. 19. W przypadku toalety automatycznej opisanej w pkt. 1 ppkt. 1 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dodatkowo: a) pełnienie pod wskazanym przez Wykonawcę numerem telefonu całodobowego dyżuru (również w dni wolne i święta) umożliwiającego uruchomienie toalety w przypadku jej blokady w czasie nie dłuższym niż 30 minut od chwili zgłoszenia lub powzięcia informacji o jej blokadzie, b) obsługę układu sterowania automatyczną toaletą publiczną zgodnie z przekazaną w dniu podpisania umowy instrukcją producenta, który zawiera wybór: trybu pracy toalety, zestawów parametrów toalety, c) sprawdzanie z częstotliwością raz dziennie, czystości ścian i urządzeń oraz ewentualne zmycie lub doczyszczenie zabrudzeń odpowiednimi środkami czyszczącymi zgodnie z przekazaną w dniu podpisania umowy instrukcją mycia toalety, d) sprawdzanie poprawności działania urządzeń, w przypadku awarii i uszkodzeń urządzeń zgłaszanie ich bezpośrednio do producenta i dostawcy toalety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452155002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł ( pięć tysięcy złotych i 00/100 groszy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość zatrudnionych pracowników na podstawie umowy o pracę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=1416
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach