Przetargi.pl
Usługa utrzymania szaletów publicznych w Stargardzie Szczecińskim.

Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie Szczecińskim ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Pierwszej Brygady 35
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 834 18 30 do 34 , fax. 91 834 18 30
  • Data zamieszczenia: 2013-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie Szczecińskim
    ul. Pierwszej Brygady 35 35
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 834 18 30 do 34, fax. 91 834 18 30
    REGON: 32127718000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania szaletów publicznych w Stargardzie Szczecińskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa usługa utrzymania szaletów publicznych w obiektach Gminy - Miasto Stargard Szczeciński. 1.utrzymanie szaletów publicznych: a.przy placu Targowym,b.przy placu Wolności, c.w kontenerze socjalnym adoptowanym na użytek szaletu publicznego przy ul. Basztowej, 2.utrzymanie czystości wraz z odbiorem odpadów oraz usługa utrzymania zimowego a.na chodnikach, zieleńcach, zjazdach z drogi publicznej oraz na miejscach do parkowania dla osób niepełnosprawnych - na terenach przynależnych do szaletu przy placu Targowym,b. na chodnikach oraz zieleńcach - na terenach przynależnych do szaletu przy placu Wolności,c. na chodnikach, zieleńcach, zjazdach z drogi publicznej, na placu manewrowym oraz na miejscach postojowych - na terenach przynależnych do szaletu przy ul. Basztowej. 3. Szczegółowy opis i zakres usług oraz minimalne wymagania 1.Udostępnianie szaletów a. w godzinach otwarcia szaletu przy placu Targowym w okresie od 1 września do 30 kwietnia od poniedziałku do piątku: od 6.00 do 19.00 soboty: od 6.00 do 17.00 niedziele i święta: od 7.00 do 17.00 w okresie od 1 maja do 31 sierpnia od poniedziałku do piątku: od 6.00 do 20.00 soboty od 6.00 do 18.00 niedziele i święta: od 7.00 do 18.00 b.w godzinach otwarcie szaletu przy placu Wolności w okresie od 1 września do 30 kwietnia codziennie od 7.00 do 20.00 w okresie od 1 maja do 31 sierpnia codziennie od 7.00 do 21.00 c.w godzinach otwarcie szaletu przy ul. Basztowej. w okresie od 1 września do 30 kwietnia codziennie od 8.00 do 17.00 w okresie od 1 maja do 31 sierpnia codziennie od 8.00 do 20.00 d.w pierwszym dniu świąt Wielkiej Nocy oraz Bożego Narodzenia wszystkie szalety będą nieczynne, informację o tym Wykonawca umieści od dnia poprzedzającego w widocznym miejscu, przy wejściu do obiektu, e.w sobotę poprzedzającą święto Wielkiej Nocy, 24 grudnia i 31 grudnia wszystkie szalety będą czynne do godz. 14.00; informację o tym Wykonawca umieści od dnia poprzedzającego, w widocznym miejscu przy wejściu do obiektu, f.w dniu 1 listopada szalet przy placu Targowym i przy ul. Basztowej będą nieczynne, informację o tym Wykonawca umieści od dnia poprzedzającego, w widocznym miejscu przy wejściu do obiektu, g.w czasie trwania imprez masowych lub festynów (np. Dni Stargardu, Sylwester, Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Coolturalnych wakacji itp.) przedłużenie godzin otwarcia szaletów publicznych nastąpi po zgłoszeniu takiej konieczności przez inspektora wyznaczonego przez Zamawiającego na warunkach cenowych zawartych w ofercie dodatkowe godziny, 2.Wykonawca podczas realizacji usługi zapewni pracownika obsługi odpowiedzialnego za otwieranie i zamykanie obiektów, codziennie w godzinach udostępniania szaletów, 3.Zgodnie z przepisami określającymi zasady korzystania z szaletów miejskich Gminy Miasto Stargard Szczeciński - korzystanie z szaletów jest nieodpłatne, w przypadku zmiany przepisów, zastrzega się wprowadzenie odpowiednich zmian w umowie, 4.Wykonawca winien zapewnić odpowiednie warunki sanitarne do korzystania z obiektów, w tym m.in. a.bieżącą kontrolę czystości obiektów ,wewnątrz i na zewnątrz oraz stosowanie się do wskazówek inspektora wyznaczonego przez Zamawiającego lub inspektora sanitarnego, b.stałe utrzymanie czystości i właściwego stanu sanitarno,higienicznego pomieszczeń i urządzeń w obiektach, mycie i dezynfekcje podłóg, ścian, stolarki drzwiowej i okiennej, urządzeń sanitarnych, itp., mycie i czyszczenie elementów zewnętrznych obiektów, zbieranie odpadów z zapewnieniem ich unieszkodliwiania, deratyzację zgodnie z zapisami Regulaminu Utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasta Stargard Szczeciński lub w przypadku zaistnienia takiej konieczności. c.stałe utrzymanie czystości i porządku na terenach powierzonych do utrzymania zamiatanie miejsc utwardzonych, usuwanie odpadów rozproszonych, rozlanych cieczy, wyrastających roślin, itp. odśnieżanie i usuwanie śliskości na powierzchniach utwardzonych, usuwanie błota pośniegowego, pielęgnację zieleni koszenie trawy, odchwaszczanie, usuwanie resztek roślin, odpadów, nawożenie, podlewanie, odtwarzanie trawnika, zbieranie odpadów z zapewnieniem ich unieszkodliwiania, d.wyposażenie obiektów w środki czystości papier toaletowy, ręczniki jednorazowego użytku, mydło, środki czyszczące i myjące itp., e.gromadzenie w odpowiednich pojemnikach i usuwanie powstających odpadów, mycie i dezynfekcja tych pojemników f.zapewnienie ciepłej wody, g.zapewnienie oświetlenia pomieszczeń i obiektu, h.zapewnienie ogrzewania i wentylacji pomieszczeń, i.zapewnienie bezpieczeństwa dla obsługi obiektów, osób korzystających z powierzonego mienia w razie potrzeby wynajęcie ochrony osobowej, monitoringu obiektu, j.prowadzenie książek kontroli sanitarnej 5.Wykonawca winien zapewnić stałą sprawność techniczną i dbać o estetykę obiektu, poprzez m.in. a.bieżącą kontrolę stanu obiektów i ich wyposażenia wewnątrz i na zewnątrz obiektów, prowadzenie okresowych przeglądów technicznych, prowadzenie książki obiektów budowlanych w zakresie wymaganym Prawem Budowlanym, b.oczyszczanie i odnawianie malowanie elementów zewnętrznych obiektów elewacji budynków, dachów, itp. w razie zaistnienia takiej potrzeby, c.malowanie ścian, sufitów w obiektach minimum raz w roku. UWAGA za wyjątkiem paneli grzewczych zamontowanych w suficie w szalecie publicznym zlokalizowanym przy placu Targowym. d.czyszczenie i udrażnianie elementów zewnętrznych budynku takich jak rynny odpływowe, e.niezwłoczne usuwanie skutków wandalizmu, kradzieży, zdarzeń losowych, złych warunków pogodowych, itp., nie dotyczy skutków aktów wandalizmu mających charakter trwałego i nieodwracalnego zniszczenia wyposażenia, f.prowadzenie bieżących napraw i niezwłoczne usuwanie drobnych usterek, g.zabezpieczenie powierzonego mienia przed: skutkami wandalizmu, kradzieży, przed zdarzeniami losowymi, złymi warunkami pogodowymi, itp., h.bieżącą wymianę elementów zużywalnych (np.: żarówek, uszczelek), i.prowadzenie przeglądów okresowych, konserwacja i naprawa urządzeń grzejnych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, j.zapewnienie bezpieczeństwa przeciwpożarowego ,zapewnienie sprawnych gaśnic oraz prowadzenie ich przeglądów okresowych, legalizacji, itp., k.utrzymanie ,w razie potrzeby wymiana na nowe tablic informacyjnych WC zamontowanych na eksploatowanych obiektach lub na słupach oświetlenia ulicznego. 6.W gestii Wykonawcy leży ubezpieczenie powierzonych obiektów m.in. pod względem zabezpieczonego mienia oraz od odpowiedzialności cywilnej w zakresie utrzymania obiektów szaletów i powierzonego terenu, 7.Wykonawca, z zastrzeżeniem pkt 7 zawrze umowy na dostawę mediów i odbiór odpadów oraz będzie pokrywał koszty a.dostawy wody i odprowadzanie ścieków, b.odbieranie odpadów komunalnych, c.dostawy energii elektrycznej d.telefonów 8.w przypadku objęcie przez miasto nieruchomości niezamieszkałych zintegrowanym systemem odbioru i zagospodarowania odpadów, Wykonawca, w zakresie powierzonych obiektów i terenów, a.złoży stosowne deklaracje oraz wniesie odpowiednie opłaty w imieniu miasta, b.zapewni realizację pozostałych obowiązków miasta, wynikających z przepisów o utrzymaniu czystości i porządku, wyposażenie nieruchomości w pojemniki, mycie i dezynfekcję pojemników, itp., 9.Zamawiający wymaga od Wykonawcy dyspozycyjności, utrzymania bezwzględnej czystości na utrzymywanych terenach poprzez ciągłe monitorowanie i reagowanie na fakty naruszenia czystości bez zbędnej zwłoki, informując o tym na bieżąco Zamawiającego. Rodzaje usług przewidzianych do realizacji przez okres trwania zamówienia określa załącznik ofertowy Nr 1. Zamawiający zastrzega sobie korektę poszczególnych usług w zależności od bieżących potrzeb oraz posiadanych środków finansowych w dowolnym zakresie. 10.Podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do używania takiego sprzętu, narzędzi i środków transportu, które nie spowodują niekorzystnego wpływu na jakość świadczenia usług, będą w dobrym stanie i gotowości do pracy, będą spełniały normy ochrony środowiska i instrukcje dotyczące użytkowania, a środki transportu będą dopuszczone do ruchu po drogach publicznych. 11.Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco, na własny koszt usuwać wszystkie uszkodzenia nawierzchni i urządzeń oraz wszystkie zanieczyszczenia spowodowane przez jego pracowników lub jego pojazdy na terenie działania, na drogach i na dojazdach do utrzymywanego terenu. 12.Minimalne wymagania w zakresie utrzymania terenów przyległych a.Tereny utwardzone ,chodnik, parking uznaje się za utrzymane w czystości jeżeli nie stwierdzono na nich zabrudzeń, występowania odpadów a z nawierzchni nie wyrastają rośliny, b.Tereny uznaje się za odśnieżone, jeżeli wykonano na nich usługę i nie stwierdzono śliskości, zalegania śniegu, lodu i błota pośniegowego uwaga, koszt odśnieżania ujęty będzie w koszcie usługi oczyszczania wg punktu 2 formularza ofertowego, dla celów kalkulacyjnych należy przyjąć odśnieżanie w okresie zimowym i uśredniając na cały okres zamówienia ten koszt, wkalkulować go w koszt punktu 2 - koszty ryczałtu miesięcznego za Usługa oczyszczania z odbiorem odpadów i utrzymaniem zieleni oraz usługą odśnieżania, usuwania śliskości lub usuwania błota pośniegowego, obejmować więc będzie również koszty odśnieżania wykonywanego faktycznie jedynie w okresie występowania opadów, c.Zieleń uznaje się utrzymaną jeżeli, trawa nie rośnie powyżej 15 cm wysokości i nie zalegają na niej odpady.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452155002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: proponowany sposób realizacji zamówienia wpływającego na jakość i stanadard wykonywanej usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk-stargard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach