Przetargi.pl
Rozbudowa monitoringu o dodatkowe 2 punkty kamerowe realizowana w systemie "Zaprojektuj i wybuduj"

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa monitoringu o dodatkowe 2 punkty kamerowe realizowana w systemie "Zaprojektuj i wybuduj"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: Rozbudowa monitoringu o dodatkowe 2 punkty kamerowe realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj" w zakresie którego jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych uzgodnień, zezwoleń i/lub decyzji administracyjnych wymaganych Prawem Budowlanym umożliwiającym realizację zadania oraz wykonanie robót budowlanych (na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej) wraz z świadczeniem gwarancyjnej obsługi serwisowej przez 12 miesięcy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: 2.1. w zakresie usługi obejmującej projektowanie: a) na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ opracowanie dokumentacji projektowej tj. m.in. projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do: - uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, - wykonania rozbudowy monitoringu o dodatkowe 2 punkty kamerowe, o których mowa w SIWZ, UWAGA! Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dokumentację projektową o której mowa powyżej, przed złożeniem jej w Starostwie Powiatowym w Goleniowie. Zamawiający najdalej w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania dokumentacji projektowej, zaakceptuje ją bądź zgłosi ewentualne uwagi. Po zaakceptowaniu dokumentacji projektowej przez Zamawiającego, Wykonawca złoży ją w Starostwie Powiatowym w Goleniowie, celem zatwierdzenia. Zatwierdzoną dokumentację Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego, w formie pisemnej, w ilości 1 egz. wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi. W przypadku, gdy Zamawiający nie dotrzyma w/w 7 – dniowego terminu, Wykonawca będzie miał prawo żądać przedłużenia terminu wykonania całości przedmiotu zamówienia o ilość dni wynikających z dłuższego opracowywania odpowiedzi Zamawiającego dla Wykonawcy. b) uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym, Konserwatorem Zabytków oraz z właścicielami infrastruktury technicznej, których dokumentacja i realizacja zadania dotyczy, c) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym min. warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie, zezwolenia, pozwolenie na budowę/zgłoszenie rozpoczęcia robót, uzgodnienie dokumentacji ZUD, uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji środowiskowej lub raportu oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem, zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu- jeżeli dotyczy d) uzyskanie na etapie opracowywania projektu budowlanego pisemnych uzgodnień z właścicielami, zarządcami lub użytkownikami nieruchomości (posesji) lokalizacji nowoprojektowanych przyłączy energetycznych i światłowodowych. e) wystąpienie w imieniu Zamawiającego o prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane do właścicieli nieruchomości (posesji), dla których z powodu lokalizacji na nich istniejącej lub projektowanej infrastruktury niezbędne będzie uzyskanie prawa dysponowania nieruchomością na cele budowlane, f) koszty uzyskania wszystkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. g) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie i dopuszczenie do użytkowania punktów kamerowych. 2.2. w zakresie wykonania robót budowlanych: - wykonanie robót, o których mowa w SIWZ. - uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania punktów kamerowych do użytkowania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32323500-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego, o którym mowa w punkcie 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) zestawienie zadań punktowanych w kryterium pn.: „Dodatkowe doświadczenie projektanta wyznaczonego do realizacji zamówienia” przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ (W przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach danego kryteriów oceny ofert), c) zestawienie zadań punktowanych w kryterium pn.: „ Dodatkowe doświadczenie kierownika robót wyznaczonego do realizacji zamówienia” przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ (W przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach danego kryteriów oceny ofert), d) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, e) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy Pzp przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; f) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ; g) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu - jeżeli dotyczy. h) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. UWAGA! Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2) dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie, aktualne na dzień złożenia, oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6.1. do SIWZ, b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty- wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6.2 do SIWZ c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, d) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach