Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem urządzeń systemu telewizji dozorowej, urządzeń systemu kontroli dostępu oraz urządzeń instalacji sygnalizacyjno-alarmowej pożaru w US w Gryficach a także dostawa wraz z montażem urządzeń systemu telewizj dozorowej w US w Świnoujściu

Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-525 Szczecin, ul. Roosevelta
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 48-03-600, 091 48-03-663, , fax. 91 48-03-656
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1,2
    70-525 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 48-03-600, 091 48-03-663, , fax. 91 48-03-656
    REGON: 00102080300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem urządzeń systemu telewizji dozorowej, urządzeń systemu kontroli dostępu oraz urządzeń instalacji sygnalizacyjno-alarmowej pożaru w US w Gryficach a także dostawa wraz z montażem urządzeń systemu telewizj dozorowej w US w Świnoujściu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części i dopuszcza możliwość realizowania poszczególnych części przez różnych wykonawców. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. 1.1. Część nr 1 – dostawa wraz z montażem urządzeń systemu telewizji dozorowej (STD), urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD) oraz urządzeń instalacji sygnalizacyjno-alarmowej pożaru (SAP) w Urzędzie Skarbowym w Gryficach 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę wraz z montażem urządzeń systemu telewizji dozorowej, urządzeń systemu kontroli dostępu oraz urządzeń instalacji sygnalizacyjno-alarmowej pożaru, b) integrację instalacji sygnalizacji pożaru z systemem kontroli dostępu, c) wykonywanie wszelkich czynności w okresie trwania gwarancji, niezbędnych do utrzymania gwarancji na instalację wraz ze wszystkimi podzespołami. 2) Wymiana zabezpieczeń technicznych, w tym systemu telewizji dozorowej, obejmuje wymianę m.in. niżej wymienionych urządzeń podstawowych z zachowaniem istniejącego okablowania: - kamera zewnętrzna 6 Mpx: 4 szt. - kamera wewnętrzna 4 Mpx: 12 szt. - rejestrator cyfrowy 16 kan IP do 12 Mpx: 1 szt. - monitor 32”: 1 szt. - switch 16: 1 szt. - konwerter RJ45/BNC-F (PoE): 16 kpl. (1 kpl. = 2szt.) - UPS 800VA: 1 szt. 3) Szczegółowy opis STD oraz zakres prac został określony w dokumentach: - „Przedmiar robót systemu telewizji dozorowej i systemu kontroli dostępu” - załącznik nr 1a do siwz - „Plan systemu telewizji dozorowej i systemu kontroli dostępu” - załącznik nr 1b do siwz - „Plan systemu telewizji dozorowej i systemu kontroli dostępu - aneks” - załącznik nr 1c do siwz - „Plan rozmieszczenia elementów i plan połączeń STD” – załącznik nr 1d do siwz. 4) Wymiana zabezpieczeń technicznych, w tym systemu kontroli dostępu, obejmuje wymianę m.in. niżej wymienionych urządzeń podstawowych z zachowaniem istniejącego okablowania - kontroler trzech przejść: 3 szt. - kontroler czterech przejść: 2 szt. - czytnik zbliżeniowy: 17 szt. - czytnik administratora: 1 szt. 5) Szczegółowy opis SKD oraz zakres prac został określony w dokumentach: - „Przedmiar robót systemu telewizji dozorowej i systemu kontroli dostępu” - załącznik nr 1a do siwz - „Plan systemu telewizji dozorowej i systemu kontroli dostępu” - załącznik nr 1b do siwz - „Plan systemu telewizji dozorowej i systemu kontroli dostępu - aneks” stanowiącym załącznik nr 1c do siwz - „Plan rozmieszczenia elementów i plan połączeń SKD” – załącznik nr 1e do siwz - „SKD integracja z SAP – aneks” – załącznik nr 1f. 6) Zakres prac dotyczących istniejącej instalacji sygnalizacyjno-alarmowej pożaru, bez wymiany okablowania, obejmuje: - wymianę centrali sygnalizacji pożaru - wymianę automatycznych i ręcznych ostrzegaczy pożaru - wymianę sygnalizatorów pożaru na sygnalizatory optyczno-akustyczne - montaż dodatkowego sygnalizatora pożaru w wydzielonej części korytarza na parterze - wymianę istniejących standardowych zaczepów elektromagnetycznych na zaczepy rewersyjne - integracja instalacji SAP z modernizowanym systemem SKD - uruchomienie systemu. 7) W zakresie instalacji sygnalizacyjno-alarmowej pożaru, Wykonawca dostarczy i zamontuje m.in. niżej wymienione urządzenia podstawowe: - centrala: 1 kpl - czujka optyczna dymu: 146 kpl - czujka optyczna + termiczna: 8 szt. - czujka termiczna: 2 szt. - ręczny ostrzegacz pożaru: 13 szt. - gniazdo czujki: 156 szt. - wskaźnik zadziałania: 22 szt. - moduł sterujący adresowalny z obudową: 5 szt. - sygnalizator optyczno- akustyczny z podstawą: 7 szt. - zasilacz pożarowy 24V: 1 szt. - akumulator 12V45Ah: 2 szt. - akumulator 12V18Ah: 2 szt. - elektrozaczep rewersyjny: 17 szt. - puszka połączeniowa przelotowa: 5 szt. 8) Szczegółowy opis instalacji SAP oraz zakres prac został określony w dokumentach: - „Przedmiar robót instalacji sygnalizacyjno-alarmowej pożaru” - załącznik nr 1g do siwz - „Projekt wykonawczy instalacji sygnalizacyjno-alarmowej pożaru” - załącznik nr 1h do siwz - „Instalacja SAP – integracja z SKD schemat funkcjonalny” – załącznik nr 1i do siwz - „Instalacja SAP – integracja z SKD” – załącznik nr 1j do siwz. 9) Wykonawca zaoferuje produkty wchodzące w skład STD, SKD i SAP o parametrach nie gorszych niż parametry określone w dokumentacji przetargowej. 1.2. Część nr 2 – dostawa wraz z montażem urządzeń systemu telewizji dozorowej (STD) w Urzędzie Skarbowym w Świnoujściu 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę wraz z montażem urządzeń systemu telewizji dozorowej, b) wykonywanie wszelkich czynności w okresie trwania gwarancji, niezbędnych do utrzymania gwarancji na instalację wraz ze wszystkimi podzespołami. 2) Wymiana zabezpieczeń technicznych, w tym systemu telewizji dozorowej, obejmuje wymianę m.in. niżej wymienionych urządzeń podstawowych z zachowaniem istniejącego okablowania: - kamera wewnętrzna 4 Mpx: 4 szt. - rejestrator cyfrowy 16 kan IP do 12 Mpx: 1 szt. - konwerter RJ45/BNC-F (PoE): 4 kpl. (1 kpl. = 2szt.) - monitor 32”: 1 szt. - switch 16: 1 szt. - UPS 800VA: 1 szt. 3) Szczegółowy opis STD oraz zakres prac został określony w dokumentach: - „Przedmiar robót systemu telewizji dozorowej” - załącznik nr 1k do siwz - „Plan systemu telewizji dozorowej” - załącznik nr 1l do siwz. 4) Wykonawca zaoferuje produkty wchodzące w skład STD o parametrach nie gorszych niż parametry określone w dokumentacji przetargowej. 2. Do zadań Wykonawcy należy również: a) wykonanie prac naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji prac ulegnie pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, b) zabezpieczenie i oznakowanie terenu prac i zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz właściwej organizacji robót, c) dostarczenie instrukcji eksploatacji, konserwacji i przeglądów do zamontowanych urządzeń, Projektu powykonawczego oraz dostarczenie: Świadectw Dopuszczenia, Certyfikatów, Deklaracji zgodności lub Krajowych Deklaracji Właściwości Użytkowych w zakresie zamontowanych urządzeń oraz przewodów i kabli, d) dostarczenie w dniu odbioru SAP, zgodnie z Załącznikiem C do PKN-CEN/TS54-14: Certyfikatu montażu, Protokołu uruchomienia i prób odbiorczych, Protokołu odbioru, Książki pracy instalacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32323500-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w zakresie Części nr 1 w wysokości: 5.500,00 zł W zakresie Części nr 2 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 t.j.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer 32 1010 1599 0026 4213 9120 0000, z dopiskiem na przelewie Wadium w postępowaniu „Dostawa wraz z montażem urządzeń zabezpieczeń technicznych – część nr 1” 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrócenie go Wykonawcy, bez naruszania oferty (np. w odrębnej kopercie). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w dokumencie gwarancji należy wskazać: a) nazwę gwaranta oraz beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), b) obowiązek zapłaty sumy gwarancyjnej odpowiadającej wysokością kwocie wymaganego wadium; suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich, c) stan rzeczy, którego zaistnienie jest powodem żądania zapłaty przez beneficjenta (Zamawiającego). Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w:  art. 46 ust. 4a ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy p.z.p., pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy p.z.p., co spowodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę najkorzystniejszego;  art. 46 ust. 5 ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Gwarancja winna mieć charakter terminowy, bezwarunkowy, nie może być odwoływalna i winna być płatna na „pierwsze żądanie” beneficjenta gwarancji. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Odmowa wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą nie powoduje utraty wadium. 14. W postępowaniu odwoławczym Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach