Przetargi.pl
Roboty budowlane w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 związane z: 1) wykonaniem (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej przeciwpożarowej (aluminiowej i stalowej) wraz z robotami towarzyszącymi 2) wykonaniem (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej drewnianej wraz z robotami towarzyszącymi

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, Wały Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 809 400 , fax. 914 809 575
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    Wały Chrobrego 1-2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 809 400, fax. 914 809 575
    REGON: 14512900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 związane z: 1) wykonaniem (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej przeciwpożarowej (aluminiowej i stalowej) wraz z robotami towarzyszącymi 2) wykonaniem (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej drewnianej wraz z robotami towarzyszącymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 związane z: 1) wykonaniem (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej przeciwpożarowej (aluminiowej i stalowej) wraz z robotami towarzyszącymi 2) wykonaniem (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej drewnianej wraz z robotami towarzyszącymi, - w podziale na 2 zadania. Zadanie nr 1 - Wykonanie (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej przeciwpożarowej (aluminiowej i stalowej) wraz z robotami towarzyszącymi w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 Zadanie nr 2 - Wykonanie (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej drewnianej wraz z robotami towarzyszącymi w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2, 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z dostawą i montażem stolarki otworowej przeciwpożarowej i dymoszczelnej aluminiowej i stalowej, zgodnie z zestawieniem stolarki w dokumentacji technicznej pn. „Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej p.poż. wraz z robotami towarzyszącymi w Budynku Głównym nr 1 i nr 2 Akademii Morskiej w Szczecinie, przy ul. Wały Chrobrego 1-2”, sporządzonej w kwietniu 2020 r. przez mgr inż. arch. Pawła Kolbiarza, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. W szczególności w ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać poniżej wypisane roboty: - stolarka drzwiowa przeciwpożarowa i dymoszczelna aluminiowa, pełna i przeszklona, w Budynku nr 1, - stolarka drzwiowa przeciwpożarowa stalowa pełna w Budynku nr 1, - stolarka drzwiowa przeciwpożarowa i dymoszczelna aluminiowa, pełna i przeszklona, w Budynku nr 2, - stolarka okienna przeciwpożarowa aluminiowa przeszklona w Budynku nr 2, - stolarka drzwiowa przeciwpożarowa aluminiowa, pełna i przeszklona, w Budynku nr 3, - niezbędne elementy wyposażenia zamontowanej stolarki, w tym w szczególności okucia, klamki, zamki, wkładki (patentowe w systemie jednego klucza dla wszystkich montowanych drzwi), samozamykacze (szynowe), odbojniki drzwiowe montowane do posadzki bądź sąsiadującej ściany, - parapety granitowe wewnętrzne przy zamontowanych oknach przeciwpożarowych w Budynku nr 2, - demontaż istniejących drzwi, ościeżnic, okien, opasek, parapetów – tam gdzie występują, - niezbędne roboty związane z dostosowaniem otworów do wymiarów projektowanych drzwi, w tym roboty rozbiórkowe w celu ich ewentualnego powiększenia, pomniejszanie otworów itd. - niezbędne roboty wykończeniowe (tynkowanie, zabudowy g-k, szpachlowanie, malowanie), mające na celu odtworzyć sąsiadujące z montowanymi elementami ściany i posadzki do stanu pierwotnego. Uwaga: Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie i w sposób opisany i przedstawiony w Dokumentacji technicznej zawierającej zestawienie stolarki, rzuty i detale, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. Roboty wykonywane powinny być zgodnie z Ekspertyzą przeciwpożarową, stanowiącą Załącznik nr 9 do SIWZ, a także zgodnie z Uzgodnieniem konserwatorskim ekspertyzy przeciwpożarowej, dwoma Postanowieniami Zachodniopomorskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP oraz Decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków, stanowiącymi odpowiednio Załączniki nr 10, 11, 12 i 13 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót jest opisany w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 14 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia jest opisany pomocniczo w Przedmiarze Robót, stanowiącym Załącznik nr 16 do SIWZ, jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiaru robót, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. Wymienione wyżej załączniki, w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy nimi, mają następującą hierarchię ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), od najważniejszego: zał. nr zał. nr 11, 12, 13, 9, 10, 14, 8, 16. Każdą stwierdzoną rozbieżność pomiędzy tymi dokumentami należy zgłosić Zamawiającemu i uzgodnić właściwy sposób wykonania z nim oraz ewentualnie rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. 2) Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z dostawą i montażem stolarki drzwiowej przeciwpożarowej i dymoszczelnej drewnianej, zgodnie z zestawieniem stolarki w dokumentacji technicznej pn. „Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej p.poż. wraz z robotami towarzyszącymi w Budynku Głównym nr 1 i nr 2 Akademii Morskiej w Szczecinie, przy ul. Wały Chrobrego 1-2”, sporządzonej w kwietniu 2020 r. przez mgr inż. arch. Pawła Kolbiarza, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. W szczególności w ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać poniżej wypisane roboty: - stolarka drzwiowa przeciwpożarowa i dymoszczelna drewniana pełna, w Budynku nr 1, - stolarka drzwiowa przeciwpożarowa i dymoszczelna drewniana pełna, w Budynku nr 2, - niezbędne elementy wyposażenia zamontowanej stolarki, w tym w szczególności okucia, klamki, zamki, wkładki (patentowe w systemie jednego klucza dla wszystkich montowanych drzwi), samozamykacze (szynowe), odbojniki drzwiowe montowane do posadzki bądź sąsiadującej ściany, - opaski drzwiowe drewniane przy drzwiach, które zgodnie z zestawieniem stolarki takie opaski mają zaprojektowane, - demontaż istniejących drzwi, ościeżnic, opasek – tam gdzie występują, - niezbędne roboty związane z dostosowaniem otworów do wymiarów projektowanych drzwi, w tym roboty rozbiórkowe w celu ich ewentualnego powiększenia, pomniejszanie otworów itd. - niezbędne roboty wykończeniowe (tynkowanie, zabudowy g-k, szpachlowanie, malowanie), mające na celu odtworzyć sąsiadujące z montowanymi elementami ściany i posadzki do stanu pierwotnego. Uwaga: Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie i w sposób opisany i przedstawiony w Dokumentacji technicznej zawierającej zestawienie stolarki, rzuty i detale, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. Roboty wykonywane powinny być zgodnie z Ekspertyzą przeciwpożarową, stanowiącą Załącznik nr 9 do SIWZ, a także zgodnie z Uzgodnieniem konserwatorskim ekspertyzy przeciwpożarowej, dwoma Postanowieniami Zachodniopomorskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP oraz Decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków, stanowiącymi odpowiednio Załączniki nr 10, 11, 12 i 13 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót jest opisany w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 15 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia jest opisany pomocniczo w Przedmiarze Robót, stanowiącym Załącznik nr 17 do SIWZ, jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiaru robót, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. Wymienione wyżej załączniki, w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy nimi, mają następującą hierarchię ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), od najważniejszego: zał. nr zał. nr 11, 12, 13, 9, 10, 15, 8, 17. Każdą stwierdzoną rozbieżność pomiędzy tymi dokumentami należy zgłosić Zamawiającemu i uzgodnić właściwy sposób wykonania z nim oraz ewentualnie rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. Zamawiający informuje, że budynek jest stale użytkowany. W okresie lipiec-wrzesień nie są planowane zajęcia dydaktyczne studentów, niemniej w budynku stale pracują inni użytkownicy. Wszelkie roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym i w sposób maksymalnie eliminujący zagrożenia, niedogodności i uciążliwości dla użytkowników. Bezwzględnie należy wygrodzić i zabezpieczyć miejsca prowadzonych prac przed dostępem osób trzecich. Po zakończeniu prac miejsce wykonywania należy uprzątnąć oraz doprowadzić do stanu umożliwiającego normalne użytkowanie (w tym zmyć podłogi i inne elementy w przypadku prac pylących). W przypadku prowadzenia robót szczególnie hałaśliwych i uciążliwych w godzinach pracy użytkowników Akademii Morskiej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania robót. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać także wszelkie niezbędne roboty towarzyszące, w tym zabezpieczenia pomieszczeń oraz ich wyposażenia, istniejących ścian, posadzek, drzwi, okien, demontaż i ponowny montaż ewentualnych przeszkód montażowych, ewentualne rozbiórki istniejących warstw wykończeniowych oraz ich odtworzenie do stanu pierwotnego, usunięcie z budynku i wywóz do utylizacji gruzu, śmieci i materiałów z demontażu (chyba, że Zamawiający zażyczy sobie pozostawić wybrane elementy), roboty porządkowe. Uwaga – Zamawiający wymaga, aby wszystkie zamontowane drzwi posiadały zamki z wkładkami otwieranymi jednym kluczem (tzw. system ‘masterkey’, ‘system klucza generalnego’), w systemie zgodnym z już występującym w innych drzwiach na obiekcie (system firmy LOB Master Key). W celu dobrania wkładek do występującego w obiekcie systemu, Zamawiający udostępni Wykonawcy posiadaną kartę kodową, która jest niezbędna w celu zamówienia wkładek pasujących do systemu. Przed rozpoczęciem produkcji stolarki należy przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia (na Karcie zatwierdzenia wyrobu budowlanego, której wzór stanowi załącznik nr 15 do Umowy) wszelkie planowane do zastosowania wyroby budowlane oraz kompletne rysunki wykonawcze drzwi/okien. W ramach przedmiotu zamówienia jest także dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej dotyczącej zrealizowanych robót, tj. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje właściwości użytkowych na wbudowane materiały, oświadczenie kierownika robót budowlanych o zrealizowaniu robót zgodnie z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę, a także inne niezbędne dokumenty, zgodnie z zapisami ustawy Prawo Budowlane. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej, w celu dokładnego określenia zakresu robót, a także specyfiki placu budowy i frontów robót. 3. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych. 4. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Inwestycji i Rozwoju w formie pisemnej, lub faksowęj (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem poczty mail na adres: ar@am.szczecin.pl do dnia 16.06.2020 r. godz. 14.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) montaż stolarki - dla obydwu zadań,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44221000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: a) Dla zadania nr 1: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). b) Dla zadania nr 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AR/262-03/20 na Roboty budowlane w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 - zadanie nr ……………………… 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. 5. Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium w niewłaściwej formie (w tym w szczególności wniesienie wadium w pieniądzu w sposób inny niż przelew) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 7. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach