Przetargi.pl
"Rozbudowa kompleksu budynków szpitala o Centrum terapii i diagnostyki onkologicznej z poradniami i zapleczem technicznym oraz higieniczno – sanitarnym w Chojnicach przy ul. Leśnej 10”, realizowanego w ramach Projektu pn.” Poprawa dostępu do diagnostyki i leczenia onkologicznego w Szpitalu Specjalistycznym im. J. K. Łukowicza w Chojnicach poprzez rozbudowę infrastruktury i zakup specjalistycznego sprzętu i aparatury medycznej”.

Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 89600 Chojnice, ul. Leśna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 956 974 , fax. 523 956 505
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach
    ul. Leśna 10
    89600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 523 956 974, fax. 523 956 505
    REGON: 30816900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.chojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Rozbudowa kompleksu budynków szpitala o Centrum terapii i diagnostyki onkologicznej z poradniami i zapleczem technicznym oraz higieniczno – sanitarnym w Chojnicach przy ul. Leśnej 10”, realizowanego w ramach Projektu pn.” Poprawa dostępu do diagnostyki i leczenia onkologicznego w Szpitalu Specjalistycznym im. J. K. Łukowicza w Chojnicach poprzez rozbudowę infrastruktury i zakup specjalistycznego sprzętu i aparatury medycznej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Rozbudowa kompleksu budynków szpitala o Centrum Diagnostyki i Terapii Onkologicznej z poradniami i zapleczem technicznym oraz higieniczno-sanitarnym na działce nr 4283 przy ul. Leśnej 10 w Chojnicach. Budynek o szerokości 40,43 m i długości 23,37 m, powierzchni użytkowej 1184,02 m2 i kubaturze 5618,38 m3, o jednej kondygnacji naziemnej i jednej podziemnej, zaprojektowano jako możliwy o rozbudowę, o dodatkową, jedną kondygnację naziemną. Zadanie realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową MEDES Białe Błota i zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę nr AB.6740.1.149.2017 z dnia 13 kwietnia 2017 r. znak. AB.6740.1.149.2017 (patrz Część III SIWZ). Dokumentacja ta stanowi też podstawę do wyliczenia ryczałtowej ceny oferty na wykonanie całości zadania, przy czym udostępnione przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy. Szczegółowy opis, ilość i wymagania, co do przedmiotu zamówienia zawarte są w SIWZ oraz w dokumentacji projektowej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego. 1.2. Wykonywanie robót budowlanych należy zaplanować w sposób zapewniający przez cały okres ciągłość pracy Szpitala. Przez cały okres wykonywania robót budowlanych należy zachować drożność tunelu komunikacyjnego. 1.3. Przebudowę instalacji zaplanować tak, aby przez cały okres prac nie przerywać dostaw prądu i doprowadzenia gazów medycznych przebiegających w tunelu. 1.4. Współpraca Zamawiającego i Wykonawcy - Przez cały okres budowy Wykonawca – kierownik budowy, jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym. Wszystkie prace, które będą polegały na połączeniu nowych urządzeń i instalacji z funkcjonującymi muszą uzyskać zgodę Użytkownika/Eksploatatora. W tym celu Wykonawca będzie występował na piśmie do Użytkownika/Eksploatatora. Pisma te powinny być przedłożone, co najmniej 14 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia Robót. Do Robót można będzie przystąpić wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Użytkownika/Eksploatatora, po uzgodnieniu terminu ich realizacji i przedstawieniu technologii Robót. 1.5. Materiały z rozbiórki - Wykonawca jest zobowiązany do stosowania metod pracy pozwalających na odzysk wartościowych materiałów w trakcie prowadzenia prac rozbiórkowych/remontowych, wykopów itp. Wykonawca, zapewni, aby tymczasowo składowane materiały z odzysku, do czasu, gdy będą one potrzebne do Robót, były zabezpieczone przed zanieczyszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Zamawiającego. Wszystkie materiały z odzysku niezakwalifikowane przez Zamawiającego do ponownego wbudowania lub przekazania Zamawiającemu, stanowią odpad i będą zutylizowane staraniem i na koszt Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego. 1.6. Wymogi Zamawiającego do wykonywania robót w czynnym Zakładzie Leczniczym (Szpital): a) obiekty i urządzenia szpitala konieczne dla jego poprawnej pracy muszą pozostać czynne na czas prowadzonej budowy. Ewentualne wyłączenie wybranych obiektów lub urządzeń z istniejącego układu technologicznego może się odbyć pod warunkiem zapewnienia poprawnej pracy szpitala (np.: poprzez zastosowania obiektu lub urządzenia zastępczego o równoważnej funkcji), b) po wykonanej budowie należy zlikwidować wszystkie elementy urządzenia placu budowy a teren, obiekty i pomieszczenia szpitala wykorzystane na zorganizowanie zaplecza budowy należy przywrócić do stanu pierwotnego, c) zabezpieczenie potrzeb związanych z bieżącą eksploatacją. Wszelkie prace związane z wykonawstwem winny być prowadzone w sposób uwzględniający konieczność zachowania ciągłości pracy szpitala, w tym w szczególności w cenie należy uwzględnić wszelkie roboty tymczasowe gwarantujące ciągłość pracy szpitala, d) zabezpieczenie i oznakowanie Terenu Budowy - Wykonawca w ramach Kontraktu, do dnia Odbioru Końcowego, jest zobowiązany wykonać zabezpieczenie terenu budowy, w tym: - dostarczyć, zainstalować urządzenia zabezpieczające (zapory, światła ostrzegawcze, znaki itp.), - utrzymać urządzenia zabezpieczające w odpowiednim stanie technicznym, - usunąć urządzenia zabezpieczające po zakończeniu Robót. Koszty zabezpieczeń i oznakowania terenu ponosi Wykonawca. e) Istniejąca infrastruktura - Wykonawca powinien uwzględnić w swoich Cenach koszt badań istniejącej infrastruktury, na które wpływ mają Roboty, dostarczenie informacji, rysunków, opisów i notatek wymaganych przez przepisy rządowe lub inną władzę lub jakąkolwiek osobę czy organizację będącą zainteresowaną Robotami oraz dla podjęcia wszelkich potrzebnych środków ostrożności dla uniknięcia jakichkolwiek uszkodzeń infrastruktury. Jakiekolwiek szkody wyrządzone instalacjom wodnym, kanalizacyjnym, elektrycznym, gazowym czy telefonicznym powinny być naprawione przez służby stosowane dla danej instalacji na koszt Wykonawcy. 1.7. Poza zakresem prac określonym dokumentacją projektową i STWiORB, Wykonawca zobowiązany jest wykonać i w cenie oferty ująć koszt wszelkich innych prac, usług i czynności określonych w SIWZ, oraz tam nie określonych, a koniecznych do wykonania zamówienia i przewidywalnych na etapie składania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 40.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ALIOR BANK S.A. O/Chojnice Nr 12 2490 0005 0000 4600 5137 0537, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) gwarancjach bankowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359). 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Z treści dokumentu wadialnego (wnoszonego w formach określonych w 2 lit. od b) do e)) winno wynikać w sposób jednoznaczny której/których części zamówienia wadium dotyczy. Taka sama informacja winna znaleźć się na przelewie, w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonym w formie innej niż w pieniądzu, oryginał, w oddzielnej kopercie oznaczonej WADIUM, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium wysokości określonej w pkt 1 w formie lub formach określonych w pkt 2 zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13.2. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów) zawierającego ustanowienie pełnomocnika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawców w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.3. SIWZ: 1) lit. a) do c) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.4. SIWZ ppkt 1 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.4. SIWZ ppkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale VI pkt 6.1 IDW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach