Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 80-308 Gdańsk, Polanki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 552 50 81 , fax. 58 552 47 41
- Data zamieszczenia: 2019-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Polanki 119
80-308 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 552 50 81, fax. 58 552 47 41
REGON: 29420800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalpolanki.ezamawiajacy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń oddziałów Szpitala Dziecięcego Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Sp. z o.o. do nowych funkcjonalności oraz wymagań i zaleceń p.poż. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych polegających na: a. przebudowie i dostosowaniu pomieszczeń Poradni Rehabilitacyjnej w budynku nr 1 Szpitala Dziecięcego Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku sp. z o.o. do potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, b. przebudowie i dostosowaniu pomieszczeń Oddziału Pediatryczno – Alergologiczno - Immunologicznego w budynku nr 1 Szpitala Dziecięcego Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku sp. z o. o. do potrzeb Oddziału Leczenia Mukowiscydozy, c. przebudowie i dostosowaniu pomieszczeń Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w budynku nr 1 Szpitala Dziecięcego Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku sp. z o. o. do potrzeb Poradni Rehabilitacyjnej, d. dostosowaniu budynku nr 1 Szpitala Dziecięcego Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku sp. z o. o. do wymagań przepisów i zaleceń przeciwpożarowych. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w OPZ – załączniku nr 1 do SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 25.000 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: 74 2490 0005 0000 4600 7328 2012. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w ust. 2, za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiający wymaga złożenia dokumentu w formie elektronicznej na zasadach określonych w Rozdziale VII (Wykonawca załączy dokument na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument" – z zastrzeżeniem, iż będzie on podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta lub Poręczyciela tj. wystawcę gwarancji/poręczenia. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8 poniżej. Gwarancja nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 Ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art. 46 ust. 4a-5 Ustawy Pzp. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert: a) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. b) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Oświadczenie należy zamieścić na Platformie w zakładce „Pytania i odpowiedzi”. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 8 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia; 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia i podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Robota budowlana na wykonanie Windy Towarowej przy Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Dodano: 2023-06-01 - II Postępowanie: Przebudowa budynku po szkole w Domaradzu na potrzeby Klubu Senior +
Dodano: 2020-07-20 - Przebudowa i adaptacja pomieszczeń w celu montażu MRI MAGNETOM Sola w Szpitalu św. Wojciecha w Gdańsku
Dodano: 2019-11-22 - „PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BUDYNKU 17 Z PRZEZNACZENIEM NA DIAGNOSTYKĘ ONKOLOGICZNĄ”
Dodano: 2019-09-30 - MODERNIZACJA KLINICZNYCH ODDZIAŁÓW ORTOPEDII I TRAUMATOLOGII NARZĄDU RUCHU GDAŃSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO WRAZ Z DOPOSAŻENIEM W SZPITALU IM. M. KOPERNIKA
Dodano: 2019-08-16 - Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń oddziałów Szpitala Dziecięcego Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Sp. z o.o. do nowych funkcjonalności oraz wymagań i zaleceń p.poż.
Dodano: 2019-05-10 - Realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn. „Rewitalizacja części miasta Brusy” dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8. Konwersja, Działania 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dodano: 2019-04-05 - Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Gminy w Żukowie przy ul. Gdańskiej 52
Dodano: 2019-03-28 - Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie, przebudowie i adaptacji części pomieszczeń budynku Zespołu Szkół nr 1 położonego przy ul. Książąt Pomorskich 16/18 w Sopocie z przeznaczeniem na „Ośrodek rehabilitacyjno-edukacyjny”
Dodano: 2019-03-28 - Budowa żłobka w Brusach
Dodano: 2019-03-05