Gmina Brusy ogłasza przetarg
- Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 969 302 , fax. 523 969 303
- Data zamieszczenia: 2019-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
ul. Na Zaborach 1
89-632 Brusy, woj. pomorskie
tel. 523 969 302, fax. 523 969 303
REGON: 92351251000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: brusy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa żłobka w Brusach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja: 1) zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej w Brusach – tworzenie żłobka”. 2) zadania pn. „Żłobek w Brusach szansą na zwiększenie zatrudnienia i powrotu na rynek pracy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiotem zamówienia obejmuje: I. zadanie pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej w Brusach – tworzenie żłobka” Roboty budowlane swoim zakresem obejmują: 1) roboty budowalne stan zerowy: – roboty ziemne, – fundamenty, – mur oporowy, – ściany żelbetowe, – nadproża, – izolacja fundamentów, – podłoża pod posadzki, – wieniec, nadproża, podciąg, – słupy, filarki, – stropy, – schody, – elementy murowane, – roboty w części istniejącej, 2) wykończenia zewnętrzne: – stolarka zewnętrzna, – dach, – elewacja, – pochylnia dla niepełnosprawnych, – schody zewnętrzne, 3) roboty wykończeniowe wewnętrzne: – stolarka wewnętrzna, – ścianki systemowe, – posadzka piwnicy, – posadzka parteru I pietra, – wykończenie ścian, – wykończenie sufitu, – winda towarowa, – biały montaż, 4) instalacje sanitarne: – instalacja c.o., – węzeł cieplny, – instalacja wodociągowa, – kanalizacja sanitarna, – wentylacja mechaniczna, – klimatyzacja, 5) instalacje elektryczne: – ułożyć linię kablowa WLZ, – oprawy oświetleniowe, – trasy kablowe, – okablowanie, – osprzęt elektryczny, – instalacja systemu telewizji dozoru, – system kontroli dostępu, – instalacja oddymiania, – instalacja odgromowa i wyrównawczo-uziemniająca, 6) zagospodarowanie terenu polegające na: – demontażu istniejącego ogrodzenia, – robotach ziemnych, – wykonanie podbudowy pod ciągi piesze, pieszo – jezdne, – wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej- chodnik, – wykonanie nawierzchni z kostki brukowej – ciągi pieszo-jezdne, – wykonaniu małej architektury (betonowa donica, stojak na rowery, ławka prefabrykowana, kosz na śmieci), – wykonaniu trawników, 7) przyłącza: – wodociągowe, – kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, – kanalizacji deszczowej, – ciepłociągu. Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej, instrukcji p.poż oraz wyposażenie budynku w gaśnice, oznaczenie dróg ewakuacyjnych. II. zadanie pn. „Żłobek w Brusach szansą na zwiększenie zatrudnienia i powrotu na rynek pracy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Roboty budowlane swoim zakresem obejmują zagospodarowanie terenu, tj.: - nawierzchnię EPDM w ilości ok. 208m2 wraz z podbudową; - urządzenia rekreacyjne (zestaw ze ślizgawką, drabinka siatkowa, domek ze ślizgawką, duży zestaw z piaskownicą, statek, ławka na plac zabaw); - ogrodzenie panelowe na ławie fundamentowej. UWAGA: 1) Wszystkie okładziny ścienne i podłogowe oraz sufity w istniejącym budynku w przypadku uszkodzenia w trakcie robót wymagają odtworzenia z materiałów nowych na części lub całej powierzchni (podłogi/ścian) w zależności od stopnia uszkodzenia i rodzaju okładzin. Zakres odtworzenia zostanie uzgodniony z Zamawiającym i inspektorem nadzoru. 2) Kolorystykę okładzin ściennych, podłogowych, farb, stolarki wewnętrznej oraz innych elementów wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych, w tym elewacji i pokrycia dachowego oraz lokalizacji gniazd, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym na etapie wykonywania robót. 3) Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym zapewni na własny koszt wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległości nie większą niż 5 km lub utylizację rozbieranych i demontowanych elementów 3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 7 do SIWZ, w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 6 do SIWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 zł. (Słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100); 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: „Wadium nr sprawy ZP.271.9.2019” (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby: Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 5 do SIWZ). 3) Kserokopia dowodu wniesienia wadium. 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Robota budowlana na wykonanie Windy Towarowej przy Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Dodano: 2023-06-01 - II Postępowanie: Przebudowa budynku po szkole w Domaradzu na potrzeby Klubu Senior +
Dodano: 2020-07-20 - Przebudowa i adaptacja pomieszczeń w celu montażu MRI MAGNETOM Sola w Szpitalu św. Wojciecha w Gdańsku
Dodano: 2019-11-22 - „PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BUDYNKU 17 Z PRZEZNACZENIEM NA DIAGNOSTYKĘ ONKOLOGICZNĄ”
Dodano: 2019-09-30 - MODERNIZACJA KLINICZNYCH ODDZIAŁÓW ORTOPEDII I TRAUMATOLOGII NARZĄDU RUCHU GDAŃSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO WRAZ Z DOPOSAŻENIEM W SZPITALU IM. M. KOPERNIKA
Dodano: 2019-08-16 - Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń oddziałów Szpitala Dziecięcego Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Sp. z o.o. do nowych funkcjonalności oraz wymagań i zaleceń p.poż.
Dodano: 2019-05-10 - Realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn. „Rewitalizacja części miasta Brusy” dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8. Konwersja, Działania 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dodano: 2019-04-05 - Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń oddziałów Szpitala Dziecięcego Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Sp. z o.o. do nowych funkcjonalności oraz wymagań i zaleceń p.poż.
Dodano: 2019-04-04 - Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Gminy w Żukowie przy ul. Gdańskiej 52
Dodano: 2019-03-28 - Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie, przebudowie i adaptacji części pomieszczeń budynku Zespołu Szkół nr 1 położonego przy ul. Książąt Pomorskich 16/18 w Sopocie z przeznaczeniem na „Ośrodek rehabilitacyjno-edukacyjny”
Dodano: 2019-03-28