Gmina Brusy ogłasza przetarg
- Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 969 302 , fax. 523 969 303
- Data zamieszczenia: 2019-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
ul. Na Zaborach 1
89-632 Brusy, woj. pomorskie
tel. 523 969 302, fax. 523 969 303
REGON: 92351251000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: brusy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn. „Rewitalizacja części miasta Brusy” dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8. Konwersja, Działania 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn. „Rewitalizacja części miasta Brusy” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8. Konwersja, Działania 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w tym: 1) Część I: Adaptacja budynku przy ul. Szkolnej 1 w Brusach na cele społeczne 2) Część II: Remont budynku przy ul. Chełmowskiej 4 w Brusach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Sporządzenie dokumentacji projektowej, w tym: a) wykonanie mapy do celów projektowych (jeśli jest konieczna do wykonania przedmiotu zamówienia), b) wykonanie audytu energetycznego oraz niezbędnych badań i ekspertyz stanu technicznego, c) wykonanie dokumentacji projektowej, d) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień i pozwoleń, pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót (jeśli wymagane przepisami prawa), e) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, f) opracowanie przedmiarów i kosztorysów, g) uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej: a) opracowanie harmonogramu realizacji prac, b) wykonanie robót budowlanych, c) uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót, d) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (do Części I), e) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, f) zakup i prowadzenie dziennika budowy, g) przygotowanie dokumentacji powykonawczej. 3. Zakres robót budowlanych obejmuje: Część I: Adaptacja budynku przy ul. Szkolnej 1 w Brusach na cele społeczne 1) przystosowanie obiektu na potrzeby osób niepełnosprawnych, 2) zagospodarowanie terenu (strefę rekreacji oraz strefę komunikacji z parkingiem dostosowanym dla osób niepełnosprawnych) 3) wymianę istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej oraz montaż nowej stolarki w projektowanych otworach, 4) rozbiórkę betonowych schodów zewnętrznych na piętro, 5) czyszczenie elewacji, 6) przebudowa istniejących pomieszczeń, 7) przebudowę instalacji sanitarnych (wod – kan i c.o.) i elektrycznych, 8) wykonanie instalacji niskoprądowej (internet), CCTV oraz SSWiN 9) roboty wykończeniowe 10) wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Księgi identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 cm na stelażu stalowym w kolorze grafitowym lub czarnym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 7 do SIWZ. Treść tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym. Szczegółowy zakres dokumentacji projektowej i robót budowlanych określa program funkcjonalno – użytkowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga: a) Zamawiający posiada decyzję o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na przebudowie i rozbudowie budynku usługowo – mieszkalnego na działkach 665 i 1524 położonych w Brusach. b) Kolorystyka i rodzaj materiałów wykończeniowych do uzgodnienia z Zamawiającym. Część II: Remont budynku przy ul. Chełmowskiej 4 w Brusach 1) docieplenie ścian zewnętrznych, 2) wymiana pokrycia dachowego wraz z wykonaniem izolacji termicznej, 3) naprawy elementów konstrukcji dachu oraz kominów, 4) wykonanie nowych obróbek blacharskich, parapetów, rynien i rur spustowych, 5) tynkowanie i malowanie elewacji, 6) wymiana drzwi zewnętrznych do budynku, 7) roboty wewnętrzne, tj. wymiana posadzek, tynków oraz malowanie ścian i sufitów, remont łazienek (wymiana okładzin ściennych i podłogowych, tynkowanie malowanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz wymiana armatury wodno – kanalizacyjnej), 8) wymiana oświetlenia na LED wraz z wymianą kabla zasilającego oświetlenie w częściach wspólnych budynku, 9) wykonanie instalacji odgromowej , 10) wykonanie wspólnej łazienki na parterze oraz doprowadzenie instalacji wod – kan do aneksu kuchennego w mieszkaniu na parterze, 11) wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Księgi identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 cm na stelażu stalowym w kolorze grafitowym lub czarnym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 7 do SIWZ. Treść tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym. Szczegółowy zakres dokumentacji projektowej i robót budowlanych określa program funkcjonalno – użytkowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA: a) W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości. b) Kolorystyka i rodzaj materiałów wykończeniowych do uzgodnienia z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część I: 20.000,00 zł (Słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100); Część II: 4.000,00 zł (Słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: „Wadium nr sprawy ZP.271.14.2019 Część …” (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby: Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 5 do SIWZ). 3) Kserokopia dowodu wniesienia wadium. 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Robota budowlana na wykonanie Windy Towarowej przy Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Dodano: 2023-06-01 - II Postępowanie: Przebudowa budynku po szkole w Domaradzu na potrzeby Klubu Senior +
Dodano: 2020-07-20 - Przebudowa i adaptacja pomieszczeń w celu montażu MRI MAGNETOM Sola w Szpitalu św. Wojciecha w Gdańsku
Dodano: 2019-11-22 - „PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BUDYNKU 17 Z PRZEZNACZENIEM NA DIAGNOSTYKĘ ONKOLOGICZNĄ”
Dodano: 2019-09-30 - MODERNIZACJA KLINICZNYCH ODDZIAŁÓW ORTOPEDII I TRAUMATOLOGII NARZĄDU RUCHU GDAŃSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO WRAZ Z DOPOSAŻENIEM W SZPITALU IM. M. KOPERNIKA
Dodano: 2019-08-16 - Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń oddziałów Szpitala Dziecięcego Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Sp. z o.o. do nowych funkcjonalności oraz wymagań i zaleceń p.poż.
Dodano: 2019-05-10 - Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń oddziałów Szpitala Dziecięcego Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Sp. z o.o. do nowych funkcjonalności oraz wymagań i zaleceń p.poż.
Dodano: 2019-04-04 - Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Gminy w Żukowie przy ul. Gdańskiej 52
Dodano: 2019-03-28 - Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie, przebudowie i adaptacji części pomieszczeń budynku Zespołu Szkół nr 1 położonego przy ul. Książąt Pomorskich 16/18 w Sopocie z przeznaczeniem na „Ośrodek rehabilitacyjno-edukacyjny”
Dodano: 2019-03-28 - Budowa żłobka w Brusach
Dodano: 2019-03-05