Przetargi.pl
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Skórcz- budowa kolektora sanitarnego PÓŁNOC I etap, zadanie 1- Wolental wraz z przebudową sieci wodociągowej.

Urząd Gminy w Skórczu ogłasza przetarg

  • Adres: 83-220 Skórcz, ul. Dworcowa 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5824236 lub 5824645 , fax. 058 5824999
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Skórczu
    ul. Dworcowa 6 6
    83-220 Skórcz, woj. pomorskie
    tel. 058 5824236 lub 5824645, fax. 058 5824999
    REGON: 19057759700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Skórcz- budowa kolektora sanitarnego PÓŁNOC I etap, zadanie 1- Wolental wraz z przebudową sieci wodociągowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Skórcz - budowa kolektora sanitarnego PÓŁNOC I etap, zadanie 1 - Wolental wraz z przebudową sieci wodociągowej Projekt obejmuje budowę 6,6 km sieci kanalizacyjnej z 2 przepompowniami i 48 przykanalikami wraz z przebudową 2,3 km sieci wodociągowej z azbestocementu na PCV i przebudową hydroforni. Do projektowanych sieci podłączonych zostanie 550 osób. Celem projektu jest podniesienie poziomu wyposażenia gminy w podstawową infrastrukturę techniczną oraz ograniczenie skażenia wód gruntowych i powierzchniowych ściekami komunalnymi. Przebudowa wodociągu ma na celu zabezpieczenie ppoż. oraz zmniejszenie strat wody spowodowanych nieszczelnością instalacji. Na analizowane przedsięwzięcie składają sie następujące elementy: 1. w zakresie kanalizacji sanitarnej : 1.1. wybudowanie następujących długości rurociągów : - rurociągu grawitacyjnego o średnicy 200 mm PCV długości 2302,5 mb, - rurociągu ciśnieniowo-tłocznego o średnicy 110 mm PE o długości 3 604,00 m, - sieci grawitacyjnej przyłączy o średnicy 160 mm PCV o długości 671,80 mb, 1.2. przepompowni - 2 sztuk, 1.3. przykanalików - 48 sztuk. 2. w zakresie przebudowy sieci wodociągowej: 2.1. wymiana 1982 mb sieci wodociągowej z istniejących rur azbestocementowych na PCV o średnicy 110 mm, 2.2. wymiana przyłączy wodociągowych PE o długości 205 mb, 2.3. wybudowanie nowych przyłączy PE o długości 93 mb, 2.4. wymiana hydrantów przeciwpożarowych typu nadziemnego na hydranty typu podziemnego 6 sztuk. 3. w zakresie przebudowy hydroforni: wymiana zbiorników hydroforowych, zbiorników odżelaziaczy, całości armatury wewnętrznej: zasuw, zaworów zwrotnych, przewodów technologicznych, opomiarowania i systemu napowietrzania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa - przedmiar robót - specyfikacja techniczna w części zawierającej wymagania w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, w zakresie właściwości materiałów, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324604
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 30 000,00 zł, słownie: trzydzieści tysięcy złotych w terminie do 17.02.2010 r. do godz. 1300
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie i wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 inwestycji polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 5 km i wartości nie mniejszej jak 2,5 mln zł każda, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 1.3. Wykażą się średnim zatrudnieniem w roku 2007 oraz roku 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości minimum 15 pracowników. 1.4. Dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 2 pracownikami kadry technicznej, posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót sanitarnych, z czego co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami na co najmniej 2 zadaniach inwestycyjnych, obejmujących budowę sieci kanalizacyjnej o długości minimum 3 km każde, przewidzianą do wykonywania czynności kierownika budowy. 1.5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 2 000.000 zł, i zobowiązują się do zachowania ubezpieczenia, w co najmniej takiej wysokości do końca okresu realizacji zamówienia. 1.6. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy b) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy c) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. d) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. f) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Doświadczenie zawodowe Doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót objętych przedmiotem zamówienia: Należy sporządzić wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 inwestycji polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 5 km i wartości nie mniejszej jak 2,5 mln zł każda, w tym jednej obejmującej wykonanie przepustu pod drogą, rzeką lub torami kolejowymi, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. b) Potencjał kadrowy Należy załączyć do oferty oświadczenie o średniej wielkości zatrudnienia w roku 2007 oraz w roku 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym informację o kadrze technicznej posiadającej uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót sanitarnych, wraz z wykazem kadry technicznej proponowanej do realizacji zamówienia, spełniającej wymagania określone w rozdz. V pkt. 1.4 lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (wg wzoru w SIWZ). Do wykazu jw. należy załączyć: - kopię posiadanych uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, - opis doświadczenia zawodowego, potwierdzający posiadanie wymaganego doświadczenia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. c) Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Załączenia do oferty kopii aktualnego dokumentu (polisy) potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000 zł wraz ze zobowiązaniem do zachowania ubezpieczenia w co najmniej takiej wysokości do końca okresu realizacji zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3. Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty w oryginale pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w § 1 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mową w ust 1 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem, na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/skorcz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach