Przetargi.pl
Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sztutowo

Urząd Gminy Sztutowo ogłasza przetarg

  • Adres: 82-110 Sztutowo, ul. Gdańska 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2478151, 2478152 , fax. 055 2478396
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sztutowo
    ul. Gdańska 55 55
    82-110 Sztutowo, woj. pomorskie
    tel. 055 2478151, 2478152, fax. 055 2478396
    REGON: 00054509900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztutowo.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sztutowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi, obejmujące: 1) Odbieranie odpadów komunalnych z koszy ulicznych - nie później niż do godz. 7.00. Ilość koszy ulicznych - 100 szt. o poj. 0,035 m3 każdy a) w okresach od 1.02.2010 r. do 28.06.2010 r. oraz od 30.08.2010r. do 31.01.2011r. Częstotliwość wywozu - dwa razy w tygodniu, w każdy poniedziałek i piątek b) w okresie od 29.06.2010r. do 29.08.2010r. Częstotliwość wywozu - codziennie, dodatkowo w soboty i niedziele drugi wywóz popołudniowy w godz. 15.00 - 16.00 2) Ustawienie 14 pojemników o poj. 0,11 m3 - własność wykonawcy oraz odbieranie odpadów z nw. budynków komunalnych: a) budynek administracyjny UG w Sztutowie - 6 pojemników b) budynek socjalny na stadionie w Sztutowie, ul. Obozowa 16 - 2 pojemniki c) świetlica w Kątach Rybackich, ul. Rybacka 41 - 1 pojemnik d) świetlica w Grochowie Trzecim nr 1 - 1 pojemnik e) świetlica w Łaszce - 1 pojemnik f) świetlica w Groszkowie - 1 pojemnik g) świetlica w Sztutowie ul. Szkolna - 1 pojemnik h) kompleks sportowy w Sztutowie ul. Szkolna 13 - 1 pojemnik Częstotliwość wywozu: raz w miesiącu - ostatni piątek miesiąca 3) Ustawienie pojemników o poj. 0,11 m3 i odbieranie odpadów komunalnych z plaży w Sztutowie i w Kątach Rybackich a) w okresie od 1.05.2010r. do 25.06.2010r. oraz od 30.08.2010r. do 24.09.2010r. Ilość pojemników 10 szt. (po 5 szt. na każdej z plaż) Częstotliwość wywozu: raz na dwa tygodnie - w piątki b) w okresie od 26.06.2010r. do 29.08.2010r. Ilość pojemników: 40 szt. (po 20 szt. na każdej z plaż) Częstotliwość wywozu: codziennie, dodatkowo w soboty i niedziele drugi wywóz popołudniowy w godz. 15.00-16.00 4) Ustawienie 6 zestawów pojemników do segregacji typu DZWON (własność Wykonawcy) - po jednym zestawie w miejscowościach Sztutowo, Kąty Rybackie, Kobyla Kępa, Łaszka, Płonina, Groszkowo oraz odbieranie odpadów z ww. zestawów i odbieranie odpadów dodatkowo zebranych przez Zamawiającego (wg potrzeb na każdorazowe zgłoszenie). Przewidziana ilość odpadów z koszy ulicznych, budynków oraz plaż: 987,08 m3 Szacunkowa ilość odpadów odbieranych wg potrzeb na zgłoszenie: 500 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (posiadają aktualne zezwolenie Wójta Gminy Sztutowo na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości); b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 i art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; b) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; d) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26. ust.3; e) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - wg wzorów stanowiących Załącznik Nr 1 oraz Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca składa: a) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 5. Oferta wspólna (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) dwóch lub więcej Wykonawców musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. 2) Dokumenty i oświadczenia, takie jak: - oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy (Załącznik Nr 1 do SIWZ), składają wspólnie wszyscy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia (członkowie konsorcjum). 3) Dokumenty i oświadczenia, takie jak: - oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ), - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa każdy wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia (członek konsorcjum) w imieniu własnym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztutowo.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach