Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE: INSTALACJE SANITARNE WOD - KAN, CO, HYDRANTY W BUDYNKU ZAPLECZA TECHNICZNEGO POLSKIEJ FILHARMONII BAŁTYCKIEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU

Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-751 Gdańsk, ul. Ołowianka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 3206250 , fax. (058) 323 83 63
  • Data zamieszczenia: 2014-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
    ul. Ołowianka 1 1
    80-751 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 3206250, fax. (058) 323 83 63
    REGON: 19031794000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE: INSTALACJE SANITARNE WOD - KAN, CO, HYDRANTY W BUDYNKU ZAPLECZA TECHNICZNEGO POLSKIEJ FILHARMONII BAŁTYCKIEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Montaż wraz z dostawą i uruchomieniem instalacji centralnego ogrzewania, zimnej wody, cieplej wody, kanalizacji sanitarnej, hydrantowej w budynku Zaplecza Technicznego Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ul. Ołowianka 1 1. Przedmiotem zamówienia jest montaż, dostawa i uruchomienie sprzętu i urządzeń w instalacji zgodnie z dokumentacja techniczna budynku , projektu wykonawczego : a) Centralnego ogrzewania b) Zimnej wody c) Ciepłej wody d) Kanalizacji sanitarnej e) Instalacji hydrantowej 2. W następujących obszarach budynku : a) holl wejściowy 0.11, 0.24, b) parter 0.11 c) klatka schodowa d) hol I piętro 1.1 e) poddasze sala 2.10 wraz z holem przy sali - 2.5, 2.6 , 2.7, 2.2, 2.1, 2.9, 2.10, Zamawiający informuje, iż w poprzednim etapie zostało wykonane rozprowadzenie orurowania (piony i poziomy) w poszczególnych instalacjach, do montażu został osprzęt i odbiorniki w zakresie poszczególnych instalacji . 3. Do zamontowania w zakresie przedmiotu zamówienia są : - instalacja centralnego ogrzewania : poddasze grzejniki co. pod oknami sala 2.10 zaś w Sali.2.4 tymczasowe zamontowanie grzejników na stelażach stalowych, na holu, w zapleczu socjalnym i technicznym, klatka schodowa I p, klatka schodowa wejście, - instalacja hydrantowa - zamontowanie szafek hydrantowych z pełnym wyposażeniem, próbami zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z niezbędnymi oznaczeniami, - instalacja kanalizacyjna - sanitarna wykonanie wpustu i kratek w pomieszczeniach WC i pomieszczeniach technicznych na poddaszu , zamontowanie na stelażach armatury misek ustępowych, umywalek, pisuaru, baterii umywalkowych w kolorze białym - na poddaszu - instalacja wody zimnej i ciepłej wraz z zamontowaniem podgrzewaczy wody 15 [ l/s ] 2.Termin wykonania : a) do 15 grudnia 2014 roku b) zamontowanie 50 % ilości grzejników c.o w poszczególnych pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówienia - wraz z uruchomieniem ogrzewania - do 22 października 2014 3.Okres gwarancji 36 miesięcy od daty odbioru . 4.Zalecenia techniczno-organizacyjne Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w piwnicy budynku zaplecza technicznego PFB , gdyż w lipcu 2014 r zostały zakończone roboty związane z wykonywaniem orurowania w poszczególnych instalacjach : - centralne ogrzewanie - zimna i ciepła woda - instalacja hydrantowa - instalacja kanalizacyjna Zakres robót obejmuje również zakup materiałów i urządzeń, transport, rozładunek własnymi siłami oraz ręczne prace transportowe. W przypadku użytych nazw rozumieć je jako przykładowe - o parametrach, jakości żądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie produktu równoważnego pod względem głównych parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości funkcjonalności oraz kompatybilności Zamawiający w takim przypadku będzie wymagał złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autorów opisu technicznego, którzy sporządzą stosowną opinie. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierówno ważności Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Odpady winny być zagospodarowane ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach ( Dz.U.nr 185 z 2010 poz.1243 ) Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody do celów związanych z przedmiotem zamówienia. Prace mogą być wykonywane w każdy dzień tygodnia od godz. 6-00 do 22-00 .Wykonawca będzie wykonywał prace w sposób najmniej utrudniający użytkownikowi korzystanie z obiektu w czasie prac. Wykonawca na własny koszt powołuje kierownika robót w danej branży instalacyjnej ,który winien posiadać aktualne uprawnienia budowlane wraz z przynależnością do Izby do prowadzenia tego typu przedmiotu zamówienia w budynku zabytkowym. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Odbiory dokonywane będą zgodnie z przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania robót określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót załącznik do niniejszego opisu. Wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przez Zamawiającego i podpisania protokołu końcowego. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy : A). 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji zobowiązań zapisanych w umowie, 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą z przedstawicielem Zamawiającego - inspektorem nadzoru 4. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 5. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności ustawą prawo budowlane, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami polskimi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów budowlanych. 6. Wykonania niezbędnych prób i rozruchu, badań i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót w zakresie uruchomienia poszczególnych instalacji np. w przypadku instalacji hydrantowej wykonania pomiaru wydajności urządzenia p.poz B) Wymagania organizacyjne : 1. Wykonawca zapewni nadzór techniczny, kierownika robót, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny, koordynacje działań wszystkich etapów technologicznych, zabezpieczy plac budowy, oznakuje i zabezpieczy teren budowy, usuwać będzie na bieżąco ewentualne awarie powstałe w okresie prowadzenia budowy . 2. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp i poż na terenie wykonywanych robót i w czasie ich wykonywania . C) Wymagania dotyczące gwarancji : 1. Wykonawca na wykonane roboty udzieli gwarancji na okres 36 - miesięcy , licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń , 2. Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od daty zgłoszenia, 3. Okres gwarancji na urządzenia musi odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczone będą od dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, 4.Wszystkie atesty, świadectwa, aprobaty techniczne, karty i warunki gwarancji będą przekazywane wraz z protokołami odbioru końcowego. D ) Wymagania dodatkowe dla Wykonawcy : - załączenie kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie załączonego przedmiaru,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324604
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach