Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup ogłasza przetarg
- Adres: 46-082 Kup, ul. Karola Miarki 6
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4695740 w. 409, 4695741 , fax. 077 469 57 40 w. 348
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup
ul. Karola Miarki 6 6
46-082 Kup, woj. opolskie
tel. 077 4695740 w. 409, 4695741, fax. 077 469 57 40 w. 348
REGON: 53093851700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej o układ dezynfekcji ścieków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rozbudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej o układ dezynfekcji ścieków - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 13.000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - który stanowi załącznik OFERTA do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym uproszczonym zgodnym z przedmiarami robót w trzech części: część budowlana, część elektryczna i część instalacyjna - winien stanowić załącznik nr 1 do oferty. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do oferty. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty, tzn. wykaz winien zawierać minimum jedną należycie wykonaną robotę budowlano-instalacyjną, o łącznej wartości brutto minimum 500.000 PLN (pięćset tysięcy zł). 7. Część sprawozdania finansowego w postaci bilansu i rachunku zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za rok 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 8. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (tj. odpowiednie uprawnienia budowlane, zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) tzn. stwierdzenie Wykonawcy iż dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży budowlanej, ww. osoba winna przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kup.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa świetlicy osiedlowej przy ul. Gminnej
Dodano: 2016-07-25 - Rozbudowa drogi gminnej ul. Dzierżonia w miejscowości Karłowice wraz z budową odwodnienia i oświetlenia
Dodano: 2016-07-15 - Remont ulicy Mickiewicza w Głubczycach wraz z przyległymi ulicami
Dodano: 2016-06-28 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji ściany szczytowej oraz przebudowie sufitu parkingu pod filarami budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu
Dodano: 2016-06-17 - Budowa świetlicy osiedlowej przy ul. Gminnej
Dodano: 2016-06-15 - Remont dróg w miejscowości Nowe Gołuszowice
Dodano: 2016-06-14 - Remont mostu na rzece Mała Panew, ul. Mostowa, ul. Zamoście w Kielczy - powódź 2010 r.
Dodano: 2016-06-07 - Przebudowa drogi gminnej nr 101619 O Domaradz - Fałkowice, dz. nr 61/2, na długości 995m
Dodano: 2016-06-07 - Remont ulicy Mickiewicza wraz z przyległymi ulicami w Głubczycach
Dodano: 2016-05-20 - Remont placu przy Szkole Podstawowej przy ulicy Dworcowej w Głubczycach
Dodano: 2016-04-28