Przetargi.pl
Rozbudowa istniejącej infrstruktury dydaktycznej Zespołu Szkół w Radzanowie dla potrzeb Szkoły Podstawowej i Gimnazjum wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej-hali sportowej

Gmina Radzanowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-451 Radzanowo, ul. Płocka 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 2613410
  • Data zamieszczenia: 2011-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzanowo
    ul. Płocka 32 32
    09-451 Radzanowo, woj. mazowieckie
    tel. 24 2613410
    REGON: 61101605700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzanowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa istniejącej infrstruktury dydaktycznej Zespołu Szkół w Radzanowie dla potrzeb Szkoły Podstawowej i Gimnazjum wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej-hali sportowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji inwestycji pn. Rozbudowa istniejącej infrastruktury dydaktycznej Zespołu Szkół w Radzanowie dla potrzeb Szkoły Podstawowej i Gimnazjum wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej - hali sportowej. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) budowę hali sportowej pełnowymiarowej z trybuną widowiskową i zapleczem socjalnym oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną obejmującą przyłącza i sieci wewnętrzne wchodzące w zakres rozbudowy istniejącej szkoły w Radzanowie. W skład hali sportowej wchodzą: - boiska: do piłki ręcznej, siatkówki, koszykówki i tenisa, trybuną widowiskową, - sala ćwiczeń, sala fitness, - widownia, - zaplecze socjalne (magazyn sprzętu sportowego, szatnie dla chłopców i dziewcząt, pokój nauczyciela wf z pomieszczeniem sanitarnym. W części ogólnodostępnej znajdować się będzie: pokój kierownika, szatnia, duży hall, zespół sanitariatów (dla kobiet, mężczyzn i osób niepełnosprawnych). Zestawienie powierzchni: - powierzchnia zabudowy - 1872,3 m2 - powierzchnia użytkowa - 1727,62 m2 Obiekt przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych. 2) rozbudowę gimnazjum o budynek trzykondygnacyjny (8 sal lekcyjnych) w technologii tradycyjnej. Zestawienie powierzchni: - powierzchnia zabudowy - 485,90 m2 - powierzchnia użytkowa - 1200,50 m2 3) modernizację kotłowni 4) budowę infrastruktury i zagospodarowania terenu. 3. Zakres prac związanych z budową hali sportowej i rozbudową gimnazjum obejmuje: - wykonanie robót budowlanych konstrukcyjno-architektonicznych, - wykonanie instalacji: elektrycznej, centralnego ogrzewania wodociągowo-kanalizacyjnej, ciepłej wody użytkowej, ciepła technologicznego, termowentylacji, - wykonanie sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz przyłącza wodociągowego, - wykonanie przyłącza cieplnego i węzła cieplnego, - rozbudowę kotłowni, - wykonanie zagospodarowania terenu. - dostawę i montaż piłko chwytów, montaż trybuny widowiskowej oraz wyposażenia boisk z montażem tablic wyników.4. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) dostarczenie w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową z podaniem wielkości narzutów i zestawień RMS, zgodnego ze złożoną ofertą oraz tabelą elementów rozliczeniowych. 2) protokolarne przejęcie od Zamawiającego terenu budowy; 3) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu budowy na swój koszt; 4) podejmowanie niezbędnych działań uniemożliwiających wstęp na budowę osobom nieupoważnionym; 5) wykonanie i umieszczenie tablic informacyjnych na czas trwania budowy oraz po zakończeniu budowy, informujących społeczeństwo o finansowaniu realizacji przedmiotu umowy ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej umowy. 6) oznakowanie zamontowanych urządzeń i wyposażenia objętych niniejszą umowa plakietkami informacyjnymi wg wzoru stanowiącego załącznik do n umowy. 7) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy i sztuki budowlanej w sposób umożliwiający sprawne funkcjonowanie mieszkańcom i użytkownikom; 8) prowadzenie dokumentacji budowy w tym m.in. gromadzenie i przechowywanie atestów, certyfikatów na wbudowane materiały, protokołów odbiorów (częściowych, zanikowych lub ulegających zakryciu, itp.); 9) zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej wykonanych robót; 10) realizacja zaleceń wpisanych do dziennika budowy; 11) zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru wykonanych robót ulegających zakryciu bądź zanikowych; 12) przygotowanie właściwej dokumentacji odbiorowej robót wraz z inwentaryzacją powykonawczą, pozwalającej na ocenę należytego wykonania robót; 13) przestrzeganie w toku wykonywania robót przepisów p.poż, bhp i innych przepisów prawa obowiązujących w budownictwie; 14) usunięcie ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 15) zabezpieczenie i chronienie przed zniszczeniem znajdującego się na budowie i nie podlegającego likwidacji zadrzewienia i innych elementów zagospodarowania terenu niepodlegających usunięciu, oraz istniejących instalacji i urządzeń wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego; 16) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego Podwykonawców; 17) urządzenie na czas budowy drogi dojazdowej do placu budowy (drogi gminnej) z płyt betonowych (odcinek około 200 m);18) zorganizowanie zaplecza budowy (w tym doprowadzenie wody i prądu) i zlikwidowanie go po zakończeniu budowy, ochrona znajdującego się na terenie budowy mienia oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa pracy; 19) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót; 20) ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 21) usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze oraz w okresie udzielonej gwarancji; 22) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów; 23) poniesienie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości; 24) utrzymywanie na bieżąco ładu i porządku na terenie budowy w trakcie prowadzenia robót oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; 25) prowadzenie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania robót; 26) wykonanie przedmiotu umowy w uzgodnionych terminach. 27) terminowe wykonanie robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym i tabelą elementów rozliczeniowych, które stanowią załączniki do niniejszej umowy; 28) przekazanie wykonanego przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego; 29) wykonanie na własny koszt przyłącza wodociągowego wraz z licznikiem zużycia wody i przyłącza energii elektrycznej wraz z licznikiem oraz pokrycia kosztów zużycia energii elektrycznej i wody na potrzeby budowy. Rozliczenie zużycia wody i energii elektrycznej następowały będą na podstawie odczytów liczników. Wykonawca opłaty będzie wnosił w okresach nie dłuższych niż 3 miesiące. 30) przeprowadzenie rozruchu technologicznego zamontowanych urządzeń; 31) dostarczenie instrukcji obsługi zamontowanych urządzeń; 32) przeszkolenie pracowników użytkownika w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń; 33) zapewnienie na swój koszt serwisu na zamontowane urządzenia w okresie gwarancyjnym; 34) ubezpieczenie budowy od wszelkich ryzyk. Dowód ubezpieczenia (wraz z potwierdzeniem dokonania opłat), w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. 35) przystąpienia do usunięcia usterek zamontowanych urządzeń w ciągu 1 dnia od zgłoszenia. Jeżeli usunięcie usterki nie jest możliwe w ciągu 2 dni od przystąpienia do usunięcia, wówczas na czas naprawy Wykonawca zapewnia urządzenia zastępcze o parametrach nie gorszych. 5. Wykonawca po wykonaniu robót objętych zamówieniem zobowiązany jest do oczyszczenia terenu działek na których prowadzona jest inwestycja z resztek materiałów budowlanych.6. Szczegółowy zakres zadania zawiera: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122259
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 150 000,00 zł (słownie:sto pięćdziesiąt tysiecy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzanowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach