Przetargi.pl
Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Woli Mystkowskiej - II ogłoszenie

Gmina Somianka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele 16 B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7418790 , fax. 029 7418714
  • Data zamieszczenia: 2013-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
    Somianka - Parcele 16 B 16 B
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7418790, fax. 029 7418714
    REGON: 55066809000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.somianka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Woli Mystkowskiej - II ogłoszenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej przy istniejącym budynku Zespołu Szkół w Woli Mystkowskiej z urządzeniami i pomieszczeniami socjalnymi jak również adaptacją części istniejących pomieszczeń na potrzeby kuchni szkolnej oraz budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków. Obiekt zlokalizowany jest na działce nr 253/1 i 253/2 w Woli Mystkowskiej. Obiekt jest budynkiem piętrowym, niepodpiwniczonym ze stropem z płyt kanałowych i dachem dwuspadowym. Hala sportowa posiada wymiary 12,0 x 24,0 m i wysokości 6,55m. Powierzchnia zabudowy - 497,1 m2; Powierzchnia użytkowa - 559,0 m2; Kubatura - 3896,80 m3. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej murowanej ze stropem z prefabrykowanych płyt strunobetonowych. Budynek zostanie posadowiony na ławach fundamentowych na głębokości 1,3 m p.p.t. Przed wykonaniem ław fundamentowych Wykonawca będzie zobowiązany do sprawdzenia warunków gruntowych umożliwiających posadowienie budynku, ewentualnie do wykonania badań geotechnicznych. Ściany hali sportowej zostaną wykonane z bloczków drobnowymiarowych z betonu komórkowego odmiany 07 i ocieplone styropianem EPS 70-040 gr 10cm z wyprawą elewacyjną. Ściany zewnętrzne łącznika zostaną wykonane z cegły wapienno - piaskowej pełnej kl. 10 gr. 25 cm i ocieplone styropianem EPS 70-040 gr. 10 cm z wyprawą elewacyjną. Ściany nośne wewnętrzne zostaną wykonane z cegły wapienno - piaskowej klasy 10. Strop nad halą sportową zostanie wykonany z płyt strunobetonowych SPIROLL typu Sp-26,5, wg wytycznych do projektowania, wydanych przez producenta. Strop zaplecza i łącznika zostanie wykonany z prefabrykowanych płyt kanałowych o dopuszczalnym obciążeniu zewnętrznym charakterystycznym 7,5 kN/m2. Wszystkie elementy konstrukcyjne należy wykonać zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi. Dach wykonany zostanie jako dwuspadowy o konstrukcji drewnianej, płatwiowo - kleszczowej z drewna nasyconego, impregnowanego ciśnieniowo. Pokrycie dachu wykonane zostanie z blachodachówki stalowej ocynkowanej - lakierowanej (kolor należy uzgodnić z Zamawiającym przed wbudowaniem) gr. 0,5 mm (grubość rdzenia metalowego). Wszelkiego rodzaju obróbki blacharskie zostaną wykonane z blachy stalowej ocynkowanej lakierowanej gr. 0,5 mm w kolorze dachu. Izolacja dachu z folii paraizolacyjnej musi zostać wykona z folii paraizolacyjnej dachowej o wysokiej paroprzepuszczalności SD=0,012 (paroprzepuszczalność 2000g/m2/24h) oraz gramaturze min. 115g/m2. Strop hali sportowej zostanie ocieplony za pomocą płyt półtwardych z wełny mineralnej gr. 15cm. Odprowadzenie wody deszczowej z dachu będzie następowało za pomocą rynien i rur spustowych. System rynnowy odprowadzający wodę powinien być wykonany z blachy stalowej ocynkowanej i powleczonej powłoką poliestrową (kolor należy uzgodnić z Zamawiającym przed wbudowaniem). Grubość stali powinna wynosić min. 0,57mm. Obustronna warstwa cynku powinna wynosić co najmniej 275 g/m2, a grubość powłoki ochronnej - 35-50 mikrometra. Jeżeli gdziekolwiek w przedmiarze robót lub opisie technicznym projektu wymienione są rynny z innego materiału należy zastosować rynny i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej i powleczonej powłoką poliestrową. Stolarka okienna powinna być wykonana z PCV o wymiarach typowych zgodnie z projektem. Wszystkie montowane okna powinny mieć profil pięciokomorowy z wkładką stalową. W pomieszczeniach socjalnych i salach dydaktycznych w oknach powinny zostać wstawione szyby ze szkła termoizolacyjnego. Okna w sali sportowej powinny mieć profil pięciokomorowy z wkładką stalową oraz od zewnątrz szybę ze szkła termoizolacyjnego natomiast od wewnątrz szybę bezpieczną. Wszystkie montowane okna powinny być wyposażone w samozamykacz z poziomu podłogi z możliwością funkcji rozszczelniania. Okna na hali sportowej zostaną osłonięte siatką ochronną z elementami mocującymi, oczka 4x4 cm., gr. splotu 3mm. We wszystkich pomieszczeniach należy wykonać podłogę z gresu gat. I nie szkliwionego prasowanego na sucho w kolorach jasnych pastelowych uzgodnionych z Zamawiającym. Nasiąkliwość zastosowanego gresu powinna wynosić 0,5%E3,0%. Gres powinien być odporny na plamienie i posiadać klasę ścieralności IV-V. Ponadto powinien posiadać odporność na działanie środków chemicznych - min. Klasa GA. Dodatkowo w łazienkach oraz WC oprócz wymagań zawartych powyżej gres powinien być antypoślizgowy. W pomieszczeniach kuchennych oraz łazienkach i WC ściany zostaną wyłożone płytkami glazurowanymi gat. I w kolorach jasnych pastelowych uzgodnionych z Zamawiającym. Nasiąkliwość zastosowanych płytek powinna wynosić średnio 10%, natomiast wytrzymałość na zginanie 20N/mm2. Płytki powinny być odporne na plamienie i posiadać klasę 3-5. Ponadto powinny posiadać odporność na działanie środków chemicznych - min. Klasa GB. Podłoga w hali sportowej zostanie wykonana z klepki dębowej grubości 22mm gatunek I o wymiarach min. 35x7 cm ułożonej na ślepej podłodze. Podłoga zostanie polakierowana lakierami ekologicznymi do parkietu na bazie lakieru podkładowego i nawierzchniowego. Zastosowany lakier powinien być przeznaczony do posadzek mocno obciążonych. Przed polakierowaniem należy wykonać malowanie linii wydzielających pola gry zgodnie z rysunkiem technicznym oraz wykonać malowanie pola do gry w siatkówkę. Pozostała część parkietu pozostaje w kolorze naturalnym drewna. Skrzydła drzwi wewnętrznych powinny posiadać ramę drewnianą wypełnioną płytą wiórową otworową. Skrzydła drzwiowe muszą być obustronnie laminowane. Kolorystykę oraz wzornictwo przed wbudowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym. Ościeżnica drzwi wewnętrznych musi być drewniana w kolorze montowanych skrzydeł drzwiowych. Drzwi zewnętrzne wykonane zostaną jako aluminiowe szklane (szkło gr. 5 cm zabezpieczone, atestowane). Malowanie ścian wewnętrznych musi zostać wykonane farbami akrylowymi lub lateksowymi w kolorach jasnych pastelowych uzgodnionych z Zamawiającym. Ściany w pomieszczeniu: kuchni, obieralni, obróbki wstępnej, zmywalni naczyń, magazynie produktów suchych oraz WC, powyżej wysokości 2,1m powinny zostać pomalowane farbami akrylowymi lub lateksowymi odpornymi na działanie wilgoci. W pozostałych pomieszczeniach ściany należy pomalować farbami akrylowymi lub lateksowymi zmywalnymi. Ściany na sali sportowej na całej wysokości powinny zostać również pomalowane farbami akrylowymi lub lateksowymi zmywalnymi. Jeżeli gdziekolwiek w przedmiarze robót lub opisie technicznym projektu na ścianach zastosowane są farby emulsyjne należy zamienić je na farby akrylowe lub lateksowe. Zamawiający nie dopuszcza malowania ścian farbami emulsyjnymi. Jedynie sufit może zostać pomalowany farbami emulsyjnymi w kolorze białym. Wszystkie pozostałe roboty wykończeniowe muszą zostać wykonane tak jak zostały opisane w projektem technicznym. Hala sportowa zostanie wyposażona w drabinki gimnastyczne drewniane o wymiarach 2,25x1,8 m w ilości 13 szt. Zostaną zamontowane również dwie tablice do koszykówki montowane do ściany z konstrukcją mechanizmu pozwalającą na łatwą i szybką zmianę wysokość tablicy wraz z obręczą w stosunku do podłoża w przedziale od 260 - 305 cm. Zmiana wysokości tablicy powinna być dokonywana przez ręczne obracanie korbką regulacyjną uchwytu śruby pociągowej. Tablica powinna mieć wymiar 105 x 180 cm, wykonana ze szkła akrylowego o grubości 10 mm, mocowana w odpowiedni sposób do ramy metalowej tablicy. Zastosowane zamocowanie obręczy do konstrukcji tablicy powinno umożliwiać przenoszenie na płytę tablicy obciążeń działających na obręcz. Ponadto zamontowane zostaną słupki do siatkówki (komplet z siatką). Słupki do siatki powinny być wyposażone w naciąg siatki umożliwiający mocowanie jej na różnych wysokościach. Ponadto słupki powinny być wyposażone w system łatwego ich demontażu, a dziury w podłodze po zdemontowanych słupkach powinny zostać zasłonięte, w sposób uniemożliwiający potknięcie się przez osoby korzystające z sali sportowej. Hala sportowa, pomieszczenia socjalne, pomieszczenia dydaktyczne jak również łącznik zostaną wyposażone w instalację centralnego ogrzewania, instalację elektryczną, instalację wodno kanalizacyjną, instalację ciepłej i zimnej wody, wentylację grawitacyjną oraz mechaniczną. W pomieszczeniach socjalnych zostaną zamontowane umywalki, brodziki oraz miski ustępowe z osprzętem. Wykonawca przed wbudowaniem każdego z materiałów powinien uzyskać akceptację Zamawiającego. Rozprowadzenie oraz montaż wszystkich urządzeń powinien być zgodny z projektem technicznym. W ramach zadania zostanie również przeprowadzona adaptacja istniejących pomieszczeń na potrzeby kuchni szkolnej. W ramach adaptacji zostaną wykonane prace wyburzeniowe zgodnie z projektem budowlanym. Zamurowane zostaną niektóre otwory okienne, jak również wykonane nowe ścianki działowe. W ramach adaptacji zostaną wykonane nowe przewody wentylacyjne jak również przebudowana instalacja elektryczna, wodno kanalizacyjna oraz instalacja centralnego ogrzewania. W adoptowanych pomieszczeniach na potrzeby kuchni zostaną zamontowane nowe zlewozmywaki oraz separatory tłuszczu. Montowane urządzenia zostały opisane w projekcie budowlanym - opis technologiczny do modernizacji węzła kuchennego w Zespole Szkół w Woli Mystkowskiej oraz rysunku technologia kuchni, a także w załączniku TECHNOLOGIA KUCHNI - WYPOSAŻENIE KUCHNI. Montowane urządzenia zostały skalkulowane w przedmiarze robót część architektoniczna poz. 235. Wszystkie montowane urządzenia powinny odpowiadać normom oraz przepisom jak również powinny posiadać odpowiedni certyfikat. W ramach zadania zostanie wybudowana indywidualna oczyszczalnia ścieków oraz zlikwidowany zbiornik bezodpływowy typu szambo o pojemności około 60 000 litrów, do którego odprowadzane są ścieki z budynku Szkoły Podstawowej. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym. 1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w : przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 1.3. Zamawiający zgłosił zamiar wykonywania robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, wobec którego to zgłoszenia w/w organ nie wniósł sprzeciwu. 1.4. Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiarów robót. Zamawiający sprawdzi zgodność zaoferowanej ceny z przedstawionymi kosztorysami ofertowymi. 1.5. Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane Wykonawcy pełnią jedynie funkcję pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez wykonawcę w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C. 1.6. Na podstawie art. 29 ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji technicznej i SIWZ. W takim przypadku Wykonawca winien udokumentować, iż zaoferowany produkt odpowiada swoimi parametrom produktowi wskazanym w dokumentacji lub SIWZ. Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta i Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. 1.7. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych będących następstwem wykonania zadania podstawowego Zamawiający zastosuje się do art. 67 ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy PZP. Wyliczenie cen jednostkowych zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego zostanie wyliczone z zaoferowanych cen jednostkowych przez Wykonawcę z zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego nie może przekroczyć 10% kwoty podstawowej zaoferowanej przez Wykonawcę. 1.8. Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonaniu robót musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników budynku szkoły oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP. 1.9. Rozliczenie w wykonawcą następować będzie w dwóch transzach. Pierwsza płatność nastąpi po wykonaniu 50% wartości robót. Kolejna płatność nastąpi po wykonaniu całości zadania i podpisaniu protokółu odbioru końcowego robót. 1.10. Wykonawca, na etapie końcowego odbioru robót lub w trakcie robót na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu odpowiednich aktualnych dokumentów (np. świadectw, certyfikatów, atestów, badań) dopuszczających do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, dotyczących zamontowanych i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń. 1.11. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 60 miesięcy gwarancji jakości na całość wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122259
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z 2008r. Nr. 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620) 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Somianka, nr konta: 28 892310760600082420060006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie ze zwrotem wadium na przetarg ... i należy załączyć go do oferty. 4. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt. 3 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 6, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 5. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie: 7. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugsomianka.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach